Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 37-vuotiaan ulkonäöllä enää väliä?

Vierailija
18.04.2015 |

Olen harmitellut erästä ulkonäköpiirrettäni teini-ikäisestä lähtien ja periaatteessa nyt olisi rahaa ja sopiva loma, jotta voisin toteuttaa unelmani plastiikkakirurgilla käymisestä. Kysyin mieheltäni asiaa ja hänen mielestään minun ikäiseni ei enää kannata mennä plastiikkakirurgille, sillä olen liian vanha. Nyt olen tässä ihan ymmälläni, että mitä teen. Tavallaan siis minun ei kannattaisi enää panostaa ulkoiseen olemukseeni mitenkään, mutta olen kuitenkin työelämässä ja olen saanut hieman kärsiä eräästä ulkonäköpiirteestäni (ihmiset kiinnittävät siihen huomiota, enkä ole välttämättä tarpeeksi edustavan näköinen ainakaan niihin kaikkein ns. mediaseksikkäimpiin hommiin).

Olen harkinnut myös silmäleikkausta, sillä olen voimakkaasti likinäköinen, mutta miehen mielestä olin jo pari vuotta sitten liian vanha siihenkin leikkaukseen, sillä tämän ikäisen silmillä ei kuulemma ole enää niin väliä. Kuitenkin silmälasit ovat painavat paksuilla linsseillä ja piilolinssit ovat alkaneet hangata sarveiskalvoa silmissäni hieman (helposti tulee ns. hiekan tunne). Mitä teen? :/

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinun ikäisesi nainen. Mielestäni tässä iässä on enemmän väliä tyylitajulla. Hyvällä tyylitajulla erottuu todella paljon enemmän edukseen kuin syntymälahjaksi saaduilla - tai ainakin siltä näyttävillä - ulkonäköpiirteillä. Myös itseluottamus, hyvä itsetunto ja -tuntemus menevät ulkonäön edelle.

Vierailija
2/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäsi vaan pelottaa rahan menetys. Ja ehkä sinun menetyksesi...? Et ole liian vanha! Anna palaa vain. Sinulla on vielä vuosikymmeniä elämää edessä. Olen myös 37-vuotias ja jos olisi tarpeeksi rahaa, niin kävisin pienennyttämässä ja samalla nostamassa rintoja. Isoista rinnoistani ei ole tarpeeksi vaivaa, että saisin julkisen terveydenhuollon kautta pienennyksen. Mutta en yhtään pidä näistä. Ei kuitenkaan ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat miehen vaihtoon.

Vierailija
4/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä on väliä varsinkin jos haluaa että sillä on väliä. Tuo että olisit liian vanha... kysypä mieheltäsi onko hän liian vanha urheiluauton tai prätkän puikkoihin, tai hienoihin vaatteisiin (harvoin niissäkään mainoksissa papparaiset keikistelevät).

Vierailija
5/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vain

Vierailija
6/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin elät elämäsi leikkauksineen päivineen, vai haudataanko heti sut tässä porukalla elävältä? :D

Vierailija
7/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän oleellista ole se,mikä on itsellesi merkityksellistä. Sitä ei kukaan ulkopuolinen voi määritellä.

Vierailija
8/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on odotettavissa olevaa elinaikaa enää noin 45 vuotta. Muutu vaan jo nyt näkymättömäksi, niin sulla tulee olemaan erittäin miellyttävä loppuelämä edessä.

ps. Miehesi ei arvosta sinua. 

Vierailija
9/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!!

Vierailija
10/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla ap:n miehellä se klassinen, eli pelkää naisensa muuttuvan itselle liian kauniiksi.

Vierailija
11/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuon ikäiset ole jo aika rupsahtaineita.

Vierailija
12/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, tietysti menet leikkauksiin. Seuraavaksi tulee ryppyjä, ja niille ei voikaan sitten mitään.

Vierailija
13/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mikä vanha, ei susta enää parikymppistä saa tekemälläkään.

Vierailija
14/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:53"]Eikö tuon ikäiset ole jo aika rupsahtaineita.
[/quote]
No ei olla :D

Vierailija
15/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:29"]

Laitat miehen vaihtoon.

[/quote]

Just näin. Mitä vittua että alle 40 olisi liian vanha... Liian vanha mihin? Ärsyttävä äijä, joka mollaa sua ja alentaa sun arvoa, potki se helvettiin. Koskaan, siis KOSKAAN ei ole liian vanha yhtään mihinkään. 

Vierailija
16/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:55"]

[/quote]

Onko ap edes kirjoittanut haluavansa olla kaksikymppisen näköinen? Jokaisessa ikäluokassa, jopa vanhuksissa on kauneutta. Sitä tosin ei kykene ymmärtämään, jos on ikärasisti, jota viehättävät vain keskenkasvuisen kaksikymppisen lapsenkasvoiset piirteet.

Vierailija
17/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:55"]

[/quote]

En edes haluaisi yrittää olla parikymppinen, tosin läheisten mielestä olen huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen. Mutta haluaisin viimeinkin olla tyytyväinen itseeni, vaikka en olekaan enää kaksikymppinen. Sen lisäksi, että haluaisin olla itseeni edes jokseenkin tyytyväinen, haluaisin näyttää sopusuhtaisemmalta ja viehättävämmältä myös töissä hakiessani esim. uusia työpaikkoja. Nyt nykyinen ulkonäköni tekee minusta epävarman, ja koen, että en ole tarpeeksi edustava, joten jään kauniimpien jalkoihin. T. Ap

Vierailija
18/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:15"]Olen harmitellut erästä ulkonäköpiirrettäni teini-ikäisestä lähtien ja periaatteessa nyt olisi rahaa ja sopiva loma, jotta voisin toteuttaa unelmani plastiikkakirurgilla käymisestä. Kysyin mieheltäni asiaa ja hänen mielestään minun ikäiseni ei enää kannata mennä plastiikkakirurgille, sillä olen liian vanha. Nyt olen tässä ihan ymmälläni, että mitä teen. Tavallaan siis minun ei kannattaisi enää panostaa ulkoiseen olemukseeni mitenkään, mutta olen kuitenkin työelämässä ja olen saanut hieman kärsiä eräästä ulkonäköpiirteestäni (ihmiset kiinnittävät siihen huomiota, enkä ole välttämättä tarpeeksi edustavan näköinen ainakaan niihin kaikkein ns. mediaseksikkäimpiin hommiin).

Olen harkinnut myös silmäleikkausta, sillä olen voimakkaasti likinäköinen, mutta miehen mielestä olin jo pari vuotta sitten liian vanha siihenkin leikkaukseen, sillä tämän ikäisen silmillä ei kuulemma ole enää niin väliä. Kuitenkin silmälasit ovat painavat paksuilla linsseillä ja piilolinssit ovat alkaneet hangata sarveiskalvoa silmissäni hieman (helposti tulee ns. hiekan tunne). Mitä teen? :/
[/quote]Mä olen 36 v ja koen itseni ihan nuoreksi eikä ole ryppyjäkään. Näin hyvässä kunnossakaan en ole ikinä ollut. Mielestäni kauneimmillani nyt.

Vierailija
19/19 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelematon mies sinulla ap - niinkuin joku sanoikin, niin varmaan häntä pelottaa että muutut liiankin hehkeäksi ja hänenkin pitäisi panostaa itseensä. Totta kai panostat itseesi jos siltä tuntuu! Kyllä minäkin aion vielä parannella ulkonäköäni (ja näköänikin sillä laserilla) jos siihen rahaa säästyy jossain vaiheessa. Ja olen sinua muutaman vuoden vanhempi - enkä todellakaan tunne olevani raihnainen vanhus tai just jokin näkymätön keski-ikäinen tantta, höpsis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän