Vaimoni ilmoitti erosta
Vaimoni ilmoitti, että haluaa erota. Enimmäkseen jostain henkisistä syistä, mutta kertoi myös, että uudella miehellä on todella iso kyrpä. Nyt on epätoivoinen olo. Kuinka noin julmasti voi sanoa? Kai se on totuus silti? Aamulla pakko mennä työterveyshuoltoon. Onko minulla merkitystä? En voinut valita minkä kokoinen kalu minulle tulee.
Jussi
Kommentit (27)
Laita alex stubille viesti nyt ensi alkuun.
Epätoivoinen yritys loukata vaan. Älä välitä.
tuppi kullit voi mennä kirjastoon ja lukee kirjoja
tsemppiä, ehkä joku nainen hyväksyy sinut pienine muninesi
En minäkään olisi minkään minimunan kanssa! Onneksi miehen voi valita kalun koon mukaan! ;)
pyydä vaimoa perumaan ero...ottakaa iso munainen musta vaihto-opiskelija asumaan teille joka vuosi ja se panee sun vaimoo..tää on yksi ratkasu jota moni käyttää...muistakaa ehkäsy tai päiväkodin tädit hymyilee leveästi kun viette tervettä ja vahvaa mustaa lasta hoitoon muutaman vuoden päästä. kannattaa ainaki ehdottaa tätä vaimolle
Tervekätinen mies ei akkaa kaipaa.
t.mies
nainen ei pienimunasta miestä kaipaa, paitsi jos on paljon rahaa
Koolla ei välii mutta iso tuntuu enemmä
Tuskinpa munan koosta on nyt kyse.Halusi jostain syystä vaan loukata sinua.
Nyt pää pystyyn.pahalta tuntuu mutta olet varmasti ansainnut parempaa kuin tuon kyrvän koon perässä juoksijan!
Vedä vaimon vittu päähäsi niin saa isoa!
No mun mies kans vaihtoi nuorempaan mut. En usko et sussa on mitään vikaa. Vaimos on vaan rakastunut toiseen ja ajattelee vaan itseään ja uutta onneaan. Pidä ittes kunnossa, älä ala ryypätä jne ja kohta sullakin on uus onni.
..
Itse ainakin mielummin ottaisin sen jätetyn miehen kun jonkun pettäjämiehen vaikka kyllähän ne pettäjät keksivät syitä siitä toisesta etteivät vaikuttaisi niin paskoilta tyypeiltä. Munkin mies varmaan selittää että "kasvettiin erilleen". Juu kasvettiin kun minä hoidin lapsia ja mies hoiti jotain toista naista...
Nyt mua naurattaa, tää oli pvän paras ketju
tsemiä jussi sulle, liity vaikka Keskusta puolueeseen jo tänään, nii oot voittajien puolella
Huorraaaa!!!! yhdellä sanalla vaimosta
Jussi hyvä.. eihän sun kyrpä edes ota eteen. Sä oot ämmä oikeasti. Tosi nyhverö epämies.
T. Vaimosi, pian ex-vaimo.
Leikkaa kulli pois jos on pieni.