Miksi keräät koirankakat pussiin ja heität sen luontoon?
Miksi keräät kakat pussiin ja heität pussin luontoon? Jos keräät kakat maasta, niin laita nyt ihmeessä pussi roskikseen!
Kommentit (8)
Itse en ole ikinä pussia heittänyt luontoon vaan laittanut roskiin. Ymmärrän toisaalta niitä jotka eivät sitä laita, koska niitä roskiksia ei ainakaan täällä päin ole juuri missään, lähinnä vain leinkipuistoissa ja koirapuistoissa.. Tympeä kilometritolkulla se pussi kädessä kävellä.
Samaa ihmettelen! Te pussien viskojat - kenen homma teidän mielestänne on sen pussin roskikseen siivoaminen??
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:16"]
Itse en ole ikinä pussia heittänyt luontoon vaan laittanut roskiin. Ymmärrän toisaalta niitä jotka eivät sitä laita, koska niitä roskiksia ei ainakaan täällä päin ole juuri missään, lähinnä vain leinkipuistoissa ja koirapuistoissa.. Tympeä kilometritolkulla se pussi kädessä kävellä.
[/quote]
Sama ongelma, aina saa kirota kun täytyy kakkapussia kantaa monen korttelin väli. Kumma kun ei voida niitä rosksia laittaa tiheemmille väleille. Talvella niihin joihinkin ei edes ylety kun on lumivalli edessä. Jätän kakanluontoon jos on paikka jossa ei kävellä ja on pitkä heinä tai joku pusikko/metsää.
Kaikkien roskien heittelijät ovat idiootteja. En käsitä ollenkaan ihmisiä jotka heittävät roskat maahan ja tupakantumpitkin ovat roskia. Debiilien touhua.
Pussittaminen on muutenkin typerää. Itse kerään kakat pitkävartisella muovilapiolla ja heitän kauemmas tiestä.
Kakka maatuu lämpimissä/sateisessa säässä n.3kk aikana. Muovipussin maatumiseen menee kymmeniä vuosia. Muutenkaan muovi ei kuulu luontoon. Jos ei ole roskista lähellä mihin voi kakan heittää nii jättää sen mielummin sitten maatumaan
Ettei luonto saastuisi koirankakasta tietenkin, höpsö. Kakka säilyy siellä muovipussissa muuttumattomana pitkään, eikä saastuta luontoa.
No ku ne pitää kerätä, mieluummin jättäisin ne maahan. Sama se mitä sille pussille tekee, ompahan velvollisuus hoidettu.