Mikä on pahin rikos Suomessa?
Kommentit (41)
toistaa esim lause geneettinen ominaispiirre jos liittää siihen lauseeseen jonkun muun kuin sanan suomalainen.
Minä olen aina ihmetellyt varsinkin pedofiilien saamaa tuomiota. Jopa aikuisen ihmisen raiskannut pääsee vähemmällä. Eläimen kun raiskaat niin tulee eläimenpitokielto yms paskaa. Vähän kun kierrät veroja tai sulla on hallussasi huumeita, saat linnaa. Mua niin vituttaa tää ihan sairas touhu ja en ole ainoa. Perkele! Ap
Anteeksi, siis aikuisen raiskannut saa pahemman tuomion. Ap
Puhua vierustoverille julkisessa liikennevälineessä?
Talousrikoshan se rikoksista pahin on länsimaissa. Raiskauksesta saa puoli vuotta, vapaudenriistosta muutaman vuoden, murhasta ehkä seitsemän vuotaa ja siinä joutuu istumaan vain puolet, mutta talousrikoksesta saakin sitten 50 vuotta.
6: Totta. Sekin on pahempi rikos kuin raiskata lapsi. Ap
7: Totta. Kun lähdet rahan kanssa leikkimään niin olet kusessa ja pahasti. Ap
Pahin rikos on että suomalaiset naiset ei ole kiinnostuneet minusta.
10: No uskon, että se harmittaa sinua mutta se ei ole rikos. Ap
Ensimmäisenä ja sponttaanisti tuli mieleen talousrikos
''Se on iha ookoo, et ollaan vararikos
Mut kaikista pahin rikos on raharikos''
Juju - Yhdistykää
13: Itseasiassa juuri tuota kappaletta ajatellessani mieleeni tuli kunnolla tämä kysymys ja halusin tietää vastauksen. Olin Juju fani nuorena :D ap
Mulle tuli kans heti toi biisi mieleen :D Kuuntelen Jujua paljon :D 13
Juju oikeasti teki aikoinaan biisejä ihan aiheesta ja sai jo nuorena ajattelemaan asioita :) ap
Samaa mieltä, mun lempi levy on tuo Mustavalkosta. Ensimmäinen levy nyt on melkeen kokonaan semmosta pilviveikko höpinää mut muut levyt on kyllä loistavia, ottaa hienosti kantaa tähän Suomen touhuun... Se toinen jujun kuuntelija :D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 00:57"]
Talousrikoshan se rikoksista pahin on länsimaissa. Raiskauksesta saa puoli vuotta, vapaudenriistosta muutaman vuoden, murhasta ehkä seitsemän vuotaa ja siinä joutuu istumaan vain puolet, mutta talousrikoksesta saakin sitten 50 vuotta.
[/quote]
Murhasta saa Suomessa elinkautisen tuomion ja se todellakin on elinkautinen jos ei armahdusta saa. Määräaikaistuomiossa Suomessa on enimmäispituus 15 vuotta eli 50 vuoden tuomio on täysin mahdoton.
Mustavalkosta on mahtava! :) sitä tuli aikoinaan kuunneltua jatkuvasti. On kyllä niin hyvä levy että pitäisi soittaa koko Suomelle! :D ap
Pitäisi olla pedofiilia tai raiskaus.
Päättäjissä on näitä pedofiilejä, joten pahin lienee talousrikos.
Sairasta, hyvin sairasta.
Petos. Raiskaukset ja murhat kuuluu samaan kastiin kuin fillarivarkaus..