Pikakännit
Kun vetää yhden sidukan nopsaan tulee hetkellinen humaltuminen. Sellainen on pikakänni :)
Kommentit (10)
Paras pikakänni=sahtia lasillinen ja 5 shottia päälle. Vain omalla vastuulla.
Teen tätä joskus kun vauva on hoidossa muutaman tunnin (3-4 tuntia). Kiva rentoutua sen muutaman tunnin, mutta sitten ihan selvänä tietenkin kun vauva tulee takaisin. :)
Mun pikakännit on juon mäyräkoiran kaljaa muutaman tuntii. Kännii ei tule edes lapsi yhdestä sidukasta.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:04"]Mun pikakännit on juon mäyräkoiran kaljaa muutaman tuntii. Kännii ei tule edes lapsi yhdestä sidukasta.
[/quote]
Kyllä mä vaan tulen. Enempää en joisi eikä tarviikaan.
4
Sit ku on tarpeeks juomista harjotellu nii ei tule pikakänniä vaikka jois kuinka nopee yhen ;)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:22"]
Sit ku on tarpeeks juomista harjotellu nii ei tule pikakänniä vaikka jois kuinka nopee yhen ;)
[/quote]
niin se ex puolisokin sanoi, mutta vauva oppi kävelemään ja akka veti nelivedon päälle.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:04"]Mun pikakännit on juon mäyräkoiran kaljaa muutaman tuntii. Kännii ei tule edes lapsi yhdestä sidukasta.
Kyllä mä vaan tulen. Enempää en joisi eikä tarviikaan.
4
Sitä voisi sanoa ehkä enemmänkin huppeliksi. On sekin kiva. Jos on kevyrakenteinen. sekin on tietysti kiva.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 21:22"]
Tulee kun juo yhden viinapullon...
Virolaiset on amatöörejä:
Viina menee päähän yllättävän nopeasti. Luulisi että jos nopeasti juo ja heti menee uimaan niin ehtii minuutin uida ennen kuin on kännissä, mutta ei näköjään todellakaan ehdi.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:52"]Kun vetää yhden sidukan nopsaan tulee hetkellinen humaltuminen. Sellainen on pikakänni :)
[/quote]
Ja tässä tulee vielä hyvät puolet miksi suosittelen pikakännejä joskus otettaviksi: halpaa eikä tule krapulaa :)