Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvoimatoimiston tädeille tiedoksi että todellisuudessa kokoaikaisia töitä on vähän tarjolla. Ja monesti ne kokoaikaiset työt on fyysisesti raskaita jos on ikää tai jotain remppaa!

Vierailija
31.12.2021 |

Eli 40 h porrassiivousta tarjolla. Muistaakseni 15 min porras. Siihen päälle maton imurointi, oven ikkunoiden puhdistus, seinien tahrojen poisto.

Sen jälkeen ämpärin ja luutun kanssa seuraavaan rappuun. Joko ulkokautta tai käytävän kautta (jos on). Raahaat tarvikkeita jopa lumihangessa.

Iloisella mielellä ja palvelualttiina. Saat yhdestä rapusta 3-5 e netto.

Miksei työ kelpaa!?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui se että kohteiden välillä kulkeminen tietysti omalla autolla.

Vierailija
2/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimatoimistoa ei ole enää olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olen töissä mutta tällainen työtarjous on tullut 60-vuotiaalle ystävälleni.

On ihan rikki. Eikö mitään muuta löydy?

Vierailija
4/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites olis rakennussiivous. Saatat imuroida 40h/vk. Vaikka koko työmaan ajan. Ehkä 6-24kk. Kannatta kysellä. Palkka yleensä parempi kuin mainitsemallasi siivousalalla.

Vierailija
5/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kokoaikaista hyväpalkkaista työtä on tarjolla vaikka kuinka esim. IT-alalla.

Jokaiseen paikkaan on tosin vaatimuksena vähintään 10v kokemus ohjelmointikielestä, kehitystyökalusta, tai -ympäristöstä joka on ollut ylipäätänsä olemassa vasta kaksi vuotta eikä hakemuksia edes oteta käsittelyyn yli 30-vuotiailta ikäraakeilta joita firma parhaillaan muutenkin irtisanoo massoittain.

Työtön työnhakija? Suoraan roskakoriin. 

Vierailija
6/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua palkata rikkinäistä.

Mites olis jo sairaseläke, työkyvyttömyyseläke tai mitä näitä nyt on.

Vierailija
7/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mulle ei tarjota noita töitä kun opiskelu loppuu. Lopetin 3v. sitten siivoustyöt työperäisen sairauden takia.

Vierailija
8/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viitsii nuorena opetella ammatin, ei tarvitse ottaa vastaan paskinta duunia, mitä mielikuvitus keksii. Monet työt on fyysisesti raskaita, muttei kaikki oo ihan mahdottomia. Esim. Erilaisten koneiden käyttö voi olla kohtuullista. Tuo tietysti edellyttää, että jaksaa olla sen kahdeksan tuntia selvin päin, mikä varmaan on suurimmalle osalle se vaikein juttu.

Vierailija
9/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siivous mikään kevyt työ ole, mutta aloittajalla on kovin alkeellinen käsitys siivoustyön välineistä. Olen ollut rappusiivoojana ja vaikka siitä on vuosia, ei silloinkaan käytetty ämpäreitä ja luuttuja. Mopeilla ja siivousliinoilla siivottiin, ihan ergonomisesti pystyi työskentelemään. Kun on oikea tekniikka, raskaskin työ tuntuu kevyemmältä. En päässyt tavoitevauhtiin, mutta olin tuntipalkalla eli en vaan ehtinyt siivota kaikkea, koska olin hitaampi kuin mitoitus. En silti saanut moitteita enkä tullut irtisanotuksi. Aloittelija ei voi olla yhtä nopea kuin kokenut ammattilainen.

Vierailija
10/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvoimatoimistoa ei ole enää olemassakaan.

Pilikun nus....

Vierailija
11/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimatoimisto? Eletäänkö me vuotta 1989?

Vierailija
12/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuolla kamalassa "työkkärissä" töissä ja olen kyllä setä. Tai alle 30-vuotias mies itse asiassa, en ehkä ihan setäluokkaa vielä. Hauskoja nämä teidän pölyttyneet stereotypiat😀

Vierailija
13/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske kaverisi ottamaan sinne te-toimiston yhteyttä, ei tuo asia täällä valittamalla selviä.

Vierailija
14/14 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tuolla kamalassa "työkkärissä" töissä ja olen kyllä setä. Tai alle 30-vuotias mies itse asiassa, en ehkä ihan setäluokkaa vielä. Hauskoja nämä teidän pölyttyneet stereotypiat😀

kuulostat ylimieliseltä ja nenäkkäältä pojannassikalta. Monellakin työnhakijalla on enemmän työkokemusta kyin sinulla ikää. Mitäpä jos et opettaisi isääsi ja äitiäsi naimaan. Vähän nöyrempää asennetta sinne kynänpyörittelyn oheen nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme