Töissä tulee hyväksikäytetty olo
Palkkaa maksetaan 2750€ brutto korkeakoulututkinnosta huolimatta ja töitä saa tehdä 7tuntia 40 min päivässä ja se sisältää yhden 10 min tauon.
Joko arvaat ammattini?
Kommentit (9)
Joo, niin on. Tiedän alan. Meillä 20 vuoden työkokemuksella saa tuon palkan.
Vierailija kirjoitti:
Tutkinto ei ole palkan peruste vaan työtehtävien sisältö. Työaika sinulla on täysin normaali. Työsopimuksen tehdessäsi olet itse hyväksynyt palkkasi. Mitä valitat?
Irtisanomisaika on 1kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkinto ei ole palkan peruste vaan työtehtävien sisältö. Työaika sinulla on täysin normaali. Työsopimuksen tehdessäsi olet itse hyväksynyt palkkasi. Mitä valitat?
Irtisanomisaika on 1kk
Tuohan on hyvä asia. Kun ap ei tykkää työstään, sen voi nopeasti lopettaa ja etsiä paremman tilalle. Piece of cake.
Tekisi mieli vetää esinaistani persee seen.
Jos tuntuu hyväksikäytetyltä, silloin sitä todennäköisesti on. Jos ei aio enää olla, tarvii hankkia ittensä pois siitä tilanteesta
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntuu hyväksikäytetyltä, silloin sitä todennäköisesti on. Jos ei aio enää olla, tarvii hankkia ittensä pois siitä tilanteesta
Työelämä on molemminpuolista hyväksikäyttöä. Työnantaja käyttää hyväksi sinun työpanostasi ja sinä käytät hyväkseen hänen rahojaan.