Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan saanut rakkautta palautettua etääntyneeseen suhteeseen?

Vierailija
01.01.2022 |

Siinäpä se. Oon niin kahden vailla luovutanko jo, kun miestä ei kiinnosta eikä oikeastaan itseänikään enää kun en pitkiin aikoihin oo saanut vastakaikua saati että toinen olisi itse ollut aloitteellinen lähentymään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pienet lapset siinä teidän välissä? Silloin ei välttämättä ole edes aikaa tai kiinnostusta

Vierailija
2/5 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä vaikka kuinka paljon.

Ja enemmistössä suhteista on tuo aika tai ajat, ettei kiinnosta. On vaan. Syitä on monia. Monesti se on ylikuormitusta.

Jos rakkaus on ollut alussa, niin kyllä se voi palautua. Ja voihan olla, että se löytyy ekaa kertaa.

Jos on väkivaltaa tai pettämistä, niin luottamus on haaste… ei välttämättä onnistu etenkään väkivallan jälkeen.

Mutta… jos se on tuota arkea ja elämää ja ihmisen luonnollista kasvua ja kehitystä ja muutosta, niin se kyllä sieltä palautuu.

Toki on suhteita, että kehitytään ihan eri suuntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus voi loppua. Miehillä vain usein on iso kynnys erota. Perheessä kun on hyvä, kun vaimo huolehtii kaiken. Miehethän eroaa vain, jos on uusi suhde.

Kysy mieheltäsi rakastaako sinua. Itse kysyin, enkä saanut vastausta. Silloin tiesin mitä tehdä.

Vierailija
4/5 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi noin kun lapset oli ihan pieniä. Kyllä mielessä kävi ettei mitään järkeä jatkaa. Ja vaati aika paljon vaivannäköä että saatiin tilanne hyväksi. Ja etenkin se että sai miehen tajuamaan tilanteen ja että ei riitä että minä yritän vaan hänenkin pitää.

Vierailija
5/5 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on palannut. Se vaatii sitä, että lakkaa vaatimasta erityistä läheisyyttä ja samalla menee toista lähelle. Istuu sohvalla vieressä, juttelee ja kuuntelee toisen juttua ihan tosissaan, vaikkei kiinnostaisikaan pätkääkään. Löhtee mukaan toisen puuhasteluihin. Ei vaadi seksiä. Halailee, pussaakin, mutta ei vaadi seksiä. Ei kouri. Ei vaadi mitään. On helppo ja mukava. Siitä se sitten lähtee vähitellen.