Haluan rakastajaksi naimisissa olevan miehen koska hän
On sitoutunut perheeseensä eli sitoutuu myös minuun.
Kommentit (30)
Olen sinkku ja todennut, että toisesta sinkusta en itselleni miestä löydä. Täytyy vissiin ruveta katselemaan parisuhteessa olevia. Jos sieltä joku hyvä löytyisi. Aiemmin olin sitä mieltä, että varattuihin en koske. Nyt on alkanut mieli muuttua :)
Tulee tänne hae Ukko pois ei tarvi palauttaa kiitos.
Täällä ois yks joutilas isäntä. Vähän sillä venttiili falskaa mut haittaaxe?
Minäkin voin antaa oman aviomieheni. Tulkaa hakemaan, kaupan päälle olutta ja makkaraa.
Mulle kelpaisi kalja ja makkara. 👍
Vierailija kirjoitti:
Minäkin voin antaa oman aviomieheni. Tulkaa hakemaan, kaupan päälle olutta ja makkaraa.
Oletetaan että tämä on ihan naimisissa oleva nainen.
Kyllä taas näkee kuinka omaa puolisoaan arvostetaan täällä.
Miksi ihmeessä olet sen miehen kanssa jos homma on tuota tasoa?
no johan on mammoilla ylimääräisiä miehiä pistää jakoon.
Avaa vähän logiikkaasi ja päättelyketjuasi tuossa ap?
Isyys ei tarkoita, että olisi sitoutuvainen tai sitoutuisi kaikkeen.
vain nouto kirjoitti:
Haluatko osoitteen?
onko kuin tasokas mies?
Mulle ei kelpaa ihan kuka vaan :)
Mulla oli joskus varattu mies panokaverina. Tosi kätevä, vaimo pesi pyykit ja ruokki ja kesti huonot päivät. Itse otin vain parhaan päältä. Se sitten loppui, kun miehellä rupesi tulemaan tunteira mua kohtaan. Osa ideasta kun oli just se, että se varaus toiselle piti miehen mulle turvallisena kohteena, itse kun en halua seurustella.
Pari vuotta kesti, hyviä vuosia olivat.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku ja todennut, että toisesta sinkusta en itselleni miestä löydä. Täytyy vissiin ruveta katselemaan parisuhteessa olevia. Jos sieltä joku hyvä löytyisi. Aiemmin olin sitä mieltä, että varattuihin en koske. Nyt on alkanut mieli muuttua :)
Varatuissa on se hyvä että ne on kelvannut jo jollekin eli ei ne voi ihan paskoja olla.
Suurin osa on vielä vähän huonosti kohdeltuja joten pienellä virittelyllä niistä saa varsin hyvät. Kymmenen vuotta katoaa hetkessä kun saa vähän uutta kipinää.
Nostin mörököllin kuistiin ettei huku lumeen. Saa hakea ken ekana ehtii.
Vierailija kirjoitti:
no johan on mammoilla ylimääräisiä miehiä pistää jakoon.
Pistää miettimään miksi ne edes on ukkonsa kanssa.
Raha luultavasti. Rakkaudesta ei näemmä kannata puhua.
Minun mies joutaisi myös, ei palautusta, vetreä ikäisekseen ja todella sitoutunut.
Minä en halua varattua ja lisäksi tykkään naisistA. Miksi ukkomiehet osoittaa kiinnostusta?
Mäkin haluaisin ukkomiehestä itselleni rakastajan. Omasta miehestäni, nimittäin. Haaveita vain.
Jep tosi hyvin "sitoutunut".......