Mikä saa teidät aamulla heräämään töihin
Mietin sitä vaan. Miksi jaksatte paiskia paskaa duunia päivästä toiseen kasista neljään. Itse ollut jo pitkään työttömänä ja en voisi kuvitellakaan meneväni töihin. Alkuun oli vaikeaa mutta nyt olen huomannut että elämä on paljon onnelisempaa työttömänä. Vaikka rahaa hieman vähemmän onki.
m28
Kommentit (29)
Sama täälä. Haluan olla oman elämäni herra ja tehdä ajallani tässä yhdessä elämässäni mitä haluan, enkä työnantajan pillin mukaan orjana. Kärsin nöyryyttämisestä.
No mäkin haluaisin olla työtön, mutta en kehtaa kun mitä sukulaiset ja naapuritkin sitten puhuisivat. Tai mikä pahinta: tulisi kutsu luokkakokoukseen! Olisi karmeeta kertoa, että mä olen vaan työtön... kun muut olisivat kaikki jotain tavallisten ammattien harjoittajia.
Olisikin 8-16, mutta tätä paskaa tehdään monessa vuorossa. Pakko käydä jos haluaa rahaa saada.
Vien lapset samalla kouluun eikä heidän sovi myöhästyä.
Koska en olevoittanut tai perinyt rahaa, joudun valitettavasti käymään töissä. Siitä saaduilla rahoilla pystyn kiertämään maailmaa n. 6kk vuodessa. :)
mä herään ihan ite, sisäinen kello herättää.
mistä ap on saanut päähänsä, että kaikki "paiskii paskaduunia kasista neljään?"
mä viihdyn erittäin hyvin mielenkiintoisessa törkeen hyvin palkatussa työssäni, jo 16. vuotta.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:11"]No mäkin haluaisin olla työtön, mutta en kehtaa kun mitä sukulaiset ja naapuritkin sitten puhuisivat. Tai mikä pahinta: tulisi kutsu luokkakokoukseen! Olisi karmeeta kertoa, että mä olen vaan työtön... kun muut olisivat kaikki jotain tavallisten ammattien harjoittajia.
[/quote]
Muiden mielipiteistä ei kannata välittää. Luokkakokouksessa voi valehdella myös olevansa töissä. Niin minä ainakin tekisin.
Ap
ei ole ihme, että suomi on tässä tilassa.
ihmiset haluavat olla työttömiä.
en ymmärrä tätäkään
Minut saa heräämään kännykän herätyskello.
Olen käynyt töissä kahta äitiyslomaa lukuunottamatta 28 vuotta eikä tuota vaikeuksia.
Joillekin oleilu sopii. Useimmille ei. Haluan myös itse päättää rahankäytöstäni, en tehdä siitä tiliä sossuun.
No av:n työttömät ovat aina varakkaita, eivätkä elele yhteiskunnan kustannuksella. Mutta moni työtön kuitenkin niin tekee ( toki on paljon myös heitä, jotka haluaisivat töihin)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:13"]mä herään ihan ite, sisäinen kello herättää.
mistä ap on saanut päähänsä, että kaikki "paiskii paskaduunia kasista neljään?"
mä viihdyn erittäin hyvin mielenkiintoisessa törkeen hyvin palkatussa työssäni, jo 16. vuotta.
[/quote]
Hieno homma jos viihdyt. 99% ei viihdy
ap
Rakastan aamuja ja uutta päivää: uusi päivä, uusi mahdollisuus!!! Työnikin on tosi mielenkiintoista ja haastavaa, siksi heräämiset ei tuota ongelmaa :) Olisi kamalaa jäädä työttömäksi...
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:14"]ei ole ihme, että suomi on tässä tilassa.
ihmiset haluavat olla työttömiä.
en ymmärrä tätäkään
[/quote]
Kai ymmärrät, että jos maassa on työttömiä 500 000 ja avoimia työpaikkoja 10 000, saattaisi mahdollisesti olla niinkin, että kaikille halukkaille ei työtä riitä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 13:11"]No mäkin haluaisin olla työtön, mutta en kehtaa kun mitä sukulaiset ja naapuritkin sitten puhuisivat. Tai mikä pahinta: tulisi kutsu luokkakokoukseen! Olisi karmeeta kertoa, että mä olen vaan työtön... kun muut olisivat kaikki jotain tavallisten ammattien harjoittajia.
[/quote]
Ainahan voi valehdella. Niinhän muutkin lurittelee.
Koska haluan korkeamman elintason kuin työttömänä saisin. Lisäksi työni on ihan kivaa.
Ei mikään muu kuin kuppainen 1750€/kk netto.
Mä valmistun vasta keväällä, mutta tykkäsin olla työharjottelus 7-15.30.