Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat vähän allapäin uudenvuoden aattona?

Vierailija
31.12.2021 |

Jouluaattona en ollut allapäin, nyt olen vähän.

Muita?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Viikon lomalla, viikon kipeänä. Ei korona. Maanantaina töihin. Toivottavasti sitä ennen sa nukkua yönsä, nyt ne ovat menneet yskiessä. Ääni on sentään palannut, melkein.

Vierailija
2/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Joulu meni pilalle miehen haukkuessa mut, mietin laittaisinko eropaperit vireille... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusivuosi on masentavin "juhla". Huominen on vuoden ankein päivä.

Ihana joulu koristeineen vanhentunut pois, tilalla ahdistus ja uusi vuosi uusine ja entisine murheineen.

Vierailija
4/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi. Joulu meni pilalle miehen haukkuessa mut, mietin laittaisinko eropaperit vireille... 

Miksi hän haukkui sinut?

Vierailija
5/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on masentava päivä, työpäivä.

Vierailija
6/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan ole voinut paremmin pitkiin aikoihin. Tsemppiä teille!

Vierailija
7/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän haukkui sinut?

Haukkui minun painostaneen lapsenhankintaan. Lapsesta puhuttiin hyvässä hengessä melkein 6 vuotta, nyt kun lapsi syntyi niin saatiin harvinainen diagnoosi. Mies itse sanoi tilaisuuden tullen, että lapsi on tervetullut. Lapsi nyt 2 v., raskasta ollut...

Vierailija
8/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusivuosi on masentavin "juhla". Huominen on vuoden ankein päivä.

Ihana joulu koristeineen vanhentunut pois, tilalla ahdistus ja uusi vuosi uusine ja entisine murheineen.

Olen niin samaa mieltä! En ymmärrä sitä uuden vuoden hehkutusta ja hekumointia alkavasta uudesta jännästä vuodesta.(tai millä termein kukakin sitä kutsuu)

Vierailija
9/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan ole voinut paremmin pitkiin aikoihin. Tsemppiä teille!

Sama ja illalla tulee vieraita saunomaan ja herkutellaan ja mennään ulos katselemaan raketteja.

Ja uusi vuosi edessä, täysin puhtaana ja odottavana kuin valkoinen tyhjä paperi.

Vierailija
10/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman, koska tiedän jo nyt, että en tule taaskaan lopettamaan alkoholinkäyttöäni, en tupakointia, en aloita terveellistä ruokailua, en liikuntaa, en yhtään mitään.

Vierailija
11/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän haukkui sinut?

Haukkui minun painostaneen lapsenhankintaan. Lapsesta puhuttiin hyvässä hengessä melkein 6 vuotta, nyt kun lapsi syntyi niin saatiin harvinainen diagnoosi. Mies itse sanoi tilaisuuden tullen, että lapsi on tervetullut. Lapsi nyt 2 v., raskasta ollut...

Joopa joo.  Naiset tekee tuota aina.  Vinkuu sitä ja suorastaan kerjäävät että tehdään lapsi, haluan vauvan.

Naisilla on joku kumman sairas hoivavietti tai sitten niillä ei ole mitään harrastuksia eikä omaa elämää, niin pitää saada se vauva elämäntäytteeksi.

Ja naiset voivat itsekkäästi jopa jättää ehkäisyn pois, ja tehdä sen lapsen, vaikka mies ei niin halukas olisikaan lapsiperhe elämää viettämään.

Turha valittaa sitten jälkeenpäin, nimittäin sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
12/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tää vielä masentavampaa aikaa jos vaan liuttais joulusta arkeen. Kiva et on vielä juhlapäiviä. Ehtiihän sitä sit maseentua ja valittaa koko vuoden. Mutta.

Silti itselläkin kieltämättä pieni ankea ahdistus päällä.. Johtuu varmaan menkoista, jotka just alkoi..

Vierailija
13/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän haukkui sinut?

Joopa joo.  Naiset tekee tuota aina.  Vinkuu sitä ja suorastaan kerjäävät että tehdään lapsi, haluan vauvan.

Naisilla on joku kumman sairas hoivavietti tai sitten niillä ei ole mitään harrastuksia eikä omaa elämää, niin pitää saada se vauva elämäntäytteeksi.

Ja naiset voivat itsekkäästi jopa jättää ehkäisyn pois, ja tehdä sen lapsen, vaikka mies ei niin halukas olisikaan lapsiperhe elämää viettämään.

Mulla mies kuumeili, jankutti ja halusi vauvan. Suostuin yhteen. Olikin sitten vain lupauksissa osallistuva, käytännössä ei. 

Lapsen kasvatti kanssani toinen aviomies.

Vierailija
14/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut. On kurjaa olla yksin.

Vierailija
15/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän haukkui sinut?

Hyvää uutta vuotta sullekin, vaikutat hyvin lämpimältä ja empaattiselta ihmiseltä. 

t.  7

Vierailija
16/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina pelkään uutta vuotta ja olen surullinen aiemman vuoden päättymisestä. Aika kuluu vielä niin nopeasti nykyään. Ensi tiistaina tulee taas lisää ikää mittariin, ehkä silläkin on osansa siinä, että uusi vuosi ja ylipäätään tammikuu on pitkään ollut enemmän tai vähemmän ahdistavaa aikaa elämässäni

17/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden Vuoden aatto on kuulunut lähes aina inhokkeihini, jotenkin juhla jolloin olisi pakko ryypätä yms. Tiedän, että ei ole pakko, mutta toivoisin silti, että olisi jo huominen. Itse en siis ole myöskään alkoholivastainen, kyllä voin viiniä yms ottaa, mutta ...... Nyt kun lapsi on 15 v niin onneksi ei tarvitse enää lapsen takia juhlistaa millään lailla. Itse en meinaan tykkää kotona ottaa isännän kanssa kaksisteen laisinkaan ja luulenkin, että ohjelmassa on tänään 1000 palan palapeli jne.

Vierailija
18/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta että uusivuosi masentavin juhlapyhä. Aloin oikein miettimään miksi näin ja tuli seuraavat mieleen:

1. Joulunaika jota on marraskuun lopusta innolla odottanut on käytännössä ohi. Välipäivät vielä tuntuu jouluiselta mutta tammikuun puolella ei pysty enää pääsemään joulutunnelmaan. Olenkin aiemmin täällä tehnyt aloituksia joulunjälkeisestä masennuksesta ja uusivuosi on tämän alku.

2. Kun on kaveriton 33v joka ei koskaan seurustellutkaan vakavasti, ahdistaa hirveästi kun uusivuosi kaveriporukalla juhlimista ja pariskuntien suutelua jne vuoden vaihtuessa, varsinkin ihastuksen jotka torjuneet minut, ovat ahdistavasti mielessä. Juhannus toiseksi pahin mutta kun kesälomat lähestyy jakesällä yksinkin mukava tehdä kaikkea, ei tunnu yhtä pahalta kun uusivuosi talven pimeydessä, eikä juhannus edes yhtä juhlallinen pyhä.

3. Pimeä pitkä arki alkaa ja ainakin itse kärsin uuvuttavasta työstressistä huonon esimiehen takia, vasta pääsiäisenä seuraavaksi vähän helpotusta. Ennen joulu joulunodotus on tehnyt arjesta paljon piristävämpää.

Vierailija
19/19 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aina pelkään uutta vuotta ja olen surullinen aiemman vuoden päättymisestä. Aika kuluu vielä niin nopeasti nykyään. Ensi tiistaina tulee taas lisää ikää mittariin, ehkä silläkin on osansa siinä, että uusi vuosi ja ylipäätään tammikuu on pitkään ollut enemmän tai vähemmän ahdistavaa aikaa elämässäni

Jos lohduttaa niin ei se yhtään helpompaa vaikka synttärit vasta keväällä. Taas yksi "menetetty" vuosi kun olen vain yksinäistynyt enemmän ja kärsinyt työstressistä koko vuoden. Ahdistavaa kun vuodet menee hukkaan. Parempi olisi jos ei juhlittaisi uutta vuotta mitenkään, olisi kuin kuunvaihde.