Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Jälki)vuoto synnytyksen jälkeen - synnytyksestä 2,5kk???

17.09.2006 |

Eli kysyn, josko löytyis kohtalotovereita.

Eli synnytyksestä on nyt kulunut 2,5kk. Jälkivuotoa kesti vajaa 8 viikkoa. Sen jälkeen tuli pientä vuotoa,joka kesti aina muutaman päivän, noin viikon välein. Nyt vuotoa ei ole tullut kolmeen viikkoon, kunnes taas äsken vessassa käydessä paperiin tuli pyykiessä hiukan verta. Eli ei sitä vuotoa paljoo tule, mutta tulee kumminkin.

Voiko tää olla jotain pitkittynyttä jälkivuotoa? Kuukautiset? Vai muuta? Kolme viikkoa takaperin tutkittiin kohtutulehduksen varalta tulehdusarvot ja ne olivat hyvät eli sitä nyt ei ainakaan pitäis olla.

Mutta kokemuksia...?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti jälkivuoto 9 viikkoa. Vajaa kuukausi jälkivuodon vihdoin loputtua alkoivat menkat, aluksi tosi runsaina. Olin myös alussa ihan pihalla, kun täysimetinkin. Melko säännöllisinä menkat ovat kuitenkin tulleet.

Mutta joo pitkä jälkivuoto on syvältä. Ottaa päähän ja lujaa. Mulla ei todellakaan ollut käsitystä, miten pitkään jälkivuoto voikaan jatkua, synnytysvalmennuksessa puhuttiin muutamasta viikosta. Vois sitten edes menkat olla pois pitkään, mutta ei...

Vierailija
2/2 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin jälkivuotoa 2kk, sitten kuukautiset siinä välissä ja sen jälkeen jälkivuotoa vielä kolmisen viikkoa. Nyt ollut jo toiset kuukautiset synnytyksen jälkeen, mutta ilmeisesti (toivottavasti!) ikävät jälkivuodot ovat ohi! Eipä siinä mennytkään kuin kolme kuukautta... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla