Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun ärsyynnyn nykyään niin helposti, prkl.

Vierailija
17.04.2015 |

Kai se johtuu hormoneista... Viimeinen kolmannes meneillään ja olo on loistava, not. No, se siitä...
Viimeisimmät ärsytyksen aiheet:
Laitoin Facebookissa kutsun tyttöni synttäreille, pidetään ne viikonloppuna vapun jälkeen joten kysyin ihmisiltä mielipidettä ttä voinko tarjota tuoreita munkkeja ja simaa, vai onko ihmiset kyllästyneet niihin jo vapun jälkeen.
Äitini sitten vastaa "Mä haluun täytekakkua!"
Joo, fine, saa täytekakkua koska olisin kuitenkin sitä tehnyt munkkien lisäksi, mutta vaika mielipidettä kysyinkin niin mua rupes silti ärsyttämään että toinen rupee esittämään vaatimuksia tarjottavien suhteen, kun tietää että nyt olo ei ole kovin huikea.

Äitipuoleni on kuukauden sisällä kysynyt jo kolme kertaa mitä tyttö haluaa synttärilahjaksi. En usko että vieläkään muistaa, joten hankitaan sit synttäreiden jälkeen itse. Kyseessä on kuitenkin vain kirja, mut ei sitä viitti muiltakaan pyytää kun saattaahan se olla että että äitipuoli(ja isäni...) muistavat kuitenkin mistä on ollut puhetta. Ärsytti myös se että on ilmoitettu äitipuolelle sekä tekstarilla, että sanallisesti milloin ynttäreitä vietetään, ja eilen tuli silti vietsi "Niin siis milloin ne olikaan ne synttärit?".

Pikkujuttuja, joo, mut ei vain jaksais tällä hetkelä yhtään, ärsyttää vain kaikki.
kiitos että jaksoitte ärymyksestäni lukea, toivottavasti en vuorostani ärsyttänyt teitä liikaa =D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hankalalle ihmiselle

Vierailija
2/4 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisikin ärsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkit hyvä, vaatimukset ärsyttäis muakin vaikka en raskaana olekaan.

Vierailija
4/4 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kirjoitusvirheet.