Kenelle annoit äänesi?
Itse vasta menossa äänestämään, tulen kertomaan myöhemmin kehen päädyin :)
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:04"]Vihreille
[/quote]Kuin myös
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:15"]Kommunistinen Työväenpuolue
[/quote]
Tämä olisi ollut toinen vaihtoehto, sopivaa ehdokasta ei vaan ollut täällä listoilla.
Ja olen lukenut historiankirjani hyvin, en kannata kommunistista yhden puolueen valtiota, vaan demokratiaa.
Aku Ankkaa äänestin. Hän on ainoa joka tietää, kuinka raharössit riistävät perustallaajaa. Yksinhuoltajalla on vaikeaa, ja köyhällä yksinhuoltajalla vielä vaikeampaa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:32"]Benille, kuten jo 4 kautta.
[/quote]
Sama! :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:15"]Kommunistinen Työväenpuolue [/quote] Tämä olisi ollut toinen vaihtoehto, sopivaa ehdokasta ei vaan ollut täällä listoilla. Ja olen lukenut historiankirjani hyvin, en kannata kommunistista yhden puolueen valtiota, vaan demokratiaa.
[/quote]
Joopajoo, demokratiaa Pohjois-Korealaisittain (nälkä piinaa)... Itse annnoin äänenin vapaa yrittäämisen puolueelle. Häme nro 9.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:15"]Kommunistinen Työväenpuolue [/quote] Tämä olisi ollut toinen vaihtoehto, sopivaa ehdokasta ei vaan ollut täällä listoilla. Ja olen lukenut historiankirjani hyvin, en kannata kommunistista yhden puolueen valtiota, vaan demokratiaa.
[/quote]
Joopajoo, demokratiaa Pohjois-Korealaisittain (nälkä piinaa)... Itse annnoin äänenin vapaa yrittäämisen puolueelle. Häme nro 9.
[/quote]
Lukutaidoton?
Uusimaa, nuori nainen, sdp. Antanut tasa-arvoisen äänestyslupauksen. 291.
Timo Soini, perussuomalaiset.