Miksi ketjuni poistettiin? Mitä haittaa on liian suuresta ilmankosteudesta?
En ehtinyt edes vastauksia lukea.
Kysyin, että tuleeko ongelmia, jos öisin ilmankosteus yli 50% makuuhuoneessa?
Kukakohan tästäkin veti herneet nenään, kun halusi tämän poistettavan…
Kommentit (24)
Hyvä vaan, jos provoja poistellaan. Joskus vaikea erottaa, onko provo vai oikea aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että poistettavaksi ilmoitetut keskustelut eivät enää kulje ihmisen kautta, vaan että kone poistaa ne kyselemättä. Millään muulla ei voi selittää sitä, että täysin harmittomia ketjuja poistetaan.
Tuskin tuossa tilanteessa jotkut noista suosituista ketjuista saisi pysyä palstalla hetkeäkään. Esim. hallituksen ay-avustajat varmaan mielellään poistaisi joka ketjun jossa vähänkin ihmetellään ay-liikkeen lakkokärkkäyttä tai tuon toisen jossa puhutaan pisamenestyksestä koska sehän viittaa myös opetusministeriin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että poistettavaksi ilmoitetut keskustelut eivät enää kulje ihmisen kautta, vaan että kone poistaa ne kyselemättä. Millään muulla ei voi selittää sitä, että täysin harmittomia ketjuja poistetaan.
En usko tähän teoriaan, sillä moderointi selvästi vaihtelee päivittäin. Ihminen ne poistaa, kummallista vain että ei ole selkeää yhtenäistä linjaa, vaan keskusteluja tosiaan poistetaan välillä täysin mielivaltaisesti.
Mulla on kesällä joskus 70-75 kosteusprosentti. Olen joskus lukenut että jos menee pitkäksi aikaa yli 75 niin saattaa alkaa aiheuttaa kosteusvaurioita. Mutta talvella 50 on kyllä aika korkea siinä mielessä että voi vain arvailla mitä se kesällä on... Mulla on talvisin 15-25.
Modet = tätejä joilla pillu niin täynnä hiekkaa ettei tuolista ylös pääse.
Mites rakennukset maissa joissa on aina trooppinen ilma? Ei ole oikein logiikkaa tässä kosteusasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kesällä joskus 70-75 kosteusprosentti. Olen joskus lukenut että jos menee pitkäksi aikaa yli 75 niin saattaa alkaa aiheuttaa kosteusvaurioita. Mutta talvella 50 on kyllä aika korkea siinä mielessä että voi vain arvailla mitä se kesällä on... Mulla on talvisin 15-25.
Siis lainasin ilmankostutinta viime ylksi. Makuuhuoneessa oli 55-60 prossaa aamulla.
Mietin vain, uskallanko käyttää joka yö.
Ap
Laittakaa moderoinnista palautetta. Ei tämä muuten muutu miksikään. On mennyt ihan holtittomaksi.
Siinä voi vako kostua jos makkarissa liian kosteaa.
40-60% on optimi suhteellinen ilmankosteus. Ei ongelmia siis.
Vierailija kirjoitti:
Transnaisista ei saa asiallisesti kysellä. Ei montaa sekuntia aloitukset kerkeä vanheta.
Asiasta toiseen, taidan ruveta transmiljardööriksi. Odotankin tässä että yhteiskunta järjestää minulle korvaushoidot jolla minun surkea taloudellinen tilanteeni muutetaan ökyrikkaaksi ja voin alkaa elää miljardöörin elämää täysin. Uskon vakaasti että sisimmässäni olen syntynyt miljardööriksi.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Tietty ”koodisana” ilmiantoon ja ketju katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä haittaa ole.
Mitä teet keskustelupalstalla, missä ei saa keskustella? Asiattomuudet asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/anna-palautetta tällä viestit menee suoraan ylläpidolle
Ja sinä kuvittelet, että palautteesi jotenkin vaikuttaa!?
Hupaisaa! 😂
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa moderoinnista palautetta. Ei tämä muuten muutu miksikään. On mennyt ihan holtittomaksi.
Olet typerys ja hyväuskoinen hölmö. Ei sillä palautteena ole paskan väliä, ei me niitä lueta.
T. Mode
Vuokraisäntä poistatti. Sori siitä