Miehen orgasmi
Siis onko miehen orgasmi sellaista vaan, et ei see tunne sellaista tunnetta, kun naiset tuntee? Ne vaan päästää sen lastin ulos ja kaikki? Mun oma mieheni ei osaa asiaa selittää. Itse olen kyllä ihan tajuttomassa tilassa. Minusta miehet ovat ihan erilaisia. Vai miten sen asian kanssa on? Osaako joku mies selittää.
Kommentit (27)
Kyllä saavat kunnon orgasmeja ja hyvin paljon naisen orgasmia muistuttavia kuvauksia olen saanut. Jos ei tuon enempää tunne kuin vain tyhjennys, suosittelen katsomaan peiliin.
N31
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:46"]Jos ei tuon enempää tunne kuin vain tyhjennys, suosittelen katsomaan peiliin.
N31
[/quote] Siis naisen katsoa vai miehen?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:46"]Jos ei tuon enempää tunne kuin vain tyhjennys, suosittelen katsomaan peiliin.
N31
[/quote]
Öh, kumman kanssa tämä kyseinen, orgasmia saavuttamaton yksilö sattuu paneskelemaan. Oletan aloittajan olevan nainen, joten hänen sopisi katsoa peiliin ja miettiä hetki, miksi hänen miehensä ei saa orgasmia hänen kanssaan. On toki myös mahdollista, että mies ei ole "opetellut" saamaan orgasmia, mene ja tiedä.
N31
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:46"]Jos ei tuon enempää tunne kuin vain tyhjennys, suosittelen katsomaan peiliin.
N31
[/quote]
Öh, kumman kanssa tämä kyseinen, orgasmia saavuttamaton yksilö sattuu paneskelemaan. Oletan aloittajan olevan nainen, joten hänen sopisi katsoa peiliin ja miettiä hetki, miksi hänen miehensä ei saa orgasmia hänen kanssaan. On toki myös mahdollista, että mies ei ole "opetellut" saamaan orgasmia, mene ja tiedä.
N31
[/quote] Itse sain todella vahvoja orgasmeja ennenkuin vaimo synnytti. Siis sellaisia, että ollaan muissa maailmoissa ja on todella tyhjentynyt ja tyydyttynyt olo. Mahtavinta niissä oli se pitkittäminen siinä vähän ennen huipennusta, oi sitä nautintoa kun viimein antoi itsensä tulla. Ne loppui kuin seinään, kun emätin väljeni. Ehkä meillä ei ole kemiat kohdallaan?
Mulle tulee mieleen, että jotain on pielessä joko henkisesti tai fyysisesti, jos orgasmin tuntua kuvataan sanalla tyhjennys. Seksihalut eivät varmaankaan ole kovin huipussaan, mikäli tilanne on noin kehno. Myöskään pelkkä naisen tydytys (tässä tapauksessa) ei ole pitkässä juoksussa normaalia eli mies tyydyttää naisen, mutta itse ainoastaan tyhjentää siemensatonsa.
Ap, onko miehelläsi joku lääkitys tai stressiä tai vastaavaa?
On ihanaa nähdä ja kuulla ja tuntea miehen orgasmi, olipa yhdynnän, suullisen tai käden tuottamaa. Ainakin oma mieheni saa vahvoja orkkuja, jotka näkyvät koko kehossa. On myös hienoa kuulla, kun mies kertoo, miltä ja missä ne tuntuvat.
Ja ne jälkitunnelmat vielä, kun mies ottaa kainaloonsa ja pussaa. En osaa enempää toivoa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:34"]
Onko mieheis saanut kunnon orgasmia yhdynnässä? Siemensyöksy ei välttämättä ole sama kuin orgasmi.
[/quote]
Hmmm... nyt en oikein osaa selittää jos orgasmi on miehelle eri kuin siemensyöksy? Olen kyllä monestikkin lauennut ilman siemensyöksyä. Jos saa vaikka 7 kertaa saman päivän aikana ei viimeisillä kerroilla enää tule tavaraa niinku alkuun... Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:34"]
Onko mieheis saanut kunnon orgasmia yhdynnässä? Siemensyöksy ei välttämättä ole sama kuin orgasmi.
[/quote]
Hmmm... nyt en oikein osaa selittää jos orgasmi on miehelle eri kuin siemensyöksy? Olen kyllä monestikkin lauennut ilman siemensyöksyä. Jos saa vaikka 7 kertaa saman päivän aikana ei viimeisillä kerroilla enää tule tavaraa niinku alkuun... Mies 30v
[/quote]
Ja toisaalta siemensyöksy tapahtuu ihan kehon omana "huoltotoimenpiteenä" eikä se tarkoita sitä, että mies on saanut orgasmin. Esimerkkinä yölliset siemensyöksyt, joihin ei läheskään aina liity orgasmia. Näin minulle on asiasta useampikin mies kertonut, kuten myös oppikirjat.
N31
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:34"] Onko mieheis saanut kunnon orgasmia yhdynnässä? Siemensyöksy ei välttämättä ole sama kuin orgasmi. [/quote] Hmmm... nyt en oikein osaa selittää jos orgasmi on miehelle eri kuin siemensyöksy? Olen kyllä monestikkin lauennut ilman siemensyöksyä. Jos saa vaikka 7 kertaa saman päivän aikana ei viimeisillä kerroilla enää tule tavaraa niinku alkuun... Mies 30v [/quote] Ja toisaalta siemensyöksy tapahtuu ihan kehon omana "huoltotoimenpiteenä" eikä se tarkoita sitä, että mies on saanut orgasmin. Esimerkkinä yölliset siemensyöksyt, joihin ei läheskään aina liity orgasmia. Näin minulle on asiasta useampikin mies kertonut, kuten myös oppikirjat. N31
[/quote]
Kyllä, mutta ei aikuinen mies saa siemensyöksyä nukkuessaan, se on murrosiän juttuja. En kyllä voi saada kovin voimakasta orgasmia ilman siemensyöksyä, mutta pienempiä voin kun nussin itseni siihen pisteeseen että laukean just ja lopetan laukeamis hetkellä, jolloin saan jo niitä sykäyksiä kulli nytkähtelee ja on vähän kuin sais pieniä sähköiskuja, mutta spermaa ei tule. Kuitenkin tosi voimakkaaseen orgasmiin liittyy siemensyöksy. Se tuntuu vähän kun sais jotain sähkö imbulsseja, siis ne kullin sykäykset mitkä nainen varmasti tuntee, ei sitä hyvää oloa voi oikein sanoin kuvailla, helvetin hyvältä tuntuu, kiitos siitä naisille:) Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:34"] Onko mieheis saanut kunnon orgasmia yhdynnässä? Siemensyöksy ei välttämättä ole sama kuin orgasmi. [/quote] Hmmm... nyt en oikein osaa selittää jos orgasmi on miehelle eri kuin siemensyöksy? Olen kyllä monestikkin lauennut ilman siemensyöksyä. Jos saa vaikka 7 kertaa saman päivän aikana ei viimeisillä kerroilla enää tule tavaraa niinku alkuun... Mies 30v [/quote] Ja toisaalta siemensyöksy tapahtuu ihan kehon omana "huoltotoimenpiteenä" eikä se tarkoita sitä, että mies on saanut orgasmin. Esimerkkinä yölliset siemensyöksyt, joihin ei läheskään aina liity orgasmia. Näin minulle on asiasta useampikin mies kertonut, kuten myös oppikirjat. N31
[/quote]
Kyllä, mutta ei aikuinen mies saa siemensyöksyä nukkuessaan, se on murrosiän juttuja. En kyllä voi saada kovin voimakasta orgasmia ilman siemensyöksyä, mutta pienempiä voin kun nussin itseni siihen pisteeseen että laukean just ja lopetan laukeamis hetkellä, jolloin saan jo niitä sykäyksiä kulli nytkähtelee ja on vähän kuin sais pieniä sähköiskuja, mutta spermaa ei tule. Kuitenkin tosi voimakkaaseen orgasmiin liittyy siemensyöksy. Se tuntuu vähän kun sais jotain sähkö imbulsseja, siis ne kullin sykäykset mitkä nainen varmasti tuntee, ei sitä hyvää oloa voi oikein sanoin kuvailla, helvetin hyvältä tuntuu, kiitos siitä naisille:) Mies 30v
[/quote]
Kyllä se yöllinen purkautuminen voi käydä aikuisellekin, jos ei muuten pääse purkautumaan. Miehetkin on niin erilaisia keskenään, kuten naisetkin. Toiset naiset saavat uniorgasmeja tai vain nännien hyväilystä orgasmin. Itse en ole kumpaakaan koskaan kokenyt. Ja vaikka itse ejakuloin välillä, ei sillä ole mitään tekemistä orgasmin kanssa. Nämä on yksilöllisiä asioita molemmille sukupuolille.
N31
Minun orgasmini ovat kuin salamanisku päähän ja muniin samanaikaisesti. Aivan hillittömät jälkivärinät ja hengensalpaukset plussana. Kiitos naiselleni tästä. :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:29"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:34"] Onko mieheis saanut kunnon orgasmia yhdynnässä? Siemensyöksy ei välttämättä ole sama kuin orgasmi. [/quote] Hmmm... nyt en oikein osaa selittää jos orgasmi on miehelle eri kuin siemensyöksy? Olen kyllä monestikkin lauennut ilman siemensyöksyä. Jos saa vaikka 7 kertaa saman päivän aikana ei viimeisillä kerroilla enää tule tavaraa niinku alkuun... Mies 30v [/quote] Ja toisaalta siemensyöksy tapahtuu ihan kehon omana "huoltotoimenpiteenä" eikä se tarkoita sitä, että mies on saanut orgasmin. Esimerkkinä yölliset siemensyöksyt, joihin ei läheskään aina liity orgasmia. Näin minulle on asiasta useampikin mies kertonut, kuten myös oppikirjat. N31 [/quote] Kyllä, mutta ei aikuinen mies saa siemensyöksyä nukkuessaan, se on murrosiän juttuja. En kyllä voi saada kovin voimakasta orgasmia ilman siemensyöksyä, mutta pienempiä voin kun nussin itseni siihen pisteeseen että laukean just ja lopetan laukeamis hetkellä, jolloin saan jo niitä sykäyksiä kulli nytkähtelee ja on vähän kuin sais pieniä sähköiskuja, mutta spermaa ei tule. Kuitenkin tosi voimakkaaseen orgasmiin liittyy siemensyöksy. Se tuntuu vähän kun sais jotain sähkö imbulsseja, siis ne kullin sykäykset mitkä nainen varmasti tuntee, ei sitä hyvää oloa voi oikein sanoin kuvailla, helvetin hyvältä tuntuu, kiitos siitä naisille:) Mies 30v [/quote] Kyllä se yöllinen purkautuminen voi käydä aikuisellekin, jos ei muuten pääse purkautumaan. Miehetkin on niin erilaisia keskenään, kuten naisetkin. Toiset naiset saavat uniorgasmeja tai vain nännien hyväilystä orgasmin. Itse en ole kumpaakaan koskaan kokenyt. Ja vaikka itse ejakuloin välillä, ei sillä ole mitään tekemistä orgasmin kanssa. Nämä on yksilöllisiä asioita molemmille sukupuolille. N31
[/quote]
Mutta enemmän se on epänormaalia että aikuinen mies saa siemensyöksyn yöllä. Kyllä ne jutut kuuluu murrosikään jolloin aamulla löytyy märkä läiskä lakanasta:) Mies 30v
Ellei satu olemaan ensimmäinen seksikumppani miehelle joka ei ole koskaan vetänyt käteen, voi tuskin nykyistä kumppania syyttää siitä, jos orgasmi tuntuu kassien tyhjäykseltä. Ja vaikka niin oliskin, kehottaisin ennemmin harjoittelemaan ensin vähän itsekseenkin mikä itseä yleensä kiihottaa ja haluamaan parantaa omia orgasmituntemuksiaan. Jos se nyt miehelle yleensäkään ongelma on kun kaikki ihmiset on kokemuksiltaan erilaisia. Kyllä jokainen on lopulta itse vastuussa omista omista haluistaan ja kiihottumis- ja orgasmitaidoistaan, joita on ihan mahdollista kehittää ilman kumppaniakin, vaikka hyvästä kemiasta toisen kanssa onkin apua. N27
Olen just tuollainen nainen, mitä aiemmin kuvailtiin eli saan orgasmeja unissa, rintojen hyväilystä (ei tarvitse koskea alapäähän) ja ejakuloin, mutta siihen ei välttämättä liity orgasmi. Kyllä miehetkin saavat ejakulaatioita ilman orgasmeja, mutta kovin on valitettavaa, jos seksuaalinen nautinto rajoittuu siihen.
Ai miehellä ei tunnu miltään kun laukeaa? Onpas vitsikästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan vitsikästä. Orgasmi ja siemensyöksy eivät tarkoita samaa asiaa.
Rakastan naistani kaikella muulla tavalla, mutta en tunne häneen enää seksuaalista vetoa, vaikka hän kyllä on intohimoinen. Samalla ovenavauksella häipyi itseltä orgasmin tunnepuoli.
Joskus haaveilen hoikasta kumppanista ihan vaan testiksi, että olisiko se orgasmi entisensä, kun vaan visuaalinen puoli olisi yhä kunnossa? Toisaalta tiedostan, että liikaa miettiminen voi valmistella tietä pettämiseen tai eroon.
Mulla kestää orgasmia puolisen minuuttia, yhtä ihanaa tunnetta. Siemensyöksy on siinä alussa. Ei meinaa henki kulkea. Sen jälkeen makaan voipuneena kymmenisen minuttia ja näen jopa unia, minkä jälkeen ryhdyn iloisesti päivän toimiin.
Me naimme vaimoni kanssa aamulla aamupalan ja suihkun jälkeen. Erityisesti sunnuntaina kirkonmenojen aikaan, mutta muinakin päivinä. Illalla en pysty. Otan illalla väsyttävää lääkettä.
M71
Vierailija kirjoitti:
Rakastan naistani kaikella muulla tavalla, mutta en tunne häneen enää seksuaalista vetoa, vaikka hän kyllä on intohimoinen. Samalla ovenavauksella häipyi itseltä orgasmin tunnepuoli.
Joskus haaveilen hoikasta kumppanista ihan vaan testiksi, että olisiko se orgasmi entisensä, kun vaan visuaalinen puoli olisi yhä kunnossa? Toisaalta tiedostan, että liikaa miettiminen voi valmistella tietä pettämiseen tai eroon.
Sama täällä muuten, mutta sillä erotuksella että naisella on ulkomuoto 99% se mitä naiselta haluan, mutta hänellä ei ole intohimoa. = laimeeksi vetää sekin.
Fwb:llä ulkomuoto riittävä ja kemiat kohtaa 100% + järkky intohimo= perfecto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan vitsikästä. Orgasmi ja siemensyöksy eivät tarkoita samaa asiaa.
No kyllä ne nyt vaan on. Ihme saivartelua, kun joskus yhden kerran 10 000 voi käydä niin, että siemenet lentää jotenkin väärään aikaan, eikä tunnu oikein hyvälle. Orgasmia ei voi kuitenkaan saada niin, ettei siemensyöksyä tulisi. Tai sitten se ei ole orgasmi. Tai sitten paatunut runkkari on runkannut itsensä kuivaksi.
Se orgasmi kun on nimenomaan ei-tahdonalaista lihassupistelua. Ja nämä nimenomaiset lihakset puristavat siemennesteen ulos. Ei siinä oikein ole jossittelulle sijaa.