Uskotteko, että jollain tosi häiriköllä lapsella olisi normaalit vanhemmat?
kun minä en usko.
Kommentit (7)
Isä pappi ja äiti sairaanhoitaja, pojasta tuli koulukiusaaja/häirikkö ja nykyään rikollinen joka on vankilassa. Ehkä nuo ei sitten olleet normaalit vanhemmat, pitivät vaan kulissia.
Lapsi voi oirehtia monia asioita kuten avioeroa, vanhemman kuolemaan, sisaruksen kuolemaa tai jotain muuta traumaattista kokemusta. Vaikka vanhemmat olisi normaalit.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:57"]
Ei tarvitse uskoa. Näitä keskittymisvaikeuksia aiheuttavia sairauksia yms voi olla kenen tahansa lapsella eikä se ole mikään uskon asia. Samoin kuin häiriökäyttäytyvät teinit ovat ainakin tuttavapiirissäni hyvin yleisiä ja kaikilla on mun mielestäni ihan "normaalit" vanhemmat. Vaikka itse karsastan koko "normaali" -sanaa. Kuka senkin muka sanelee, mikä on normaalia?
Ehkä huonosti muotoiltu, mutta kyllä meidänkin tuttaviin kuuluu adhd-tapauksia ja muita käytöshäiriöitä, mutta ei näiden lasten kanssa ole ollut mitään ongelmia. Loppupeleissä uskovat kuitenkin aina aikuista.
Sitten on näitä tapauksia, joihin mikään ei auta.
[/quote]
Monet neurologiset sairaudet voivat ilmetä normien vastaisena käyttäytymisenä. Ei siinä ole merkitystä millaisia vanhemmat ovat, tosin tietysti jos vanhemmat eivät tällaisessa tilanteessa välitä, niin oireet voivat pahentua.
Mikä on normaali? Ei minusta ainakaan sellainen pariskunta, joka täyttää kaikki modernin perheen kriteerit eikä omaa mitään poikkeavuuksia tai virheitä.
Narsisti perheissä se tervein yksilö oireilee ja muut näyttää normaaleilta.
Ei tarvitse uskoa. Näitä keskittymisvaikeuksia aiheuttavia sairauksia yms voi olla kenen tahansa lapsella eikä se ole mikään uskon asia. Samoin kuin häiriökäyttäytyvät teinit ovat ainakin tuttavapiirissäni hyvin yleisiä ja kaikilla on mun mielestäni ihan "normaalit" vanhemmat. Vaikka itse karsastan koko "normaali" -sanaa. Kuka senkin muka sanelee, mikä on normaalia?