Sain tänään ensimmäinen lapsenlapsenlapseni!
Olen sitten 59-vuotias isomummu. Ja isäni on 80-vuotias isoisopappa. Meitä on siis nyt elossa viisi sukupolvea, kun 19-vuotias lapsenlapseni sai tänään esikoisensa. On pakko myöntää, että oma lapseni sai esikoisensa valitettavan nuorena, 15 vuoden paikkeilla (nyt odottaa toista lastaan, 34-vuotiaana). Mutta mitäpä sille voi, ja kaiken lisäksi tämä on kuitenkin niin ihana tunne, että meitä on elossa näin monta sukupolvea! Ja minä olen oikein nuorekas isomummo ;)
Kommentit (15)
Ihmiset saa lapsia eri-ikäisinä ja tulee isovanhemmiksi eri-ikäisinä.
Oma lapseni oli 3-vuotias, kun isoäiti täytti 90 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:20"]
Ihmiset saa lapsia eri-ikäisinä ja tulee isovanhemmiksi eri-ikäisinä.
Oma lapseni oli 3-vuotias, kun isoäiti täytti 90 vuotta.
[/quote]
luis uudellen tämän. Huomasin, että saatta ajatus mennä väärin, siis 3-vuotiaan lapseni isoäiti täytti 90 vuotta.
Ei omani.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:33"]onnee :)
[/quote]
Kiitoksia!
aika hauskaa. Itselläni ei ole muistikuvia edes mummostani. Kuoli kun olin lapsi
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:42"]aika hauskaa. Itselläni ei ole muistikuvia edes mummostani. Kuoli kun olin lapsi
[/quote]
No onhan tämä mukavaa. Mutta olen pahoillani sinun puolestasi :(
Kun nuorena on asialla niin kerkiää. Onnea.
Itse olen 60 v. 4 ja 2 vuotiaiden mummu.
Onnea! Itsekin olen viisinkertainen mummo nyt 52-vuotiaana. Lapseni ovat 30, 28, 25 ja 22. Lapsenlapseni taas 12, 9, 6, 4 ja 1.
Toiveita siis on että minustakin tulee joskus isomummo, mutta toivottavasti ei ennen kuin täytän 60 ;)
Ei ehkä liity, mutta oletko ihan suomalainen siis uskonnolliselta kun taustalta?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:55"]Ei ehkä liity, mutta oletko ihan suomalainen siis uskonnolliselta kun taustalta?
[/quote]
Olen ihan kristitty, en kuitenkaan ole mikään lestadiolainen.
Minä sain ensimmäisen lapsenlapseni saman ikäisenä kuin sinä olet nyt :)
Onnea! On hienoa kun sukupolvet elävät yhdessä :) mmummoni on 65, isäni 45, itse olen 25 ja oma lapseni on kohta vuoden ikäinen! :) hyvällä tuurilla meilläkin on viiden polven kuva vielä joskus!