Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin vuoden viimeisenä päivänä ainakin minä mietin, että mistä minä muistan vuoden 2021 tulevaisuudessa.

Vierailija
31.12.2021 |

Mitä sinulla on sellainen asia mistä muistan vuoden 2021 tulevaisuudessa että kun ajattelet sitä niin muistat sen tulevaisuudessa? Se voi olla tapahtunut sinulle tai olla vaikka joku maailmalla tapahtunut asia josta olet kuullut / lukenut jostain mutta sitä muistellessasi muistat sen tapahtuneen vuonna 2021?

Minulla sellainen asia ainakin on saamani koronarokotukset ja se että niistä huolimatta sairastuin koronainfektioon joka on kuitenkin luultavasti juuri rokotusten ansiosta ollut lievä. Eli vuosi 2021 on minulla se vuosi jolloin sairastuin koronainfektioon ja joulu sekä vuodenvaihde meni siitä toipuessa.

Nyt sitten vain jännitän, että katoaako tämä viesti täältä palstalta piankin kun kirjoitin tähän koronasta eli onko kyseessä kielletty aihe tällä palstalla josta siis ei saa kirjoittaa tänne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että yksi aikakausi loppui ja toinen alkoi ja paperiasioita olisi ollut vuoden viimeisenä päivänä hoidettavana vaikka kuinka, mutta eihän tämä hvetin paskalandian työntekijät ole töissä uuden vuoden aattona, kun heidän pitää seisoskella alkon jonossa juhlimassa ei mitään. Eli paperiasioita ei saa hoidettua uuden vuoden aattona 2021, sen tulen muistamaan vuodesta 2021. No, onneksi ei vuonna 2022 ole tällä loisijakansalle tiedossa kuin 5 ylimääräistä lomapäivää, kaikki pyhät osuu viikonloppuihin, hyvä niin!

Vierailija
2/3 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin juomisen 12.11. 2021. Olo on nyt kohtalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin koronarokotukset ottanut, enkä onneksi kärsinyt vakavaa tautia. Siitä voi tuntea kiitollisuutta, samoin siitä, että läheiseni ovat myös kunnossa. Pääsin irti huonosta ihmissuhteesta, mikä helpotti paljon. Lisäksi aloin opiskelemaan uutta alaa ja olin ensimmäisessä työharjoittelussani loppuvuodesta. Muistan tämän vuoden 2021 näiden osalta hyvänä vuotena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme