Mitä mieltä kissasi on keväästä? :3
Mun kissat istuu parvekkella ja kurnuttaa linnuille niin että viiksityynyt nousee ja viikset tärisee, en kestä ♡
Kommentit (18)
Ulos pitäisi päästä kokoajan. Linnut, liikkuvat lehdet, rapiseva pensas, kaikki saavat mirrin vauhkoksi. Miau!
Turhan kylmiä päiviä kermaperseelle vielä. Viime kesän helteistä nautti täysin siemauksin.
Syö ja nukkuu niin kuin aina ennenkin, mutta haluaa yöksi ulos. kertoi odottavansa kesälomareissua ja perheen yhteistä aikaa jo kovasti, en ole hennonnut kertoa ettei pääse mukaan.
Kaksi kolliamme rakastavat kevättä. Kauheasti lintuja ihmeteltävänä ja oravatkin kiipeilevät pitkin pation aitaa. Ja narussa ulkoilevat. Olen kertonut, että pikkulintuja tai oravia ei saa syödä. Muutaman hiiren ovat tuosta napanneet vaikka narussa ovat mutta Se on sallittua, suorastaan suotavaa.
Sanoi että pyh, herätä sitten kun on kesä. Ja että mee ite sinne pihalle ja nuole sitten kuraiset kinttusi.
en tiedä, karkasi viikko sitten ulos.
Vanha rouva oli taas kerran talven mieluummin sisäkissana, eihän nyt kukaan itseään kunnioittava pakkasella ulos mene. Nyt saakin sitten ovea olla jatkuvasti aukomassa:)
Molemmat rötköttävät vierekkäin parvekkeella pöydällä auringonpaisteessa. Siitä päättelisin, että tykkäävät ja kovasti.
Minun kissani kuoli jouluna -13. Kiva, kun päivittäin tuot surulliset muistot mieleeni.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:45"]
Munkin kissa kuoli -12. Ap
[/quote]
Jonkun munkin kissa luostarissa kuolee, ei ole ollenkaan sama juttu jos oma kissa kuolee!!!!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:45"]
Munkin kissa kuoli -12. Ap
[/quote]
Sitten sinun pitäisi ymmärtää miltä minusta tuntuu.
Meillä kevään myötä eksyy muurahaisia sisälle ja katti on niistä kovin mielissään. Aurinkoa rakastaa myös. Mau ❤️
Rakastaa. Koko ajan pitäisi lähteä sen kanssa seikkailemaan metsään, kun se huomasi että lumet on vihdoin sulunut pois.
Käytiin eilen läheisessä puistossa ulkoilemassa ja pöllyytettiin turhat karvat furminaattorilla veks. Myös linnuille sirpitettiin ja nautittiin auringosta MAAAU
Linnuille käkätetään parvekkeella kovasti.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:31"]
en tiedä, karkasi viikko sitten ulos.
[/quote]
Rakastaa.