Olen hyvätuloinen lääkäri ja äänestän demareita!
Olen lääkäri ja työskentelen sekä julkisella että yksityisellä puolella. Yksityisellä puolella teen illan tai kaksi viikossa. Harkitsen oman vastaanoton perustamista, koska minulla on laaja asiakaskunta ja voisin enemmän vaikuttaa työaikoihini. Mieheni on myös hyvätuloinen insinööri. Monet kouluttautuneista kavereistamme kokevat kokoomuksen äänestämisen itsestäänselvyytenä, "sehän on meidän puolue". Itse näin todella masentavana tällaisen oman edun tavoittelun. Ehkä kokoomuksen äänestämisestä olisi meidän perheelle taloudellista hyötyä, mutta en halua sellaista maailmaa, jota kokoomus ajaa. Älkää siis yleistäkö, että demareita äänestävät vain köyhät duunarit.
Kommentit (57)
Minä ajattelen taas aivan toisella tavalla. Minullakin on akateeminen koulutus ja olen jo työelämässä. Äänestän kokoomusta koska siitä on minulle eniten hyötyä. Kokoomus ajaa niitä asioita jotka ovat minulle tärkeitä.
En yhtään ihmettele. Luulenpa että kovilla arvoilla on kovin kannatus ns. amk-tasolla, ts. ihmisillä jotka luulee tietävänsä.
Minäkin äänestäisin demareita, jos olisin erittäin hyvätuloinen.
Demarit kun nimenomaan ovat hyväosaisten puolue. Pääomatulokikkailu, mitä lääkärit ja lakimiehet käyttävät on ihan puhtaasti demarien käsialaa. Demarit poistivat varallisuusveron.
Fortumin miljonäärit ovat demarien ansiota.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:33"]
Minä ajattelen taas aivan toisella tavalla. Minullakin on akateeminen koulutus ja olen jo työelämässä. Äänestän kokoomusta koska siitä on minulle eniten hyötyä. Kokoomus ajaa niitä asioita jotka ovat minulle tärkeitä.
[/quote]
Minä, minä minä. Minun etu!
Onneksi on poikkeuksia sillä muuten lääkäreistä 95 prosenttia on kokoomuslaisia.
Jos välitätte maan kansantalouden toimintakyvystä ja mahdollisuuksistamme pärjätä globalisaation aikana maailmantaloudessa, älkää nyt saamari soikoon äänestäkö demareita! Myös jos yhtään välitätte maan vähäosaisimmista ihmisistä, joita demarit polkevat lokaan minkä ehtivät. Orjatyöt, kyykyttäminen, oman elintason parantamismahdollisuuksien vieminen jne. jne. Kuilun kasvattaminen keskiluokan ja vähäosaisten välille. Tätä kaikkea demarit ajaa, konkreettisin toimin, aina kun vain voivat.
Miettikää nyt vähän ennen kuin äänestätte! Jos haluatte ajaa yleistä etua oman eturyhmänne edun sijaan, niin siihen paras vaihtoehto on vihreät. Demarit on yhtä paha, ellei pahempikin, eturyhmäpuolue kuin keskusta, kokoomus ja vasemmistoliittokin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:37"]
En yhtään ihmettele. Luulenpa että kovilla arvoilla on kovin kannatus ns. amk-tasolla, ts. ihmisillä jotka luulee tietävänsä.
[/quote]
Olen huomannut saman. Moni huonotuloinen amis äänestää kokoomusta, kun kuvittelee sen olevan joku työntekijöiden puolue. Kokoomuslaisten mielestä kaikki amikset saisivat elää ihan minimitoimeentulolla, joku 6e/tunti, loput yrittäjälle.
Minä en opiskelijana äänestä demareita, koska heidän politiikkansa ja ay-liike eivät luo Suomeen työpaikkoja. Ay-liikkeen öykkäröinti invalidisoi täysin Suomen talouden. Erityisesti nk. duunarit, mutta myös esimerkiksi lääkäriliitto, joka tekee kaikkensa koulutuspaikkojen rajoittamiseksi ja vuokralääkäribisneksen tukemiseksi.
Demarit haluavat syödä lastensa tulevaisuuden, niin se vaan on. Itse ajattelen niin, että ensin on tehtävä rajusti työtä jotta on mitään mitä jakaa.
Demarit on tosiaan ay-puolue ja ay-puolueet ovat valitettavasti kiinnostuneita vain oman etupiirinsä asioista. Se on huono pohja toimivan yhteiskunnan rakentamiselle, etenkin kun meno on nykyään niin aggressiivista, laittomat lakot pikemminkin sääntö kiin poikkeus.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:44"]
Demarit haluavat syödä lastensa tulevaisuuden, niin se vaan on. Itse ajattelen niin, että ensin on tehtävä rajusti työtä jotta on mitään mitä jakaa.
[/quote]
Minä kyllä lääkärinä teen työni ja maksan veroni ja minusta on hyvä, että huono-osaisista pidetään huolta, eikä vaan lakaista jonnekin katuojiin kuolemaan. Tätä kokoomus ajaa. Jos et saa tai kykene tekemään töitä, olet arvoton. Ja ay-liikkeestä sen verran, että Miettikääpä vähän millaiset olot teidän nykyisillä työpaikoilla olisi ilman ay-liikettä. Muka voi itsekseen sopia palkasta pomon kanssa, hahhah, te olette tyhmiä. Se pomo nauraisi ilman ay-liikettä teidät pihalle, sanoisi, että tulijoitahan on (niin kuin onkin) ja että lopeta kitinä. Luulette olevanne jotenkin niin fiksuja ja korvaamattomia. Ette ole.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:34"]
Kättä vaan toisen taskuun.
[/quote]
Pikemminkin omaan taskuun. Maksan jo nyt palkastani 45% veroja, eikä se ole minulle ongelma. Mielelläni maksan, jotta ihmisistä pidettäisiin huolta. Olen laskenut, että omat kouluni ja kuluni olen jo aikoja sitten maksanut takaisin. Nyt olen nettoveronmaksaja.
Kokoomus nimen omaan ei aja kenenkään kuolemaa vaan sitä, että asioita on pakko järjestellä uudella tavalla. Moni asia tehdään nyt ihan järjettömästi ja lapioidaan rahaa roskiin.
Treella on hyvätuloinen lääkäri ehdokkaanakin demareiden rivissä. Istuva kansanedustaja.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:44"]
[/quote]
Minä kyllä lääkärinä teen työni ja maksan veroni ja minusta on hyvä, että huono-osaisista pidetään huolta, eikä vaan lakaista jonnekin katuojiin kuolemaan. Tätä kokoomus ajaa. Jos et saa tai kykene tekemään töitä, olet arvoton. Ja ay-liikkeestä sen verran, että Miettikääpä vähän millaiset olot teidän nykyisillä työpaikoilla olisi ilman ay-liikettä. Muka voi itsekseen sopia palkasta pomon kanssa, hahhah, te olette tyhmiä. Se pomo nauraisi ilman ay-liikettä teidät pihalle, sanoisi, että tulijoitahan on (niin kuin onkin) ja että lopeta kitinä. Luulette olevanne jotenkin niin fiksuja ja korvaamattomia. Ette ole.
[/quote]
Just näin!
Laittomat lakot ovat sinusta siis ok? Viime vuonna Suomessa oli yli 100 työtuomioistuimen laittomana pitämää lakkoa. Ruotsissa(jossa myös vahva ay-liike!) laittomia lakkoja oli vain muutama. Miksi?! Minusta on törkeää rikkoa porukalla lakia ja vielä törkeämpää aiheuttaa samalla mahdollisimman paljon vahinkoa. Esimerkiksi ahtaajat vaaransivat lakollaan kuljetus-ja vientialan duunarien työpaikat. Tosi reilua.
Itsekkin olen koodari ja tienaan vuodessa n. 80 000€ En tiedä olenko hyvätuloinen mutta äänestän persuja. Noh onneksi mulla on ma-pe virka-aikatyö.
En kannata kaikkia demareiden ajatuksia, se on vain puolueista pienin paha. Keskustan maajussihörhöilyä ja keinotekoista kuolevien kuntien tekohengitystä en halua tukea, vasemmistoliitto vastustaa ydinvoimaa ja samoin vihreät, elävät jossain omassa Kallion luomuhihhuleiden satumaailmassa... Rkp on kuin ruotsinkielinen pikku-kokoomus ja persut pistävät kaikki maajanmuuttajat samaan lokeroon. Kpkoomuksella on paljon hyviä ehdokkaita, mutta yleinen arvomaailma on todella oikeistolainen. Kaikki pitäisi yksityistää, mikä johtaa siihen, että potilas saa joka kerta jonkun uuden vuokralääkärijunnun katsomaan. Ben Zyskowicz on ehdottanut, että aikuisten julkinen hammashoito lakkautettaisiin. En ole hammaslääkäri, mutta tämä on ihan uskomatonta. Ihan kuin julkisen puolen silmälääkärit tai gynet pois...
Ajattelen itsekin samalla tavalla. Perheemme on hyvätuloinen ja olemme miehen kanssa korkeasti koulutettuja.