Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Doven itseruskettavasta voiteesta? (Summer glow)

Vierailija
19.04.2015 |

Olen erittäin kalpea kesät talvet ja nyt tarttui kaupasta tuollainen mukaan. Onko kokemuksia kyseisestä tuotteesta? Yhden kerran olen vasta lisännyt ja haju oli hirveä, tyyny ja peitto haisee nyt aika tunkkaiselle yön jäljiltä. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä tuote eikä ole kallis. Hyvin hoidetulla iholla toimii tosi hyvin, etenkin alkukesästä kun ei ole kiva lähteä "kanankoivilla" ulos. Lopputulos on tuossa mielestäni luonnollisen päivetyksen luokkaa. Ei siis ole pelkoa että vaaleallekaan tulisi umppalumppa-efektiä, niinkuin varsinaisilla itseruskettavilla voi käydä.

Vierailija
2/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toimivaa, käytän itse tummempaa versiota vaikka melko vaalea olenkin, eikä tee oranssiksi, tulee juuri sopiva sävy ainakin itselleni. Haju ei kyllä ole kovin miellyttävä, mutta itse käytän öisin ja pesen aamulla pois niin ei niin kauheasti häiritse. Haju saattaa kyllä tarttua myös petivaatteisiin.. Mutta siitä huolimatta olen käyttänyt yli 10 vuotta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös tykännyt. Haju on ok ja kehittyy hyvin.

Vierailija
4/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Tokmannin tarjouksesta Lumenen itseruskettavaa, joka aktivoituu 12 tunnissa. Polvien kohdalla iho on paksua ja huomasin peilistä, että väri oli kuin pellolla oisin möyrinyt. Höyläsin pois. Pitääköhän tuota vaahtoa laittaa useamman kerran ennen kuin muutosta huomaa? Vai onko tosiaan hankautunut petivaatteisiin, kun illalla laitoin. Tyhmä homma joo.

Mulla on vielä jäljellä vanhaa Doven Summer Glow -kasvovoidetta. Ei mielestäni tuoksu kovin kummoiselle, ei tosin hyvällekään. Saa laittaa päivittäin, että efektin huomaa. Ehkä mun iho uusiutuu/kuoriutuu sitten niin nopeasti.

Vierailija
5/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykännyt, eikä kyllä omaan nenään edes tuoksu voimakkaasti. Suosittelen ennen ekaa levitystä kuorimaan ihon ja laittamaan kosteusvoidetta polviin ja muihin kuiviin kohtiin, niin eivät ime väriä liikaa.

Vierailija
6/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono tuote! Osta mielummin Kicksin ir:ää.

Vierailija
7/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acon sunkissed body lotion on paljon parempaa. Ei sekään tuoksuton ole, mutta ei niin paha kuin tossa dovessa.

Vierailija
8/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sama tuote, jota mä oon joskus käyttänyt, varo polvia! Menevät helposti aika keltaisiksi :)

Vierailija
9/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt säärille monena vuonna kun niihin ei aurinko ota yhtään. Oon tykännyt ja saanut sen värin mitä halusinkin. Haju ei ole haitannut.

Vierailija
10/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotetta yhden "purkillisen" käyttäneenä totesin, että päivettää mukavasti, mutta se haju....!!

Vierailija
11/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok hinta-laatusuhde mutta sen hajun takia lensi roskikseen parin käyttökerran jälkeen.

Vierailija
12/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä tuote mutta haju ihan hirveä!

Vierailija
13/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kertyy esim polviin sitä niin sellaisella vauvan puhdistuspyyhkeellä saa pois. :)

Vierailija
14/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se haju kestää ja kestää, tarttuu joka paikkaan.
En tiedä johtuuko mun ihotyypistä (ettei vain sovi) vai mistä, mutta kun raavin säärtä, siihen jäi valkoiset jäljet mistä olin raapinut ja kynnenaluset oli ihan siinä kuivuneessa voiteessa. -.-
Haluaisin jonkun vastaavan joka ei yritä kuoriutua minusta pois (eikä ehkä haise..).

Vierailija
15/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseruskettavien haju on aina paha. Se on se kemiallinen reaktio, joka haisee ja vaikka olisi kuinka paremman hajuinen purkissa, se itseruskettavan ominaishaju tulee esiin oli tuote 5 tai 50 euroa.

Dove on ihan hyvä siinä missä kalliimmatkin merkit. Yhden asian sanoisin, että älä käytä sitä illalla. Tuloksesta saattaa tulla erittäin epätasainen, kun iho hankautuu yöllä sieltä täältä yö- ja vuodevaatteisiin. Kannattaa käyttää sitä niin, että käytön jälkeen et edes istu pariin tuntiin.

Vierailija
16/16 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai outo kun pidän siitä tuoksusta! Vuosia olen,käyttänyt, sitä tummemmin "värjäävää" vaikka tosi vaalea olenkin. Ei tarvi niin useasti laittaa. Harmi kun lopettivat sen kasvoversion, pitää ostaa garnier merkkiä kasvoille. Polvet ja kyynärpäät kannattaa ensin kuoria ja kosteuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme