Mitä teette viikon loppuna?
Mä ajattelin mennä leffa teatteriin :)
Kommentit (22)
Harjoittelen oikein kirjoitusta. Varsinkin yhdys sanoja. Leffa teatterikin on hyvä idea.
Me viemme lapset mummulaan yö kylään ja haemme Hookista siipi annokset.
Ajattelin mennä hakemaan tussua baarista. Joku teistä ämmistä saa tänään tai huomenna isoa kovaa kyrpää.
Työ paikkakin on helpompi saada kun osaa yhdys sanat kirjoittaa oikein. Mikä villitys tää äidin kielen osaamattomuus on?
Meillä viikonlopunvietto alkoi jo kun otimme miehen kanssa tämän päivän vapaaksi. Heräsimme kahdentoista aikaan, söimme "aamiaista" ja luimme hesarin, kohta lähdemme lenkille. Huomenna menemme teatteriin ja jonnekin syömään, sunnuntaina järjestämme ystävillemme vaalivalvojaiset. Ihana ja leppoisa viikonloppu siis tulossa. :)
Minä ajattelin mennä tänään psyke bileisiin yö kerhoon. Pääsy lippukin on jo ostettu!
Ajattelin suur siivota. Sit jos kävis juoksu lenkillä, söis karkkia ja olis vaan.. ei isompia viikon loppu suunnitelmia.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:58"]Meidän lapsi menee mummolaan, joka on kaksi vuotias
[/quote]
Ompa sinulla nuori mummo!
Kertaan taas kerran suomen kielen kielioppia, mm. yhdyssanojen oikeinkirjoitusta ja relatiiviproniminien viittaussuhteita. Lisäksi opettelen poistamaan puhelimesta ennakoivan tekstinsyötön, jolloin yhdyssanojen kirjoittaminen on helpompaa, siis mikäli osaa säännöt. Terveisiä vaan ap:lle ja 14:lle.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:06"]
Kertaan taas kerran suomen kielen kielioppia, mm. yhdyssanojen oikeinkirjoitusta ja relatiiviproniminien viittaussuhteita. Lisäksi opettelen poistamaan puhelimesta ennakoivan tekstinsyötön, jolloin yhdyssanojen kirjoittaminen on helpompaa, siis mikäli osaa säännöt. Terveisiä vaan ap:lle ja 14:lle.
[/quote]
Minä taas opettelen sarkasmia ja sen ymmärtämistä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:06"]
[/quote]
Etkö muille lähetä terveisiä, jotka on yhtä vähän osannut oikein kirjoitusta?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:55"]
Ajattelin mennä hakemaan tussua baarista. Joku teistä ämmistä saa tänään tai huomenna isoa kovaa kyrpää.
[/quote]
Katsotko sinä vierestä kun niin tapahtuu, vai mikä sinun roolisi on? maksat juomat naiselle ja tälle siitos-orille?
Minä menen linja autolla kaupunkiin