Kerttu Kotakorpi on Suomen seksikkäin
säänainen ja seksikkäin nainen ylipäätään. Ahh.... Sivukuvissa näkyy aina varsin muodokas peräpää.
Kommentit (133)
Kohta taas säätiedotus ykköseltä !
Ääh.... Ei ole Kotakorpi vuorossa....
Minäkin petyn, jos Kerttu ei ole säätä kertomassa. Aika ideaali nainen minun makuuni.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 18:36"]
Näyttää olevan raskaana.
[/quote]
siksikö se näyttää entistäkin mehukkaammalta ?
Kerttu on kyllä paras näistä sääennustajista, upean muodokas nainen kaikenpuolin, ei mikään "riuku"...seuraavana listassa ehdottomasti on kyl Rintaniemen Liisa. Liisa on kyllä silmänilo "äippä" kaikin puolin.
En mene arvostelemaan Kertun ulkomuotoa, ei ole väliä, millaiset muodot ihmisellä on. Sen sijaan Kertun valinta sääuutisoijaksi ihmetyttää. Hän jatkuvasti lukee valmista tekstiä vilkaisematta itse karttaa. Onko ihan oikeasti opiskellut meteorogiaa? Toiseksi Kertun artikulaatio on surkeaa laatua, häneltä monessa kohdassa häviää konsonantteja ja ääntämys on niin nasaalinen eli puhuu nenään, ettei välillä saa selvää, mitä tyttö puhuu.
Lipsahti virhe sanassa meteorologia. Sony!
Ei pärjää edes kota-sarjassa, nimittäin se ainoa oikea lottotyttö Hilkka Kotamäki oli aikoinaan todella kuuma pakkaus. Mustat pitkävartiset saappaat todella lyhyt minihame ja lotto logolla varustettu vyö. Kaikkien teinipoikien ja ukkomiesten märkä päiväuni, jonka kanssa tasapäisesti miesten sieluista kykeni 70-luvun alkuhämärissä taistelemaan ainoastaan Arja-täti. Hilkka Kotamäki oli aikansa superjulkkis.
Mua taas kiinnostaa katsoa Toni Hellistä ja Markus Mäntykannasta.
M42
Tämä on hyvä esimerkki siitä, että jos tarpeeksi on esillä niin aina joku tykkää. Jos siellä olisi meterologina Terttu Hevonkuusi niin joku Pena tai Teppo varmaan aloittais ketjun.
Näin tänään Kerttu Kotakorven ensimmäistä kertaa housut jalassa klo 17 uutisten yhteydessä,upea nainen!
Näin tänään Kerttu Kotakorven ensimmäistä kertaa housut jalassa klo 17 uutisten yhteydessä,upea nainen!
Kerttu tosiaan puhuu todella epäselvästi!!! Ei voi ymmärtää, miten päässy telkkariin. Vaik nätti onkin.
Kerttu on vähä niinku Arttu