Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on taas ruokien miettiminen vaikeata :/

Vierailija
18.04.2015 |

Huokaus:(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sanopa muuta! En ymmärrä, miten se voikaan olla niin hankalaa, kun joka päivä tulee kuitenkin kokattua.

Vierailija
2/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:24"]

Huokaus:(

[/quote]

Älä sitten mieti!

Ohjaa ajatuksesi pois ruuasta vaikkapa kaupallisten TV-kanavien avulla (vältä kokkiohjelmia) tai ota käteen Sudoku-tehtävä, mutta älä ajattele niitä pähkinöinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää lyö aikas tyhjää, iltapalan keksin sentään kun pitänyt sitä tehdä jo aiemmin eli juustoinen kasvispiirakka, pellillinen sitä. Huomenna jotain lihaa mutta mitä, ei tietoa...alkuvkolla teen perinteisen makkarakastikkeen jollain "twistillä". Murkkulasten lounaatkin miettimättä. Huoh.

ap

Vierailija
4/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös toi ole helppoa, jos ei perhe ole erityisen kranttu. Ohjeita selaamaan vaan. Jamie Oliverin paistetut potut, makkaracurry, vauvapalstan vuokaan ja uuniin -ketju...

Vierailija
5/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janssoninkiusaus, merimiespihvi, ohrapuuro

Vierailija
6/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattikeitto, makaronilaatikko, kanaa ja riisiä, tortillat lisukkeineen, pizzaa ja keitetyt perunat jonkun kastikkeen kera. Jatkakaa - ideoikaa noin viisi ruokalajia itsesi ja toistemme iloksi! Ja sitten jokainen laatimaan 2-4 viikon ruokalistaa ja kauppaan ostoslista! Itse olen etsinyt ideoita koulun ja päiväkodin ruokalistasta, löytyy aika monen kunnan/kaupungin nettisivuiltakin...

Vierailija
7/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko teillä allergioita? Meillä on - ja paljon. Olisin hyvin onnellinen jos ongelmani ruoanlaitossa olisi vain että mitäs keksisi tehdä. Yhden proteiinilähteen muokkaaminen monipuoliseksi, vaihtelevaksi ja maistuvaksi ruoaksi olemattomilla ruoanlaittotaidoilla...on ainakin mulle jokseenkin stressaavaa

Vierailija
8/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan! Mulla on listalla n 40 eri ruokaa mitä teen. Tänään on makkarakastiketta ja muussia,  huomenna broilerin noisetteja, maanantaina lopuista smetanakanaa ja riisiä, sitten carbonaraa 2 pv ja loppuviikosta stroganoffia 2 päivälle.

Vierailija
9/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa, itse olen vasta aloittanut kokki enkä oikein aina uskalla lähteä kokeilemaan uutta, lisäksi itsetuntoni kokkina on huono joten on helppo pyöritellä niitä muutamia ruokia mitä parhaiten osaa viikosta toiseen... n22

Vierailija
10/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään tänään pulled beefiä joka oli yön uunissa. Huomenna possun sisäfilepihvit ja kermaperunat.

Vierailija
11/11 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissosekeitto, kasvisvuoka, linssipata, pinaattilettuja, tofu-pinaatti-pähkinäpaistos, puuroa, linssi-sienilasagnea, spaghettia ja soijarouhekastiketta.

(Ajattelin tarjota eläinystävällisiä vaihtoehtoja, ovat halpoja ja hyviäkin!)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän