Inspiroi mua luopumaan jostakin! Mistä olet itse luopunut?
Kommentit (12)
Kirjat, joita ei tule koskaan lukemaan toista kertaa.
Vanhat opiskelukirjat ja -paperit.
Vaatteet, jotka ovat liian isoja/pieniä tai jotka eivät muuten miellytä.
Turhat koriste-esineet.
Liiat astiat ja keittiövempaimet, joita ei käytä tai käyttää esim. kerran vuodessa.
Kaikki vähänkin rikkonaiset kengät.
Joulukoristeista liiat ja rikkinäiset pois, samoin pääsiäiskoristeista.
Minä "luovuin" tiskikoneesta. Tiskikone meni rikki, mutta en osta uutta vaikka olen säästänyt tällaisia yllättäviä menoja varten. Muutenkin aion olla ostamatta uutta tilalle kun vanhat tavarat menee rikki.
Kaikki mitä et ole käyttänyt vuoteen-kahteen.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:11"]
Kirjat, joita ei tule koskaan lukemaan toista kertaa. Vanhat opiskelukirjat ja -paperit. Vaatteet, jotka ovat liian isoja/pieniä tai jotka eivät muuten miellytä. Turhat koriste-esineet. Liiat astiat ja keittiövempaimet, joita ei käytä tai käyttää esim. kerran vuodessa.
[/quote]
Miksi pitäisi luopua jostain sellaisesta, jota käyttää tai tarvitsee kerran vuodessa?
Terveydestä, työpaikasta, taloudellisesta toimeentulosta, ihmisarvosta. Ainiin, en luopunut vaan menetin. Kurjemmaksi menee jos oikeistohallitus pääsee leikkaamaan kurjalta työttömältä perseeltäni lisää.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:11"]
Kirjat, joita ei tule koskaan lukemaan toista kertaa. Vanhat opiskelukirjat ja -paperit. Vaatteet, jotka ovat liian isoja/pieniä tai jotka eivät muuten miellytä. Turhat koriste-esineet. Liiat astiat ja keittiövempaimet, joita ei käytä tai käyttää esim. kerran vuodessa.
[/quote]
Miksi pitäisi luopua jostain sellaisesta, jota käyttää tai tarvitsee kerran vuodessa?
[/quote]
Jos se on välttämätön, esim. joulukuusenjalka, niin ei pidä luopua. Mutta jos ei ole, niin vie suhteessa käyttöön liikaa tilaa.
Pistin juuri vaimon pihalle. Aivan turha kapistus. Kallis ylläpitää ja vie vaan tilaa.
TV.