Ei jaksa kiinnostaa oma työ
Olen siivooja ja on vaikea motivoida itseäni tekemään työni kunnolla ja hyvin. Työpaikalla kun ei ole kukaan muu valvomassa työntekoani vaan se on kokonaan minusta kiinni, että miten hyvin jaksan siivota. Valituksiakin on alkanut viime aikoina sadella niskaani ja tekisi vain mieli sanoa suoraan pomolle ja muille, että luuletteko että minua kiinnostaa p***** vertaa teidän valituksenne tai koko työ! Elämäni on muutenkin ihan syöksykierteessä, että minä vähät välitän jostain hiton siivouksesta. Lopettaisin koko homman jos voisin, mutta tiedän ettei se olisi kuitenkaan järkevää. Tuo työ on kuitenkin ainoa työ johon rahkeeni riittävät noin muuten. Vihaan kuitenkin työtäni ja myös koko elämääni. Pakolla yritän tuota työtä jatkaa ja tehdä hommat edes joten kuten, etten saisi potkuja. Vaikka oikeasti ei kiinnosta jos saisin potkut, mutta koska ajattelen järjellä, että en voi tehdä muutakaan työtä tai jäädä työttömäksi niin minun on yksinkertaisesti pakko jatkaa tuota hommaa.
Onko mitään neuvoja, että miten selvitä työstä jota vihaa? Ja kun koko elämä ei kiinnosta muutenkaan niin mistä löytää jaksaminen työn tekoon?