Mies 29v miettii; sisustuksen vaikutus pariutumiseen
Sain tänään hienon julisteen ja nyt se on seinällä. http://www.ebay.co.uk/itm/Cute-Hamster-Art-Canvas-Poster-Print-Artwork-/260788539570?pt=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item3cb83550b2
Muutenkin minulla on vähän siirappinen sisustus; paljon muovieläimiä eri paikoissa koristeina, jääkaapin ovi täynnä eläintarroja (ja muutamassa muussa paikassa niitä on myös; vaikea saada liimaa irrotettua sitten, kun on muuton aika) ja sen semmoista.
Mitenkähän se vaikuttaa asioihin vaikka silloin, jos hirveässä humalassa oleva nainen tuleva luokseni kylään yöllä? Tai vaikka sitten joku, johon olen tutustunut ihan terveessä ympäristössä. Lässähtääkö naisen kiinnostus, kun on vaikea ajatella tuhmia liian lapsekkaassa ja harmittomassa ympäristössä, vai herkistyykö nainen näyistä ja suhde syvenee haavoittuvaisemmalle ja kauniimmalle tasolle?
-Mies 29v + 1v-
Kommentit (8)
Hyvä kysymys, minuakin kiinnostaa.
M35v
Suloinen pikku otus. Tuo intensiivinen tuijotus voi kyllä vaikeuttaa lemmenleikkiin ryhtymistä, minua alkaa ujostuttaa.
Sori, alkoi naurattaa, näin olis käynyt varmaan jos olisin käynyt luonasi. Tuskin tulisin uudestaan. Koti on omistajansa näköinen.
Olen jotain juttujasi täältä lukenut ja vaikutat ihan sympaattiselta kaverilta. Kaipa toi riippuu ihan naisesta, joku eläinrakas nainen varmasti tykkää.
Sinuna hankkisin siistin ja järjestyksessä olevan aikuisen miehen asunnon.
Ettet ole oikeasti 9v + 1v? Kai sulla on pehmoleluja sängyllä?
Kai se vähän vaikuttaa, mutta humalassa ei varmaan senkään vertaa. Mutta jos koti on kovin erikoinen, eikä siinä ole mitään yhteisiä juttuja kuin tällä sun vieraalla itsellään on kotona, niin voi se tuntua hänestä kyllä vieroksuttavalta ympäristöltä.
Unohtui lisätä otsikkoon se lisävuosi; vanha rutiini on vielä niin päällä ja tämä vuosi vasta alussa.
-Mies 29v + 1v-