Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävä kertoi luottamuksella kertomani asiat

Vierailija
17.04.2015 |

äidilleen. ja kertoi useasti, että on puhunut äidilleen asioistani. Äitinsä oli kommentoinut jotain aivan käsittämätöntä, että ei ymmärrä elämänratkasujani jne. Kerroin ystävälleni sitten koko elämäntarinani kaikki sen ikävimmätkin yksityiskohdat, taisin jotenkin saada tarpeekseni siitä, että ihmiset tuntuu tietävän paremmin toisten asiat. Sielläpähän nyt sitten kauhistelevat elämääni.

Olisin toivonut ystävältäni vain korvaa kuunnella, enkä todellakaan sitä, että hän jakaa asiani äidilleen. Kyseessä kuitenkin ihan aikuinen ihminen, eikä mitään teinimeininkiä. Olen jotenkin aivan täysin pettynyt, hän on vielä ammatissa jossa häneltä odotetaan luottamuksellisuutta ja salassapitokykyä. Sen verran huono olen pitämään puoliani, että sanoisin että asia minua haittaa. Tuntuu vaan, että paras kun juttelet terapeutille elämänkriisit, kun ystäviin ei näytä olevan luottoa. Toisaalta sehän on vain hänen äitinsä, turhaa mä siitä stressaan, kun elämä muutenkin on ihan paskana.

Mitä av-raati on mieltä tästä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Mitäs kerroit asioitasi, kannattaa pitää pää kiinni!

Vierailija
2/13 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja epäluotettava ystävä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että sanot ystävälle suoraan että teki paskasti, koska niinhän hän teki. Ei hänellä oo mitään helvetin oikeutta juoruta sun asioita! Itse en pitäisi tollaista ystävänä.

Vierailija
4/13 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvaan ihmiseen pystyy luottamaan.

Ihmisellä luottamus on omassatunnossa, jos se ei anna varotusmerkkejä ,niin sillon on epäluotettava ihminen.

Monelle ihmiselle voi olla vaikeaa pitää salaisuus itsellä, syynä on ehkäpä se ,että tyyppi ei pysty itse hiffaamaan toista ihmistä.

Olen huomannut ,että Viisaat ihmiset kertovat hyviä asioita muista ihmisistä.

Vierailija
5/13 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä, enhän mäkään juoruile ystävieni asioita kenellekkään. Enkä varmasti äidilleni! Tuntuu jotenkin niin kurjalta.

Halusi varmasti vaan purkaa omaa ahdistustaan, koska elämässäni on tapahtunut raskaita asioita. Helpottaahan se kun saa sitä toiselle puhua, mutta olisin odottanut jotain ammattimaisuutta. Ja vielä se, että kauhistelee valintojani ja asettuu äitinsä "puolelle". Tai tuo äitinsä mielipiteen esille totuutena. Jotain vikaa siinäkin minusta on, että on niin kiinni äidissään.

No välimme taitavat vaan viiletä. Ei todellakaan ole mun paras puoli että vaatisin toisilta tai ottaisin ohjat omiin käsiini. Vaikka nyt kriisit ovat sitä opettaneetkin.

AP

Vierailija
6/13 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaita sanoja 5/6!

Ap

Vierailija
7/13 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi negatiiviselta ihmiselta. Mieti että sähän voisit ottaa tän tilaisuutena saada neuvoja ja näkökantaa sun asioihin ihmiseltä jolla on paljon elämänkokemusta. Älä aliarvio elettyä elämää.

Vierailija
8/13 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, varmasti kuulostan negatiiviselle! Tänne av:lle on helppo tulla purkamaan ja kiukkuamaan kasvottomasti. Mutta jotenkin tää tilanne sai mut niin surulliseksi, että halusin purkaa tätä jollekkin kasvottomasti. Tuolla kasvotusten olen kuitenkin aivan toinen ihminen, hyvin harvat läheiset saavat kuulla nämä negatiiviset narinat, ne jotka ovat ihan lähimpiä. Joten antaa olla. Pahin kiukku laantui jo.

Ap

Vierailija
9/13 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kuten Cheek, että mulla ja James Bondilla on jotain samaa. Ja se on: Trust no one. 

Sitten teini-iän jälkeen en ole kertonut oikeasti tärkeitä asioita kenellekään. Ihmisiin ei voi luottaa. Noin yleisesti ottaen. En pidä siitä, että asioitani jaetaan äideille, miehille, kampaajille.. "Kun eihän ne sua tunne."

sen sijaan minuun voi luottaa, ei ole tarvetta vatvoa ihmisten yksityisasioita kolmansien osapuolten kanssa.

Vierailija
10/13 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, taidankin alkaa tolle linjalle, kiitos 10. Puhun vain päivän asioista tai harrastuksista. En puhu perheestä tai suhteistani mitään.

Ap

Vierailija
11/13 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"]Kuulostat tosi negatiiviselta ihmiselta. Mieti että sähän voisit ottaa tän tilaisuutena saada neuvoja ja näkökantaa sun asioihin ihmiseltä jolla on paljon elämänkokemusta. Älä aliarvio elettyä elämää."

Nyt syyllistät ap turhaa, sillä jos ystävä kertoo luottamuksellisia asioita, niitä ei tosiaan kerrota missään olosuhteissa eteenpäin tai niihin olisi pitänyt saada ap suostumus, jos ei jaksa pitää sisällään.

Ja tuskin millään neuvoilla on mitään arvoa, jos toinen seläntakana juoruaa luottamuksellia asioita, jos ap olisi halunnut neuvoja, niin hän olisi kysynyt ne suoraan ystävän äidiltä.

Ap. ystävä ei enää ole luottamuksen arvoinen, eikä sitä ystävää ole edes olemassa, johon ap. luotti, vaan ystävä on muuttunut juorukelloksi ja ei ihme, jos ap. on pahoillaan, kun ystävän luottamus on mennyt.

Vierailija
12/13 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varmaan yhteinen ystävä, tai kyseessä on ex-ystävä nykyään (tosin muista syistä kun äidilleen juoruilusta). Mutta tämä ystävä kertoi siis kaikki ystävien henkilökohtaisen asiat äidilleen, ja ei edes tajunnut että siinä on mitään outoa. Kertoi jopa meidän perheenlisäysaikeista, josta olen puhunut siis ystävänä ystävälle - en halunnut tiedottaa koko kaupungille. Jotkut ei vaan aikuistu siitä lapsuudenperheestään.

Vierailija
13/13 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, onpas (ex?-)ystäväsi käytös perseestä!! Ei todellakaan kerrota asioita eteenpäin ilman lupaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan