Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytän mieheltäni salaa ehkäisypillereitä

Vierailija
19.04.2015 |

Itse olen 30v ja minulla on jo kaksi lasta edellisestä liitosta. Nykyinen mieheni kanssa olen ollut kolme vuotta ja otin ehkäisyn käyttöön vuosi sitten salaa. Olimme aikeissa yrittää lasta ja miehen muuttuneen käytöksen takia otin ehkäisyn takaisin. Miehelle en ole kertonut vaikka hän aavistaakin asian. Testasin ja heitin leikkimielisesti että otan ehkäisyn takaisin siksi aikaa että suhteemme alkaa paranemaan ja siitä soppa syntyi. Olen syönyt yli vuoden pillereitä enkä enää tiedä haluanko koskaan enää lasta. Miehelläni ei ole yhtään lasta ja silloin kun vuoden olimme lasta yrittäneet eikä tärpännyt niin hän sanoi ettei sille mitään voi jos lasta emme saa eikä hänen maailma siihen kaadu. Pitäisikö minun kertoa miehelle totuus ja hän saa päättää lähteäkö vai jääkö? Koska en oikeesti halua enää lapsia,varma en ole mutta siltä nyt tuntuu.

Miehen käytös on muuttunut todella paljon, hän naputtaa ja valittaa joka asiasta, tuhlaa kaikki rahansa omiin juttuihin ja olisi aina lainaamassa minulta ja vetoaa siihenkin kun minulla on säästöjä eikä hänellä ole. Oma valinta tosin syödä ulkona päivittäin ja tuhlata rahansa. Asumiskulut maksamme tasan puoliksi. Minä maksan enemmän ruuasta kun mies koska rahat aina loppu. Hän on käynyt käsiksi minuun. Valehtelee pienistäkin asioista. Hän ei pyydä sanojaan anteeksi eikä koskaan ole se joka riidan lopettaa,vaan minä. Minua on alkanut ahdistamaan päivittäin todella paljon miehen valitus,tuntuu hengenahdistukselta. Valitus on päivittäistä ja hän ei ole koskaan mihinkään tyytyväinen. Rakastan miestä kaikesta huolimatta mutta lasta en ikimaailmassa tähän suhteeseen haluaisi. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fiksua olla tekemättä lapsi tuolle miehelle. Vielä fiksumpaa olisi jättää hänet....

Vierailija
2/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kertoisit ehkäisystä ja samalla voisitte keskustella noista suhteenne ongelmista, jotka salaehkäisyyn ovat johtaneet. Kuulostaa ihmeelliseltä että mies tekee mitä tahtoo ja niin teet sinäkin, onko tuo edes parisuhde kun asioista ei puhuta? Jos mies on väkivaltainenkin vielä niin kannattaa ehkä miettiä, onko mitään syytä jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:07"]

Mitäpä jos kertoisit ehkäisystä ja samalla voisitte keskustella noista suhteenne ongelmista, jotka salaehkäisyyn ovat johtaneet. Kuulostaa ihmeelliseltä että mies tekee mitä tahtoo ja niin teet sinäkin, onko tuo edes parisuhde kun asioista ei puhuta? Jos mies on väkivaltainenkin vielä niin kannattaa ehkä miettiä, onko mitään syytä jäädä.

[/quote]

Miehen kanssa ei voi puhua,hän toteaa itsekkin ettei ole koskaan puhunut ja ei osaa puhua. Ihan turha olisi taas sadannen kerran yrittää puhua suhteestamme kun vastaukset on tätä luokkaa "älä nyt" "mikä toi kysymys nyt on" "ei jaksais aloittaa" "oon sanonut etten puhu".. Nuo on vastauksia esim kysymykseen "voitaisko puhua meidän suhteesta"....

Vierailija
4/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin.

Vierailija
5/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota mitäs jos et anna sen miehen päättää vaan päätät ite ja heität sen äijän pysyvästi pois elämästäs.järki kätee ap!lue toi sun teksti ajatuksella läpi ja mieti..

Vierailija
6/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin ei voi kyllä luottaa yhtään. Pettäjiä, hyväksikäyttäjiä ja valehtelijoita suurin osa. :(

Vierailija
7/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo haluaisi vielä iltatähden, seksiä meillä ei ole edes joka vuosi... Nyt mietin sellaista vaihtoehtoa, että kävisin laittamassa piuhat poikki ja ilmoittaisin vaimolle, että tehdään vain iltatähti. Olisi seksiä tarjolla ainakin joksikin aikaan....

Vierailija
8/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:15"]

Vaimo haluaisi vielä iltatähden, seksiä meillä ei ole edes joka vuosi... Nyt mietin sellaista vaihtoehtoa, että kävisin laittamassa piuhat poikki ja ilmoittaisin vaimolle, että tehdään vain iltatähti. Olisi seksiä tarjolla ainakin joksikin aikaan....

[/quote]

Meillä kyllä seksiä on mutta sitäkin minuutti per kerta kun mies ei kestä pidempään. Älä ainakaan väkisin suostu iltatähteä tekemään jos et halua. Omat lapseni on ala-asteella joten siinäkin yksi syy miksi en halua enää vauvaa taloon vaan keskittyä työn tekoon ja lasteni kanssa suomen kiertelyyn. Jos mieheni käytös ei olisi näin radikaalisti muuttunut asia olisi toinen. Tiedän että tämä suhde ei tule loppuelämää kestämään. Mieheni on ollut koko 3v seurustelumme ajan myös työtön,häntä ei kuulemma kiinnosta työn teko.

Ap

Vierailija
9/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:12"]

Tota mitäs jos et anna sen miehen päättää vaan päätät ite ja heität sen äijän pysyvästi pois elämästäs.järki kätee ap!lue toi sun teksti ajatuksella läpi ja mieti..

[/quote]

Olen lukenut ja miettinyt asioita päässäni paljon. Hänellä ei ole rahaa edes asuntoa vuokrata,enkä halua ulos heittää.. Tiedän ettei suhde kauaa tule kestämään.

Vierailija
10/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valehtelee pienistä asioista ja sä todella isoista. Kirjoittamasi perusteella sanoisin, ettei kannata jatkaa suhdetta, joka ilmiselvästikään ei toimi. Jos jatkatte niin molemminpuolinen rehellisyys ihan ehdoton perusjuttu.

Vierailija
11/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:14"]

Naisiin ei voi kyllä luottaa yhtään. Pettäjiä, hyväksikäyttäjiä ja valehtelijoita suurin osa. :(

[/quote]

Kerrotko miten hyväksikäytän miestäni? Luetko aloitukseni uudestaan.

Ap

Vierailija
12/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:15"]

[/quote]

Meillä kyllä seksiä on mutta sitäkin minuutti per kerta kun mies ei kestä pidempään. Älä ainakaan väkisin suostu iltatähteä tekemään jos et halua. Omat lapseni on ala-asteella joten siinäkin yksi syy miksi en halua enää vauvaa taloon vaan keskittyä työn tekoon ja lasteni kanssa suomen kiertelyyn. Jos mieheni käytös ei olisi näin radikaalisti muuttunut asia olisi toinen. Tiedän että tämä suhde ei tule loppuelämää kestämään. Mieheni on ollut koko 3v seurustelumme ajan myös työtön,häntä ei kuulemma kiinnosta työn teko.

Ap

[/quote]

Eikö se käy miehen kunnian päälle kun hän ei tyydytä naistaan? Vetäisi aikaisemmin käteen jotta pystyisi sängyssä suoriutumaan sen verran aikaa, että nainenkin ehtii saada.