Joko on hiprakka päällä
Kommentit (14)
Hyi, ei enää. tuli jo ilta ja aamu ryypättyä. nyt palautuu
Eilen otin kaksi olutta, joten tänään liikun autolla.
Jotenkin niin suomalaisille tarkoitettu ketju. Aamulla ap voi kysyä Kenet hakkasit humalapäissäsi? Vaimon, lapsen, naapurin vai baarituttavuuden.
Itse et taida edes uskaltaa ryypätä kun jo alkoholista puhuminen herättää sinussa väkivalta-assosiaatioita
Taidan ostaa lavan kaljaa vai pitäskö tempasta ginit naamariin
Ihan vesiselvä olen. Saunan jälkeen siideri. Olis tehnyt mieli punkkua ruoan kanssa, mutta en viitsi isoa pulloa avata kun mies ei viiniä juo.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:49"]
Itse et taida edes uskaltaa ryypätä kun jo alkoholista puhuminen herättää sinussa väkivalta-assosiaatioita
[/quote]Kunhan elät enemmän huomaat kuinka suomalaisille on juuri alkoholi syynä kotitappeluihin ja puukoniskuihin. Lue enemmän uutisia, niin silmäsi avautuvat. Aina ei kannata ajatella asoita niin henkilökohtaisesti, voi myös opetella tuntemaan muiden puolesta.
Ei ole varaa ostaa alkoholia, joten maitoa on nyt lasissa. Ehkä vappuna törsään yhteen siideriin, kattoo nyt.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:49"]
[/quote]Kunhan elät enemmän huomaat kuinka suomalaisille on juuri alkoholi syynä kotitappeluihin ja puukoniskuihin. Lue enemmän uutisia, niin silmäsi avautuvat. Aina ei kannata ajatella asoita niin henkilökohtaisesti, voi myös opetella tuntemaan muiden puolesta.
[/quote]
Eli kaikkien pitäisi jättää juomatta sen takia että joillekin ei sovi alkoholi?
Jep ja Koffia tölkissä