Kauniit ja Rohkeat alkoi
Mitä luulette, ottaako Hope sitten kuitenkin Liamin?
Kommentit (40)
En tiedä, mutta Liam tulee ottamaan Ivyn.
Mitä tolle Deaconille on tapahtunut (nenäleikkaus??!) kun se oli ennen tosi hot ja nyt ihan not.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:33"]En tiedä, mutta Liam tulee ottamaan Ivyn.
[/quote]
Anna kun arvaan, juuri kun Hope olisi sittenkin kertomassa Liamille rakkaudestaan niin Liam onkin Ivyn kanssa?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:33"]
[/quote]
Piti vielä sanoa, että Maya on vastenmielinen pyrkyri. Hyi helvetti onkin osattu tehdä kamalaksi!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:33"]
Mitä tolle Deaconille on tapahtunut (nenäleikkaus??!) kun se oli ennen tosi hot ja nyt ihan not.
[/quote]
Mä oon miettinyt samaa! Tai siis just sitä että on muuttunut paljon. En itse huomaa mitään tiettyä eroa kasvoissa, tulin vaan tulokseen että ilmeisesti ukkoutunut huonolla tavalla. Kaikille ei vanheneminen sovi. Mutta voi tosiaan olla leikkauksiakin... En osaa sanoa
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:33"]
[/quote]
Mä oon miettinyt samaa! Tai siis just sitä että on muuttunut paljon. En itse huomaa mitään tiettyä eroa kasvoissa, tulin vaan tulokseen että ilmeisesti ukkoutunut huonolla tavalla. Kaikille ei vanheneminen sovi. Mutta voi tosiaan olla leikkauksiakin... En osaa sanoa
[/quote]
On siinä jotain outoa. Tai sitten jotenkin turvonnut pinkeä naama.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:33"]En tiedä, mutta Liam tulee ottamaan Ivyn. [/quote] Anna kun arvaan, juuri kun Hope olisi sittenkin kertomassa Liamille rakkaudestaan niin Liam onkin Ivyn kanssa?
[/quote]
No jotenkin noin kai tulee käymään... Hope on kyllä ollut törkeä tuossa jahkailussaan. Nöyryyttänyt molempia miehiä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:33"]En tiedä, mutta Liam tulee ottamaan Ivyn. [/quote] Anna kun arvaan, juuri kun Hope olisi sittenkin kertomassa Liamille rakkaudestaan niin Liam onkin Ivyn kanssa?
[/quote]
No jotenkin noin kai tulee käymään... Hope on kyllä ollut törkeä tuossa jahkailussaan. Nöyryyttänyt molempia miehiä.
[/quote]
Toivon että molemmat miehet löytäisi jonkun uuden, mutta eihän Kaunareissa niin voi käydä vaan samat kierrätetään satoja kertoja edestakaisin.
Brookekin on pian kahdeksankymppinen ja aina samat ilmeet, itkuiset silmät ja samat miehet.
Aika kivasti alkoi Brooken ja Deaconin juttu. Brooke meni sänkyyn tyttärensä vielä silloisen aviomiehen kanssa. Deacon on näin ollen harrastanut seksiä tyttärensä siskopuolen kanssa...
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:42"]
Brookekin on pian kahdeksankymppinen ja aina samat ilmeet, itkuiset silmät ja samat miehet.
[/quote]
Niinpä :D Ja saa varmaan vielä uusia vauvoja...
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:42"]Aika kivasti alkoi Brooken ja Deaconin juttu. Brooke meni sänkyyn tyttärensä vielä silloisen aviomiehen kanssa. Deacon on näin ollen harrastanut seksiä tyttärensä siskopuolen kanssa...
[/quote]
Tyttärensä siskopuolen? :D
Ei kai
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:42"]
[/quote]
Niinpä :D Ja saa varmaan vielä uusia vauvoja...
[/quote]
Hairahtaisi nyt vielä Liamiin kun muihinkin tytärtensä miehiin on ..
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:42"]Aika kivasti alkoi Brooken ja Deaconin juttu. Brooke meni sänkyyn tyttärensä vielä silloisen aviomiehen kanssa. Deacon on näin ollen harrastanut seksiä tyttärensä siskopuolen kanssa... [/quote] Tyttärensä siskopuolen? :D Ei kai
[/quote]
Joo! Eihän sitä tytärtä vielä silloin ollut, mutta Hope sai alkunsa silloin kun Deacon oli vielä naimisissa Bridgetin kanssa. Eli Deacon pisti Brooken kanssa alulle vaimonsa siskopuolen :D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:42"]Aika kivasti alkoi Brooken ja Deaconin juttu. Brooke meni sänkyyn tyttärensä vielä silloisen aviomiehen kanssa. Deacon on näin ollen harrastanut seksiä tyttärensä siskopuolen kanssa... [/quote] Tyttärensä siskopuolen? :D Ei kai
[/quote]
Joo! Eihän sitä tytärtä vielä silloin ollut, mutta Hope sai alkunsa silloin kun Deacon oli vielä naimisissa Bridgetin kanssa. Eli Deacon pisti Brooken kanssa alulle vaimonsa siskopuolen :D
[/quote]
Oops mun lukivirhe! Luin että Brooke olisi harrastanut seksiä tyttärensä siskopuolen kanssa ... :D :D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:33"] Mitä tolle Deaconille on tapahtunut (nenäleikkaus??!) kun se oli ennen tosi hot ja nyt ihan not. [/quote] Mä oon miettinyt samaa! Tai siis just sitä että on muuttunut paljon. En itse huomaa mitään tiettyä eroa kasvoissa, tulin vaan tulokseen että ilmeisesti ukkoutunut huonolla tavalla. Kaikille ei vanheneminen sovi. Mutta voi tosiaan olla leikkauksiakin... En osaa sanoa [/quote] On siinä jotain outoa. Tai sitten jotenkin turvonnut pinkeä naama.
[/quote]
Kasvojen kohotus?
[/quote]
Botox ja täyteaineet.