Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja lesbo?

Vierailija
17.04.2015 |

Toimin ja ajattelen aivan kuten lesbot,olen jopa lievästi feminismiin taipuvainen.

Haluan myös tehdä kiihkeästi samaa kuin muutkin lesbot eli juoda kaljaa ja nuolla pimppiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, mä oon nainen ja homomies! o.o

Vierailija
2/5 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pena perheenäiti jolla ei ole lapsia. Sen lisäksi olen homojen poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Eskon poika

Vierailija
4/5 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miksi joku haluaisi olla lesbo; siis miksi mies haluaisi olla. Miehenä miehellä on pelkkä subjektin osa ja hänen pitää nauttia naisesta kuten jäätelöstä, kaljasta tai karkeista; nainen katselee miehen toimintoja ulkopuolelta ja ihailee itseään miehen kautta.

Naisena taas olisi kusessa siinä mielessä, että mies olisi koko ajan se parempi ihminen ja saisi kokea itsensä luuseriksi, kun ei olisi kapasiteettia ihailla miestä, vaan ihailisi vain itseään.

Lesboilu taas on naisten ystävyyden jatke eikä edes varsinaista oikeaa seksiä; siinä on molemminpuolista luottamusta ja vähemmän valta-asetelmia.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/5 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:14"]Ymmärrän miksi joku haluaisi olla lesbo; siis miksi mies haluaisi olla. Miehenä miehellä on pelkkä subjektin osa ja hänen pitää nauttia naisesta kuten jäätelöstä, kaljasta tai karkeista; nainen katselee miehen toimintoja ulkopuolelta ja ihailee itseään miehen kautta.

Naisena taas olisi kusessa siinä mielessä, että mies olisi koko ajan se parempi ihminen ja saisi kokea itsensä luuseriksi, kun ei olisi kapasiteettia ihailla miestä, vaan ihailisi vain itseään.

Lesboilu taas on naisten ystävyyden jatke eikä edes varsinaista oikeaa seksiä; siinä on molemminpuolista luottamusta ja vähemmän valta-asetelmia.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

wat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi