Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tulee kyllä hallitus from hell..

Vierailija
17.04.2015 |

Himoleikkaaja Sipilä ja veronkeventäjä Stubb on aika kylmää kyytiä tavalliselle suomalaiselle. Nyt pitäisi kaikkien kynnelle kykenevien äänestä Persuja että saataisiin vähän pehmennettyä noiden kivikovaa oikeistolaista linjaa. Perussuomalaiset kuitenkin kannattaa hyvin paljon maltillisempia leikkauksia ja puolustaa myös vähäosaisia.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa me ollaan jo kusessa, joten nyt pitää enää äänestää sellaista puoluetta joka rohkeasti sanoo sen ääneen ja ennenkaikkea on valmis tekemään ne päätökset joiden avulla ensin syöksytään pohjaan mutta pelastetaan tulevaisuus.

Itse olen ainakin asennoitunut niin että seuraavat 5-15v tulee olemaan Suomessa ihan perseestä kaltaiselleni tavalliselle keskituloiselle palkansaajalle. 

Vierailija
82/91 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:11"]

Seuraavan hallituksen muodostaa Kokoomus, Keskusta ja Perussuomalaiset. Oikeistopuolueita kaikki. Vanhat ja sairaat voivat ehkä huokaista helpotuksesta, mutta työttömille tuo kokoonpano tietää kylmää kyytiä. Hölmöimmät suomalaiset luulevat, että kylmä kyyti tulee vain värillisille. Ikävä kyllä se tulee koskemaan kaikkia ihonväristä, elämänkatsomuksesta, seksuaalisesta suuntautumisesta ja sukupuolesta riippumatta. 

[/quote]

Keitä hallituksessa sitten pitäisi sun mielestäsi olla, että asiat olisi hyvin?

[/quote]

Ei sellaista kokoonpanoa olekaan. Aina tulee olemaan niitä, joilla menee huonosti, ja niitä, joilla menee hyvin. Vaikka kaikki maailman varallisuus jaettaisiin tasan jokaisen ihmisen kesken, jo huomenna jollain olisi enemmän kuin toisella ja muutaman vuoden sisällä osa ihmisistä olisi taas köyhiä ja osa rikkaita.

[/quote]

Pitäisikö hallitus sitten jättää muodostamatta vai mikä sun ehdotuksesi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:10"]

Äänestän Arhinmäkeä, koska se lupasi, että mistään ei tarvitse leikata!

[/quote]

Aivan kuten hän lupasi ennen viime vaaleja että ei lisää rahaa Kreikkaan? :)

Tuollaiset lupaukset Arhinmäeltä ovat todella vastuuttomia, koska hän ei kerta kaikkiaan voi niitä pitää. Halpaa populismia.

Vierailija
84/91 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua mistään mitään mutta sen olen huomannut että ostovoimani heikentyy vuosi vuodelta. Palkat jäädytetty. Ei mulla ole rahaa laittaa kiertoin esim kampaamopalveluuden ostamiseen. Kai tämäkin vaikuttaa jotenkin kansantalouteen.

Vierailija
85/91 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan hallituksen muodostaa Kokoomus, Keskusta ja Perussuomalaiset. Oikeistopuolueita kaikki. Vanhat ja sairaat voivat ehkä huokaista helpotuksesta, mutta työttömille tuo kokoonpano tietää kylmää kyytiä. Hölmöimmät suomalaiset luulevat, että kylmä kyyti tulee vain värillisille. Ikävä kyllä se tulee koskemaan kaikkia ihonväristä, elämänkatsomuksesta, seksuaalisesta suuntautumisesta ja sukupuolesta riippumatta. 

[/quote]

[/quote]

Siellä ei pitäisi olla yhtäkään uskovaista.

Vierailija
86/91 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta ja persut hallituksessa, otsikko voi pitää paikkansa.

Vierailija
87/91 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa me ollaan jo kusessa, joten nyt pitää enää äänestää sellaista puoluetta joka rohkeasti sanoo sen ääneen ja ennenkaikkea on valmis tekemään ne päätökset joiden avulla ensin syöksytään pohjaan mutta pelastetaan tulevaisuus.

Itse olen ainakin asennoitunut niin että seuraavat 5-15v tulee olemaan Suomessa ihan perseestä kaltaiselleni tavalliselle keskituloiselle palkansaajalle. 

[/quote]

minäkin alentaisin omaa työmarkkinatukea ihan reilusti, jos sillä saataisiin työtulon ja autoilun verotusta alemmas. 

Vierailija
88/91 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:21"]

[/quote]

minäkin alentaisin omaa työmarkkinatukea ihan reilusti, jos sillä saataisiin työtulon ja autoilun verotusta alemmas. 

[/quote]

toinen juttu mikä on ihan pielessä. Päivähoitomaksut nousevat jo pienillä tuloilla suuriksi. Rajoja pitäisi nostaa reilusti.

Vierailija
89/91 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:13"]

Eihän kukaan järkevä ihminen laske veroja kun valtiontaloudessa on muutenkin ammottava aukko! Tätä se kokoomus kuitenkin ajaa.

[/quote]

Talous pitää saada taas dynaamiseksi. Veronkevennykset ovat nopein keino. 

Vierailija
90/91 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:20"]

[/quote]

[/quote]

Siellä ei pitäisi olla yhtäkään uskovaista.

[/quote]

Kysymys kuului, keitä siellä pitäisi olla. Ei kysytty, keitä siellä ei pitäisi olla. Etkö osaa vastata?

Vierailija
91/91 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta saattaa tulla Pohjolan Valko-Venäjä jos jostain kepusta tulee pääministeripuolue, tarkoittaen sitä että Suomesta tulee Venäjän satelliittivaltio joka irtaantuu lännen arvoyhteisöstä ja pääsee samaan seuraan Venäjän ja P-Korean kaltaisten maiden kanssa.