Virtsatessa viiltää alavatsasta.
Inhottava tunne.
Sattuu jonnekin tunne alavatsan ja virtsanjohitimien suunnalle. En osaa paikantaa paremmin. Mitä pidemmälle saa virtsaa pissattua, sen viiltävämpi tunne on.
Mielestäni ei ole virtsatietulehdusta?
Kestänyt vain kaksi päivää. Sillon tällöin, joskus tuota ilmenee.
Seurailenko vai menenkö lääkäriin?
Kommentit (17)
Kannattaa varmaan mennä. Ootko sä juonut alkoholia paljon tai käyttänyt jotain lääkkeitä?
Olipa ristiriitainen tuo lopputeksti.
Siis nyt kestänyt kaksi päivää mutta tuota esiintyy joskus (ehkä pari krt vuodessa) muutenkin ja sitten katoaa itsestään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan mennä. Ootko sä juonut alkoholia paljon tai käyttänyt jotain lääkkeitä?
Alkoholia oon juonut nyt paljon enemmän viime aikoina kun oon lomaillut.
Voisiko siis johtua siitä?
Ap
Virtsakiviä, ei vaarallista mutta ilkeän tuntuista.
Lääkärillä voisit käyd, voisi antaa esim Allonol-lääkityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kannattaa ainakin ihan ekana alkaa tankkaamaan vettä, alkoholi kuivattaa elimistöä.
Piikkiproteiinit vähän siellä on poikittain johtimessa. Juo karpalolikööriä niin kyllä se siitä.
Voi olla kiviä, kasvain, arpeutumaa, endometrioosia, sukupuolitauti jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKannattaa ainakin ihan ekana alkaa tankkaamaan vettä, alkoholi kuivattaa elimistöä.
Ja virtsan tehtävä on juurikin poistaa kaikki epäpuhtaudet, mitä siitä alkosta kyllä tulee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKannattaa ainakin ihan ekana alkaa tankkaamaan vettä, alkoholi kuivattaa elimistöä.
Juu no voi olla siitäkin.
Sellainen tunne kuin olisin pitkäänkin pidätellyt virtsaa ja sattuu kun se tulee ulos.
Voisiko olla lisääntynyttä jäännösvirtsaa, joka sitten kipuilee possakäynnellä alavatsassa kun supistelee ulos.
Tällainen villi arvaus :D
Muita oireita ei ole ja virtsa normaalin väristä.
No mutta joo, vettä juon nyt kunnolla alkajaisiksi.
Ap
Mulla on tolleen joskus jos oon pidättänyy pissaa liian pitkään t
Ei ole vaarallista jos menee ohi, ruokavalion muutos tai ummetus voi hiukan vaikuttaa, tuskin pieni alkoholimäärä.
Tee sivuttaisia jumppaliikkeitä selinmakuulla, että tuntuu selkärangassa.
Viiltävä tuuli käy aamuisin, kun käyn virtsalla.
t. mies jonka ympäriltä tuolit viedään
Kannattaa pitää vetoketju tiukasti kiinni uudenvuoden juhlissa ennenkuin saat sp-testitulokset!
Voi olla lievää virtsatulehdusta. Itselläkin joskus meinaa tulla. Vastaavia oireita. Silloin pitää ottaa kaikki kotikonstit ensin äyttöön. Puolukkaa, karpaloa, valkosipulia, hunajaa, paljon vedenjuontia joka huuhtoo virtsateitä, tulehduskipulääkettä. Jos ei helpota niin sitten lääkäriin. Itsellä oli kerran aika lieväoireinen virtsatulehdus, luulin että meni jo ohi. Mutta menikin munuaisiin. Tarkkana saa olla.
Mene lääkäriin. Huomenna on arkipäivä vielä.
Klamydia, onneksi olkoon!