Miehen orgasmi
Siis onko miehen orgasmi sellaista vaan, et ei see tunne sellaista tunnetta, kun naiset tuntee? Ne vaan päästää sen lastin ulos ja kaikki? Mun oma mieheni ei osaa asiaa selittää. Itse olen kyllä ihan tajuttomassa tilassa. Minusta miehet ovat ihan erilaisia. Vai miten sen asian kanssa on? Osaako joku mies selittää.
Kommentit (27)
Välillä tuntuu kuin kävis joku suihkuvirtaus päässä.
Ikinä en ole lastia heittänyt vaimon pakaroille/selälle, ettenkö olisi saanut orgasmia. Lisäksi orgasmini tuntuvat varpaista otsaan saakka, siis aivan mahtavia.
Vierailija kirjoitti:
Minun orgasmini ovat kuin salamanisku päähän ja muniin samanaikaisesti. Aivan hillittömät jälkivärinät ja hengensalpaukset plussana. Kiitos naiselleni tästä. :)
Salamanisku ja halkeamisen tunne kuvaa todella hyvin. Tulen nykyisen naisen kanssa niin kovaa että en orgasmin jälkeen pidempään hetkeen pysty ajattelemaan mitään muuta kuin halaamista. Sitä varmaan vanhuksena kuolee orgasmiin sitten
Vierailija kirjoitti:
voisinko saada sun kanssa siemensyksyn. mauno.hujanen@gmail.com
Syksyyn on vielä aikaa
Kyllä minunkin mielestä miesten kuvailut orgasmista ovat aika samanlaisia kuin itse kuvailisin omiani. Ihanan tuntuisia lihassupisteluja, tärinää, ääntelyä ja hyvänolon tunnetta jälkikäteen.
Toki varmasti orgasmin laaduissa ja kestoissa voi olla eroja eri kerroilla mutta kyllä miehet pystyvät siis saamaan todella hyviä orgasmeja, jotka toinenkin osapuoli havaitsee ja kuulee. Pelkkä tyhjennystä ilman näitä tuntemuksia on sitten vain siemensyöksy. Voi myös olla että keskimäärin miehen orgasmi on lyhyempi kuin naisen mutta tässä myös varmaan yksilölliset erot.
Eturauhasorgasmi vasta järisyttävä onkin. Sen kun onnistuu antamaan miehelle niin ihan kateeksi käy näin naisenakin miten kauan se kestää ja miten pistää tärisemään koko miehen. Ah
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:34"] Onko mieheis saanut kunnon orgasmia yhdynnässä? Siemensyöksy ei välttämättä ole sama kuin orgasmi.
Hmmm... nyt en oikein osaa selittää jos orgasmi on miehelle eri kuin siemensyöksy? Olen kyllä monestikkin lauennut ilman siemensyöksyä. Jos saa vaikka 7 kertaa saman päivän aikana ei viimeisillä kerroilla enää tule tavaraa niinku alkuun... Mies 30v Ja toisaalta siemensyöksy tapahtuu ihan kehon omana "huoltotoimenpiteenä" eikä se tarkoita sitä, että mies on saanut orgasmin. Esimerkkinä yölliset siemensyöksyt, joihin ei läheskään aina liity orgasmia. Näin minulle on asiasta useampikin mies kertonut, kuten myös oppikirjat. N31
Kyllä, mutta ei aikuinen mies saa siemensyöksyä nukkuessaan, se on murrosiän juttuja. En kyllä voi saada kovin voimakasta orgasmia ilman siemensyöksyä, mutta pienempiä voin kun nussin itseni siihen pisteeseen että laukean just ja lopetan laukeamis hetkellä, jolloin saan jo niitä sykäyksiä kulli nytkähtelee ja on vähän kuin sais pieniä sähköiskuja, mutta spermaa ei tule. Kuitenkin tosi voimakkaaseen orgasmiin liittyy siemensyöksy. Se tuntuu vähän kun sais jotain sähkö imbulsseja, siis ne kullin sykäykset mitkä nainen varmasti tuntee, ei sitä hyvää oloa voi oikein sanoin kuvailla, helvetin hyvältä tuntuu, kiitos siitä naisille:) Mies 30v
Kyllä se yöllinen purkautuminen voi käydä aikuisellekin, jos ei muuten pääse purkautumaan. Miehetkin on niin erilaisia keskenään, kuten naisetkin. Toiset naiset saavat uniorgasmeja tai vain nännien hyväilystä orgasmin. Itse en ole kumpaakaan koskaan kokenyt. Ja vaikka itse ejakuloin välillä, ei sillä ole mitään tekemistä orgasmin kanssa. Nämä on yksilöllisiä asioita molemmille sukupuolille.
N31
Minä en saanut noita teininä (hoidin asian päiväsaikaan) mutta aikuisiällä niitä on tullut enemmänkin. Siihen tuntuu vaikuttavan aika paljon, missä vaatteissa nukkuu. Alasti selällään nukkuessa niitä vaikuttaa tulevan enemmän. Ilmeisesti peitto hankaa jöpöttävää pikkuvesseliä parhaasta paikasta ja unet voivat olla hyvinkin miellyttäviä, kunnes rinnuksille tuleva moneyshot keskeyttää ne.
No siinähän sen itse sanoit. Kaikki parturit on ..., mutta kaikki ..... eivät ole partureita.