Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini nukkuu älyttömän pitkiä yöunia

Vierailija
18.04.2015 |

Mikäköhän on vialla... Perjantainakin meni nukkumaan jo klo 22 ja heräsi vasta 12. Tänään meni kanssa jo 22.30. Arkisinkin nukkuu 8-9 tuntia...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:27"]Nukkuuko se oikeasti, vai valvooko kännykän kanssa "nukkumaan" mentyään?
[/quote]
Kyllä nukkuu ihan oikeasti. Eilen menin 23 aikoihin katsomaan niin näytti olevan sikeässä unessa ja kännykkä latauksessa toisella puolen huonetta.
Ei ole muuten vieläkään herännyt... vähän olen masennusta miettinyt. Vaikuttaa alakuloiselta eikä naura enää niin paljoa. Koulu kuitenkin hoituu ihan ok, on nyt kasilla ja kokeista tulee 8-9. Itse vakuuttaa kaiken olevan kunnossa.
- ap

Vierailija
2/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta masennukselta, jos koulu menee noin hyvin. Ehkä se on vaan laiska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee klo 22 "nukkumaan" eli räplää puhelinta tai tabia klo kahteen?

Vierailija
5/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:36"]Menee klo 22 "nukkumaan" eli räplää puhelinta tai tabia klo kahteen?
[/quote]
Luitko viestin n:o 16?

Vierailija
6/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonien takia murrosikäisen/ teinin nukahtaminen voi kestää kauan, tuntejakin.

Vierailija
7/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nukkua, oma äitini ei koskaan antanut. Jouduin viikonloppuisinkin heräämään viimeistään kahdeksalta, muistan aina sen järkyttävän väsymyksen. Olisin OIKEASTI tarvinnut sitä unta. Noh, minä olinkin aina vastuussa äidin hommista ja pikkusisaruksista. Ei tajunnut raukka hakea apua. Sen olen päättänyt että omani saavat nukkua :)

Vierailija
8/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nukkua, oma äitini ei koskaan antanut. Jouduin viikonloppuisinkin heräämään viimeistään kahdeksalta, muistan aina sen järkyttävän väsymyksen. Olisin OIKEASTI tarvinnut sitä unta. Noh, minä olinkin aina vastuussa äidin hommista ja pikkusisaruksista. Ei tajunnut raukka hakea apua. Sen olen päättänyt että omani saavat nukkua :)

Vierailija
9/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:16"]Hyvä että nukkuu. Teinit oikeesti tarvitsee paljon unta, kaikki ei vaan sitä käsitä.
[/quote]

Näin. Itse olen nukkunut viimeks torstai-perjantai yönä ja silloinkin 7h. Siitä edespäin valvonut. Kaks vuorokautta ja vähän päälle. Huomenna sit reippaana ja virkeenä kouluun, not... Koulua klo.8-16. Oon kateellinen mun pikkusiskolle. Se saattaa nukkuu jopa klo.22-15 viikonloppuisin. Minä en nuku, en vain nuku.

t. 17v

Vierailija
12/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta!

Vierailija
13/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeritauti!

Vierailija
14/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:27"]Nukkuuko se oikeasti, vai valvooko kännykän kanssa "nukkumaan" mentyään?
[/quote]
Kyllä nukkuu ihan oikeasti. Eilen menin 23 aikoihin katsomaan niin näytti olevan sikeässä unessa ja kännykkä latauksessa toisella puolen huonetta.
Ei ole muuten vieläkään herännyt... vähän olen masennusta miettinyt. Vaikuttaa alakuloiselta eikä naura enää niin paljoa. Koulu kuitenkin hoituu ihan ok, on nyt kasilla ja kokeista tulee 8-9. Itse vakuuttaa kaiken olevan kunnossa.
- ap

[/quote]

Itse kyllä hieman huolestuisin, kuulostaa nimittäin erittäin tutulta. Olin itse 8-9 oppilas aina ja silti vakavasti masentunut, yksinäinen koulukiusattu ja tuossa iässä oli jo 2 itsemurha yritystäkin takana. Vanhemmilleni en koskaan olostani valittanut, en tiedä oikein vieläkään miksi.

Vierailija
15/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tuli monesti, tää mobiili näyttää ettei lähettänyt vaikka lähetti :/

Vierailija
16/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normia. Teinit tarvitsee paljon unta. 

Vierailija
17/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:27"]Nukkuuko se oikeasti, vai valvooko kännykän kanssa "nukkumaan" mentyään?
[/quote]
- ap

[/quote]

Itse kyllä hieman huolestuisin, kuulostaa nimittäin erittäin tutulta. Olin itse 8-9 oppilas aina ja silti vakavasti masentunut, yksinäinen koulukiusattu ja tuossa iässä oli jo 2 itsemurha yritystäkin takana. Vanhemmilleni en koskaan olostani valittanut, en tiedä oikein vieläkään miksi.
[/quote]
Hui...! Mites tästä nyt eteenpäin kun ei tosiaan meille vanhemmille ole puhunut mitään? Laitanko wilmaviestiä terkalle jos vaikka pyytäisi terveystarkastukseen?
- ap

Vierailija
18/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 Vielä jatkaa,kun luin yhden ap:n kommentin. Jos sinä olet huolestunut lapsesi nukkumisesta, niin ota ihmeessä se puheeksi lapsesi kanssa. Taustalla kun voi olla masennusta, koulukiusaamista jne

Vierailija
19/35 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 09:56"]31 Vielä jatkaa,kun luin yhden ap:n kommentin. Jos sinä olet huolestunut lapsesi nukkumisesta, niin ota ihmeessä se puheeksi lapsesi kanssa. Taustalla kun voi olla masennusta, koulukiusaamista jne
[/quote]
Mutta kun se ei tosiaan myönnä mitään... Ehkä yritän taas avata keskustelua kun herää.
- ap

Vierailija
20/35 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että nukkuu. Teinit oikeesti tarvitsee paljon unta, kaikki ei vaan sitä käsitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi