Sanooko tai äänteleekö miehesi mitenkään, kun hän on saamassa orgasmin päälläsi lähetyssaarnaajassa?
Entä ilme, onko naama vääntynyt tai seisooko silmät päässä?
Kommentit (17)
Vastaan miehenä, että monesti hän jo muista merkeistä kyllä tunnistaa milloin on lähellä. Usein kuitenkin sanon, että kohta tulee, koska hän haluaa ne usein myös päällensä.
M37 kirjoitti:
Vastaan miehenä, että monesti hän jo muista merkeistä kyllä tunnistaa milloin on lähellä. Usein kuitenkin sanon, että kohta tulee, koska hän haluaa ne usein myös päällensä.
Minä tykkäisin kanssa nähdä kun mieheni laukeaa vaikka rinnoilleni, mutta häneltä ei sillä tavalla lennä se vaan pikemminkin vain valuu. Olisi ihanaa sellainen paineella tuleva suihkaus, tai useampi.
Pääsee ääntäkin, ei nyt ihan karjuntaa, mutta kuitenkin. Usein kyllä haluaa katsekontaktia kun lauetaan. Alkuun se oli vähän erikoista, kun ei ole tottunut. Mutta tykkään kyllä, miehen katseessa on vaan silloin jotain.
Vierailija kirjoitti:
M37 kirjoitti:
Minä tykkäisin kanssa nähdä kun mieheni laukeaa vaikka rinnoilleni, mutta häneltä ei sillä tavalla lennä se vaan pikemminkin vain valuu. Olisi ihanaa sellainen paineella tuleva suihkaus, tai useampi.
No mulla se on vähän toisinpäin, varsinkinnjos on edes päivän tai kahden tauko. Se on vähän jopa koomista. Ja sen takia ei voi suikkaria viedä loppuun asti todellakaan.
Sanoo oikeestaan aina että
aaaah.... mult tulee nyt..... aaaaaaaah aaaaaaaah aaah oi jessus
Kyllä se murisee ja ähisee, ja sitten "voi taivas" tai sentapaista, varsinkin, jos tehty kuten usein, että seisotetaan ja panee ja antaa mulle pari kolme kertaa, otan suihin ja sitten saa panna kuten haluaa, silloin tulee huutoa .
Hillitysti ähkäisen mällin lentäessä, ei mitään teatraalista mölinää. Jos nainen on feministi tai muuten v-mainen ja panoon on päädytty vain ulkonäön vuoksi, narautan joskus pierun. Uusintapanoa kun ei kuitenkaan ole tulossa.
Jotain Aahhh, Uuhh-ähinäähän se on
Kyllä väkisin ääntä pääsee ja huohotan ja joskus murahtelenkin varsinkin kun saa suihinoton loppuun asti. Naispuolinen kaverini on niin hyvä ottamaan suihin loppuun asti että on pakko vain orgasmin jälkeen olla paikallaan ja kerätä energiaa ja tasoittaa hengitystä ja tuntee usein kun pieniä spermatippoja vielä valuu ulos. Hän myös usein vielä haluaa että laukean suuhun.
Miehenä vastaan, perusorgasmin aikana suusta pääsee yleensä huokaus tai ähkäisy, paremman aikana saatan hyvinkin voihkia tai vähintään murahdella. Ilmeestäni en tiedä. Yleensä on silmät kiinni. Varmaan sellainen neutraali perusilme, tai jos oikein makealta tuntuu niin varmaan sekin naamasta näkyy.
Ääntelee! Pakko tuulettaa koko kämppä jälkeenpäin.
Oma mies murisee oikein kunnolla, häneltä tulee kokemuksieni mukaan melkolailla paljon spermaa siis varmaan yli keskimäärän tai jonkin normaalin. Otteet ja työnnöt menevät aika rajuiksi ja käsittelee minua kuin räsynykkea siinä lopuksi jos tulee sisälle. Itse välillä kanssa haluan nähdä ja että hän laukeaa päälleni. Kiihottavan näköista, kun sperma roiskuaa hänen lauetessaan.
Sanoo Öhmtuota noinnyt olisi ne pikku siimahännät pikku hiljaa valmiina siirtymäänjos vaan rouvalle passaa
Aluksi pari kertaa sellaista sanatonta örinää, sitten huutaa nimeäni. On niin hyvä olla siinä alla, että usein saan yhden orkun lisää, kun lykkii niin rajusti ruiskausten tahdissa.
Sellanen kunnollinen bambukarhun soidinhuuto-ujellus, ettei koko kerrostalo varmasti jää paitsi tiedosta, että nyt siimahännät irtosivat.
Minulta ainakin on aina päässyt urhahdus ja kummallista murinaa siementen lähtiessä pillun perille. Purkautuu väkisin suusta, vaikka yrittäisi olla hiljaa. Silmiä ei varmasti näe kun on silmät kiinni.