Mä en ole pierryt ikinä
Usko pois :) Multa puuttuu suolistosta bakteerityyppi jota tarvitaan pierun muodostukseen.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:52"]
En minäkään kuin kerran vuodessa korkeintaan.
[/quote]
Sika!
Miten sinusta poistuu esimerkiksi ruoan mukana nielty ilma?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:54"]
[/quote]
En tiedä, en ole lääkäri. Kai se sitoutuu ulosteeseen :)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:54"]
[/quote]
En tiedä, en ole lääkäri. Kai se sitoutuu ulosteeseen :)
[/quote]
Hahahahah!!
Älkää surko, minä ole pierryt teidänkin edestänne, koko elämäni ajan.
Mä olen niin eteerinen etten myöskään piere. Leijun keijukasmaisesti ja tuoksun hyvältä. Olen jättänyt nuo ällöttävät tavat teille taviksille. Miten miehet voivat olla kanssanne?
Mulla taas persereikä niin levällään että se ilma vaan tulee tuosta noin vaan ulos hengityksen lailla, eli mäkään en tavallaan piere
Just joo-
"
mavaivat, vatsan turvotus
Lääkärikirja Duodecim
20.10.2014
sisätautien erikoislääkäri Pertti Mustajoki
Ilmavaivojen syyt
Mahan turvottelun hoito ärtyvän suolen oireyhtymässä
Aterian jälkeisen turvottelun hoito
Liialliset pierut
Milloin hoitoon
Suurin osa ruoansulatuskanavan kaasusta syntyy paksusuolessa majailevien bakteerien tuottamana. Kaasua voi joutua mahaan ja sieltä suolistoon myös nielemällä. Ihmisillä muodostuu suolikaasua keskimäärin 7–8 dl päivässä, mutta vaihtelu on suuri. Kerrallaan suolessa kaasua on paljon vähemmän, sillä sitä päästellään pieruina pois. Pierujen määrä on yleensä 15–20 kertaa päivässä. Normaalin ylärajana pidetään 25 "päästöä" päivässä."
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00022
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:53"]Mä pieren pelkkää ruusun tuoksua.
[/quote]
Kuinka rahvaanomaista. Kyllä nämä ruusuntuoksua pierevät mammat haistaa kaikkialla.
Itse lehautan vienosti chanel vitosta.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:53"]Mä pieren pelkkää ruusun tuoksua.
[/quote]
Kuinka rahvaanomaista. Kyllä nämä ruusuntuoksua pierevät mammat haistaa kaikkialla.
Itse lehautan vienosti chanel vitosta.
[/quote]
Weeteeee!
Uskokaa tai älkää mäkään en o valehdellu koskaan...
Vanha totuus on, että "Jokainen joka hengittää, myös pieree". Koskee myös muuta eläinkuntaa kuin ihmisiä. Näin vastasi joku biologi Suomen Luonnossa kun "Kysy luonnosta" palstalla joku kyseli muiden nisäkkäiden pieremisestä. Ap valehtelee. Ei se kaasu pelkästään bakteerien tuottamaa ole mikä peräsuolesta poistuu vaan mm. ihan nieltyä ilmaa.
En minäkään kuin kerran vuodessa korkeintaan.