Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmea ripuli, apteekiin ei pääse, pystyiskö itse tekemään jonkun oloa korjaavan juoman?

Vierailija
31.12.2021 |

Kun tuntuu että pelkkä vesi ei auta. Päässä oikein pyörii.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähin kauppa on Prisma jonka yhteydessä apteekki, sinne pari kilsaa eikä minulla ole autoa joten joutuisin menemään bussilla tai kävellen.. huono idea. Ei ole illaksi suunnitelmia joten tämä ripuli ei pila mitään, mutta paleltaa ja pyörryttää hitosti kun koko suolisto tyhjennetty. ap

miksi et voi tehdä nettitilausta? toimittavat usein samallekin päivälle. TAi sitten voit soittaa sinne prisman apteekkiin, pyytää heitä laittamaan lääkkeet pussiin ja laittaa pussin taksiin sinulle toimitettavaksi.

Vierailija
22/31 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on aina varalta vaippoja tälläsiin tilanteisiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa woltilla tai pizzakuljetuksella limsaa ja vissyä.

Vierailija
24/31 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri sanoi kerran ohjeeksi vatsatautiin, ettei kannata ärsyttää lisää suolistoa laittamalla sinne lisää tavaraa, kun ei se siellä pysy. paras tapa nauttia suoloja ja pitää verensokeria ylhäällä on kuulemma imeskellä aina välillä mehujäätä, johon on ripoteltu suolaa. Siitä saa tarvittavan sokerin ja suolan että pysyy tolpillaan, mutta suolisto ei saa liikaa tavaraa kerralla. Ja aina pakastimeen siis välillä.

En sitten tiedä pitääkö lainkaan kutinsa mutta musta se kuulosti ihan järkevältä ja toimi ainakin itellä. Toki nälkä voi tällä tyylillä iskeä, mutta itelle ei kyllä edes maistu ruoka vatsataudissa. Saa kokeilla omalla vastuulla :D

Vierailija
25/31 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla cocista? Kaada lasiin, poista hiilihappo kastamalla vaikka servetin tai paperinenäliinan kulma lasissa ja juo. Opas neuvoi kerran Portugalissa tämän ja minulla auttoi. Riippuu tietysti, mikä taudin on aiheittanut.

Vierailija
26/31 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että sun vatsalaukku on hyvien ihmisten kokoontuminen. Vatsataudin aiheuttavat pahat ihmiset. Mitä sun pitää tehdä, että pahat ihmiset väistyvät? Lisätään hyvien ihmisten määrää. 

Eli syö ja juo tervettä ruokaa ja juomaa, mitä syöt normaalistikin. Se on ainut tie saada pahikset ulos. Jos et syö etkä juo, pahikset vain lisääntyvät.

Vierailija
27/31 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on vaikka salmonella ei siihen mikään suola auta vaikka joisit minkä kanssa.

Vierailija
28/31 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona?

Vierailija
29/31 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että juot vettä ettet kuivu.

Vierailija
30/31 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit ja punanen  jaffa.

Vierailija
31/31 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kertaa varten AINA Imodiumia tai ripulilääkettä mukana ja kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi