Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi löysin hyvännäköisen miehen

Vierailija
17.04.2015 |

Joskus ajattelin, että ulkonäöllä ei ole niin väliä. Mieheni onkin mukava, hyvä kokki, lapsi- ja eläinrakas, jne. Nykyään, kun olemme olleet jo todella pitkään yhdessä, huomaan että puolison ulkonäkö on oikeasti aika tärkeä asia. Nimittäin sen kannalta, että pitkässä parisuhteessa tulee väistämättä pieniä "ihastuksia" (ei edes niin todellisia) ja silloin olen jotenkin todella helposti pystynyt suuntaamaan katseeni uudelleen omaan miheeni, koska hän tosiaan on pitkä ja muutenkin sellainen omien makumieltymysteni mukainen. Jos olisin valinnut huonomman näköisen miehen, luulen että olisin ollut paljon epätoivoisemmassa tilanteessa. Se henkinen yhteys kun ei vain kannattele ihan aina, vaikka onkin se tärkein juttu. Silti tulee niitä tylsyyden ja kuivuuden kausia.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:23"]

Toivo vain, että miehesi ei ole yhtä ulkonäkökeskeinen. Jos on, hän tietää takuulla 15 vuoden kuluttua, että vaihtamalla paranee. Ikääntyminen on tuossa suhteessa miehille vähän vähemmän armoton kuin naisille.

[/quote]

AP:han tykkää miehessään pituudesta ja siitä, että hänellä on iso (= ap nauttii seksistä miehensä kanssa). Ei hän minusta tunnu odottavan että mies säilyy samannäköisenä vanhanakin. Varmasti mieskin voi ajatella ap:sta että ap on ihana taskuvenus/upean näyttävä ja pitkä/ todella tyylikäs nainen, vaikka ikää tuleekin.

Ulkonäkö muuttuu eikä tietenkään enää vastaa nuoruutta ihailevaa kauneusihannetta, mutta kyllä vanha voi olla komea tai kaunis, varsinkin rakastavan puolison silmään.

Vierailija
2/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kauneus on katsoja silmissä aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mäkin löysin. Kunnes se keski-ikäistyi, kasvatti kaljamahan ja lopetti suihkussa käymisen. :(

Vierailija
4/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni ihminen paranee ja komistuu/kaunistuu vanhetessaan

ihme juttuja taas

Vierailija
5/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:59"]

Sori vaan miehet, kyllä naiset arvottaa ulkonäön erittäin korkealle. Ja ne naiset jotka väittää että ulkonäöllä tai varakkuudella ei ole merkitystä ovat tod.näk itse sellaisia joilla ei ole valinnanvaraa. Kun rikkaat ja/tai komeat miehet ei kelpuuta niin on pakko tyytyä johonkin sekundaäijään ja vakuutella maailmalle sormet ristissä selän takana että näin on paras.

[/quote]

Se nyt on selvä, että varallisuus ja asema houkuttelevat naisia kuin hunaja ötököitä. Ulkonäön suhteen olen eri linjoilla. Ulkonäkö helpottaa kontaktien luomista vastakkaiseen sukupuoleen. Mutta pitkäkestoisessa suhteessa ulkonäön merkitys kuitenkin vähenee. Jokin muu seikka kuin ulkonäkö pitää pariskunnan yhdessä. Muutoinhan kaikki suhteet päättyisivät eroon, kun ulkonäkö alkaa kaikilla rapistua. T. Mies 43v, 10 vuotta parisuhteessa.

[/quote]Kyse on ennen kaikkea siitä että moni nainen joutuu tyytymään johonkin tavismieheen alkuhuuman laannuttua. Jos rahkeet riittäisi niin aika varmasti saisi ruma ja keskituloinen äijä kyytiä rikkaan ja komean urhon tieltä.

[/quote]

Taidat olla teini

Vierailija
6/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on muuten hassu juttu, toi että jotkut ihastuu/rakastuu vain pitkiin miehiin. niin teki mun yks ystävätärkin, kaikki miehet pitkiä. ja idiootteja. jopa ainoan lapsensa isä, pitkä ja hoikka, mutta täysin onneton vätys kusipää. mutta pitkä!

Vierailija
7/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:40"]

toi on muuten hassu juttu, toi että jotkut ihastuu/rakastuu vain pitkiin miehiin. niin teki mun yks ystävätärkin, kaikki miehet pitkiä. ja idiootteja. jopa ainoan lapsensa isä, pitkä ja hoikka, mutta täysin onneton vätys kusipää. mutta pitkä!

[/quote]

Taitaa olla perua sieltä luolamiesvuosista, kun iso mies tarkoitti turvallisuutta.

Vierailija
8/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:38"]

Sori vaan miehet, kyllä naiset arvottaa ulkonäön erittäin korkealle. Ja ne naiset jotka väittää että ulkonäöllä tai varakkuudella ei ole merkitystä ovat tod.näk itse sellaisia joilla ei ole valinnanvaraa. Kun rikkaat ja/tai komeat miehet ei kelpuuta niin on pakko tyytyä johonkin sekundaäijään ja vakuutella maailmalle sormet ristissä selän takana että näin on paras.

[/quote]

Se nyt on selvä, että varallisuus ja asema houkuttelevat naisia kuin hunaja ötököitä. Ulkonäön suhteen olen eri linjoilla. Ulkonäkö helpottaa kontaktien luomista vastakkaiseen sukupuoleen. Mutta pitkäkestoisessa suhteessa ulkonäön merkitys kuitenkin vähenee. Jokin muu seikka kuin ulkonäkö pitää pariskunnan yhdessä. Muutoinhan kaikki suhteet päättyisivät eroon, kun ulkonäkö alkaa kaikilla rapistua. T. Mies 43v, 10 vuotta parisuhteessa.

[/quote]Kyse on ennen kaikkea siitä että moni nainen joutuu tyytymään johonkin tavismieheen alkuhuuman laannuttua. Jos rahkeet riittäisi niin aika varmasti saisi ruma ja keskituloinen äijä kyytiä rikkaan ja komean urhon tieltä.

[/quote]

Taidat olla teini

[/quote]Taidat olla tietämätön

Vierailija
9/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta ainakin pikät miehet ovat upeita. Ja aika harva tosiaan löytää pitkän, komean, suurivehkeisen ja sen lisäksi muuten ihanan ja mukavan! 

Vierailija
10/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:42"]

[/quote]

[/quote]

Taidat olla teini

[/quote]

Noh - ainakin henkinen kehityksesi on jäänyt teinin asteelle.

Vierailija
11/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:15"]

Mites ap, onko teillä myös sama toisinpäin?

[/quote]

Nuorina olimme todella hyvännäköinen pari. Varmaan ikäiseksemme olemme edelleen ihan ok. :) Molemmat. Itse en ole lainkaan hullumman näköinen. Olemme siis sman ikäisiä, joten suhteemme ei lähtenyt mistään asemista tai lompakoista liikkeelle, olime tavatessamme molemmat opiskelijoita. ap

[/quote]

Eli suomennos: ei hullumman näköinen = susiruma

Vierailija
12/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:42"]

[/quote]

[/quote]

Taidat olla teini

[/quote]

Noh - ainakin henkinen kehityksesi on jäänyt teinin asteelle.

[/quote]Sanot noin varmaan aina sillonkin ku katot peiliin. Mutta ei se mitään, mä en halua tuomita ketään.

Vierailija
13/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin helpottaa, että tietää että muilla miehillä tuskin on yhtä suuri kuin omalla miehellä. Pinnallisia asioita ei kannata aivan väheksyä! ap

Vierailija
14/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... noin minäkin vaimoni valitsin... tärkeintä on se että ulkokuori on kunnossa.

Vierailija
15/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tärkeintä, mutta tärkeää. Itse en varmaan pystyisi pitämään seksielämää aktiivisena tai täysillä rakastamaan miestäni, jos hän ei olisi edelleen komea. ap

Vierailija
16/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä rakastuin mieheeni ihan muista syistä kuin pituuden, ulkonäön tai munan koon perusteella.

ehkä juuri siksi ollaan edelleen yhdessä, 24 yhteistä vuotta ja 5 yhteistä lasta

ps komeuskin on katsojan silmässä

Vierailija
17/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:48"]mä rakastuin mieheeni ihan muista syistä kuin pituuden, ulkonäön tai munan koon perusteella.

ehkä juuri siksi ollaan edelleen yhdessä, 24 yhteistä vuotta ja 5 yhteistä lasta

[/quote]Veit sanat suustani.
T.adonis

Vierailija
18/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikoilla ollaan jos oma mielenterveys lepää puolison ulkonäössä.
M40

Vierailija
19/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:48"]

mä rakastuin mieheeni ihan muista syistä kuin pituuden, ulkonäön tai munan koon perusteella.

[/quote]

Niin minäkin, mutta pitkässä juoksussa olen huomannut, että nuo asiat ovat minulle merkityksellisiä. Olen esim. ihastunut joskus muihin miehiin, mutta nämä asiat ovat silloin saaneet minut syttymään uudestaan miehestäni. Jos mieheni ei pystyisi näillä avuin kilpailemaan, luulisin että olisi vaikeampaa syttyä. Se rakkaus ja sielujen sympatia kun ei kestä samanlaisena 15 vuotta, ainakaan meillä. Vaikka rakkautta tietty on, se on muuttunut erilaiseksi kuin alussa ja silloin on helpompaa kuin voi syttyä toiselle uudestaan myös seksuaalisesti.

Suoraan sanottuna se helpottaa aika paljon, että tietää, että vaihtamalla ei todennäköisesti parane. ap

Vierailija
20/34 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ulkonäkökeskeisyys ei tiedä hyvää suhteen tulevaisuudelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän