Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varma hallitus: Keskusta PS Kokoomus

Vierailija
19.04.2015 |

Suomen talous kuntoon! :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:26"]

Oikein odotan, että persut pistää Suomen kuntoon. Sen on pakko päästä hallitukseen. Itse en kyllä niitä kykene äänestää.

[/quote]

Juu, minustakin olisi jännä seurata, ketä Persut sitten syyttelevät milloin mistäkin, kun ovat itse hallituksessa ja oppositio osoittaakin syyttävällä sormella heitä.

Vierailija
22/28 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:26"]

Oikein odotan, että persut pistää Suomen kuntoon. Sen on pakko päästä hallitukseen. Itse en kyllä niitä kykene äänestää.

[/quote]

Juu, minustakin olisi jännä seurata, ketä Persut sitten syyttelevät milloin mistäkin, kun ovat itse hallituksessa ja oppositio osoittaakin syyttävällä sormella heitä.

[/quote]

Taitaa tästä hallituskaudesta tulla kaikkien aikojen hupinäytelmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:06"]

Uskaltaako persut lähteä hallitukseen, vai vetävätkö taas jonkun kortin hihasta, jonka verukkeella saa jäädä oppositioon räksyttämään?

[/quote]

Persut on hallituksessa tapahtui vaaleissa mitä tahansa. Lupaan sen sinulle.

Vierailija
24/28 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:14"]

Mä niin haluaisin nähdä punikkidemarien ja persujen keinot hallituksessa, naurattaa jo etukäteen. Demarit pilasivat koko edellisen hallituskauden ja tämä taloustilanne on valitettavasti jo kymmenen vuoden takaisten hallitusten peruja, joissa keskusta teki suuria virheitä...

[/quote]

Minäkin haluaisin tämän nähdä...mutta en nyt, kun asun Suomessa.

Vierailija
25/28 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Taloutta eivät kylläkään saa kuntoon, saa nähdä mitä hökkelikyliä tänne on parin vuoden päästä syntynyt.

Vierailija
26/28 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutakuinkin kaikki puolueet, suurimmat varsinkin tekevät hallituksessa ollessaan samanlaista politiikkaa. Nyt ilmeisesti kepun vuoro nousta parrasvaloihin oltuaan oppositiossa "lepäämässä". Vetoa voi lyödä, että PS:kin sulautuu massaan alta aikayksikön, onhan se takki kääntynyt koko ajan jytkystä lähtien.

Vierailija
27/28 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:27"]

Ei persut uskalla mennä hallitukseen, tietävät itsekin,etteivät kykene asioita muuttamaan.

[/quote]

Pakko mennä tai puolue kuolee. Soinin agenda koko vaalikauden on ollut puolueen saaminen salonkikelpoiseksi ja nythän PS on aika laimea yleispuolue. Se "Ein" hokeminen viime vaalien jälkeen oli ajan pelaamista ja taktiikkaa.

Saa nähdä millainen eduskuntaryhmä PS:lle näiden vaalien jälkeen tulee. 

Vierailija
28/28 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:26"]Oikein odotan, että persut pistää Suomen kuntoon. Sen on pakko päästä hallitukseen. Itse en kyllä niitä kykene äänestää.
[/quote]

Et voi olla tosissasi? Haluat että puolue pääsee hallitukseen, mutta et kuitenkaan kykene äänestämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä