Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhhuh kyllä näillä luomu mikälie Urtekram lavera yms shampoilla saa tukkansa kerrasta pilalle

Vierailija
30.12.2021 |

Prha na töihin pitäs kohta lähtee ja tukka on kuin läjä pehmennettyä huopaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii vain frantsilan luomushampoo. Muut kuivattavat karseaksi.

Vierailija
2/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonilla se sileys tulee ja näissä ei sitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama kokemus. Käytin Urtekramin shampoota ja hiuslatvat kuivuivat nopeasti ihan kamalaan kuntoon. Aina yön jäljiltä latvat olivat säkkäräistä takkua. Ensiapuna leikkasinkin hieman pahimpia.

En uskalla enää kokeilla muita luomushampoita tuon kokemuksen jälkeen. Hiuslaatuni on aika tyypillinen suomalainen, hentoinen ja liukas. Ehkä muunlaiselle hiukselle sopivat paremmin.

Vierailija
4/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla tullut ongelmia ikinä mistään luomushampoista eikä muistakaan. Kai se johtuu hiustyypistä. Mulla on _paksu_ lasinen hius.

Vierailija
5/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jrtekramin kosteuttava aloe shampoo. Se on hyvä

Vierailija
6/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Hiukset niin huonossa kunnossa, että pitää käyttää silikonituotteita. Kun sitä ei olekaan, totuus paljastuu.

Vierailija
7/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama mulla. Hiukset alkaa tuntua jatkuvasti juurista rasvaisilta, mutta samaĺla latvoista kuivilta ja takkuuntuu koko ajan. Syytän niitä öljyjä. Etenkään kookosöljy ei todellakaan sovi mulle.

Vierailija
8/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös pettynyt Urtekramin "kosteuttavaan kookossampooseen". Ei todellakaan kosteuttanut, vaan tuli nimenomaan kuiva, huopainen hamppu. Ei kyllä ollut kalliskaan, kai sen voi johonkin muualle lykätä kuin päähänsä.

Onneksi yksi sampoopesu ei voi pilata kenenkään hiuksia. Seuraavaksi käytin tuttua ja turvallista curly girl pesuainetta, ja ihan normaali lopputulos.

Vierailija
9/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vain silikonittomia hiustuotteita. Ihan hyvät, sileät hiukset. Tosin en kreppaa enkä piippaa enkä edes kuivata koneella.

Vierailija
10/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Hiukset niin huonossa kunnossa, että pitää käyttää silikonituotteita. Kun sitä ei olekaan, totuus paljastuu.

Myönnän että tämä voi hyvinkin päteä minuun. Olen siis se, jonka hiuslatvat menivät ihan takkuun. Kiharran raudalla hiuksiani ainakin kerran viikossa ja kuivaan usein föönillä. Tarvitsen siis varmaan silikonia siloittamaan kuivuneita latvoja.

Vierailija
11/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Huhhuh” pilaa jokaisen jutun!

Vierailija
12/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekopaskaa ne 90% on.

Vierailija
13/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että tämä voi hyvinkin päteä minuun. Olen siis se, jonka hiuslatvat menivät ihan takkuun. Kiharran raudalla hiuksiani ainakin kerran viikossa ja kuivaan usein föönillä. Tarvitsen siis varmaan silikonia siloittamaan kuivuneita latvoja.

Googlaapa mitä silikoni tekee päänahassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi