Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ketjuni poistettiin? Mitä haittaa on liian suuresta ilmankosteudesta?

Vierailija
31.12.2021 |

En ehtinyt edes vastauksia lukea.

Kysyin, että tuleeko ongelmia, jos öisin ilmankosteus yli 50% makuuhuoneessa?

Kukakohan tästäkin veti herneet nenään, kun halusi tämän poistettavan…

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisäntä poistatti. Sori siitä

Vierailija
2/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, jos provoja poistellaan. Joskus vaikea erottaa, onko provo vai oikea aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että poistettavaksi ilmoitetut keskustelut eivät enää kulje ihmisen kautta, vaan että kone poistaa ne kyselemättä. Millään muulla ei voi selittää sitä, että täysin harmittomia ketjuja poistetaan.

Tuskin tuossa tilanteessa jotkut noista suosituista ketjuista saisi pysyä palstalla hetkeäkään. Esim. hallituksen ay-avustajat varmaan mielellään poistaisi joka ketjun jossa vähänkin ihmetellään ay-liikkeen lakkokärkkäyttä tai tuon toisen jossa puhutaan pisamenestyksestä koska sehän viittaa myös opetusministeriin. 

Vierailija
4/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että poistettavaksi ilmoitetut keskustelut eivät enää kulje ihmisen kautta, vaan että kone poistaa ne kyselemättä. Millään muulla ei voi selittää sitä, että täysin harmittomia ketjuja poistetaan.

En usko tähän teoriaan, sillä moderointi selvästi vaihtelee päivittäin. Ihminen ne poistaa, kummallista vain että ei ole selkeää yhtenäistä linjaa, vaan keskusteluja tosiaan poistetaan välillä täysin mielivaltaisesti.

Vierailija
5/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kesällä joskus 70-75 kosteusprosentti. Olen joskus lukenut että jos menee pitkäksi aikaa yli 75 niin saattaa alkaa aiheuttaa kosteusvaurioita. Mutta talvella 50 on kyllä aika korkea siinä mielessä että voi vain arvailla mitä se kesällä on... Mulla on talvisin 15-25.

Vierailija
6/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modet = tätejä joilla pillu niin täynnä hiekkaa ettei tuolista ylös pääse.

Vierailija
7/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites rakennukset maissa joissa on aina trooppinen ilma? Ei ole oikein logiikkaa tässä kosteusasiassa.

Vierailija
8/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P E R S K U T A T R O L L A A

Vierailija
9/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kesällä joskus 70-75 kosteusprosentti. Olen joskus lukenut että jos menee pitkäksi aikaa yli 75 niin saattaa alkaa aiheuttaa kosteusvaurioita. Mutta talvella 50 on kyllä aika korkea siinä mielessä että voi vain arvailla mitä se kesällä on... Mulla on talvisin 15-25.

Siis lainasin ilmankostutinta viime ylksi. Makuuhuoneessa oli 55-60 prossaa aamulla.

Mietin vain, uskallanko käyttää joka yö.

Ap

Vierailija
10/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinät lahoaa.

Vierailija
11/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa moderoinnista palautetta. Ei tämä muuten muutu miksikään. On mennyt ihan holtittomaksi.

Vierailija
12/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/anna-palautetta tällä viestit menee suoraan ylläpidolle

Vierailija
13/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi vako kostua jos makkarissa liian kosteaa.

Vierailija
14/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-60% on optimi suhteellinen ilmankosteus. Ei ongelmia siis.

Vierailija
15/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transnaisista ei saa asiallisesti kysellä. Ei montaa sekuntia aloitukset kerkeä vanheta.

Asiasta toiseen, taidan ruveta transmiljardööriksi. Odotankin tässä että yhteiskunta järjestää minulle korvaushoidot jolla minun surkea taloudellinen tilanteeni muutetaan ökyrikkaaksi ja voin alkaa elää miljardöörin elämää täysin. Uskon vakaasti että sisimmässäni olen syntynyt miljardööriksi. 

Vierailija
16/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä haittaa ole.

Vierailija
17/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Tietty ”koodisana” ilmiantoon ja ketju katoaa.

Vierailija
18/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä haittaa ole.

Mitä teet keskustelupalstalla, missä ei saa keskustella? Asiattomuudet asia erikseen.

Vierailija
19/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/anna-palautetta tällä viestit menee suoraan ylläpidolle

Ja sinä kuvittelet, että palautteesi jotenkin vaikuttaa!?

Hupaisaa! 😂

Vierailija
20/24 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa moderoinnista palautetta. Ei tämä muuten muutu miksikään. On mennyt ihan holtittomaksi.

Olet typerys ja hyväuskoinen hölmö. Ei sillä palautteena ole paskan väliä, ei me niitä lueta.

T. Mode

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi