Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se hyvä merkki jos mies muutamien treffien jälkeen kyselee poliittista suuntautumista

Vierailija
30.12.2021 |

Ja lasten hankintaa?

Ihmettelen tässä että ei minulta ole taidettu ennen kysyä.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne ihan hyvä tietää, yhteistä tulevaisuutta ajatellen. Olen itse persu ja en voisi ajatellä olevani viheriäispiiperön kanssa. Lapsiakaan en halua, eli jos toinen haluaa, niin sitten on turha yhdessä jatkaa.

Vierailija
2/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vaan liian persulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat vaan liian persulta.

Enkä vaikuta yhtään persulta! HYYIII. Ja lapsiakaan en halua.

Vierailija
4/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on tietää heti ettei kenenkään vihreän tai vasemistolaisen kanssa alkaa vehdata.

Vierailija
5/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hyvä merkki. noi on hyvä olla jo selvillä ennen treffailua.

Vierailija
6/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Kyse on sellaisista perusarvoista, että niiden suhteen on parasta olla selvät sävelet heti alusta lähtien.

Vierailija
7/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon kukin ottaa. Itse skippaan deittiprofiilit, joissa kerrotaan olevansa puolueen X puolella tai ei toivota puolueen Y kannattajilta yhteydenottoja. Jos politiikka näkyy noin paljon ihmisen elämässä, niin olen hänelle väärä.

Vierailija
8/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ahdasmielisenä jenginä ovat tunnetusti sisäsiittoisia. Persut eivät halua vihervasemmistolaisia kumppaneikseen. On molempien etu selvittää asiat nopeasti alta. Muiden ihmisten keskuudessa poliittinen kanta on toissijainen tai yhdentekevä.

Vierailija
9/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle politiikka on tärkeä asia, selvitän tapailukumppanin kannat aika nopeasti, koska jos ollaan ihan eri linjoilla, turha jatkaa. Samoin lapsista kannattaa kyllä puhua pian, koska se on toinen asia, jonka vuoksi ei kyllä kannata jatkaa, jos ollaan eri mieltä.

Vierailija
10/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuon kukin ottaa. Itse skippaan deittiprofiilit, joissa kerrotaan olevansa puolueen X puolella tai ei toivota puolueen Y kannattajilta yhteydenottoja. Jos politiikka näkyy noin paljon ihmisen elämässä, niin olen hänelle väärä.

EI OLE mitään deittiprofiileja, jotkut tapaa ihmisiä ihan livenä..

ap

Vierailija
11/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kysyisin juuri nuo peruskysymykset heti alussa.  Lisäksi ottaisin selville suhtautumisen uskontoihin ja erityisesti kristinuskoon, koska haluaisin mahdolloiset lapset kasteelle.  Veganismin ja lihansyönninkin selvittäisin.  Lisäksi musiikkimaku on ehdottoman tärkeä, koska itse kuuntelen musaa useita tunteja päivässä.

Vierailija
12/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikkaa sivuavat jutut on valtava turn off.

Vierailija
13/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3x seurustelin oikeistolaisen kanssa. Tiesivät etten itse ollut oikeistolainen. Seksisuhteessa nuo ei niin merkkaa. Vakituisesti voikin haitata.

En enää ole markkinoilla.

Vierailija
14/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teidän kanssa sitten pitäisi jutella? Säästäkö? Vai sinun tekemisistäsi? Et taida ollakkaan niin sosiaalinen kuin luulet, jos joku politiikan aihe sinulle tabu.

Vai johtuisiko siitä ettet ole tottunut puhumaan politiikasta koska et ole sivistynyt? Joku syyhän tälle täytyy olla.

Vierailija
15/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viherkommunismius pitää aika pian saada selville. Minkään femmaripervon kanssa ei kannata tuhlata aikaansa.

Vierailija
16/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI OLE mitään deittiprofiileja, jotkut tapaa ihmisiä ihan livenä..

ap

ja jos joku livenä minulta kysyisi poliittista suuntautumistani, niin lopettaisin jutun siihen.

Vierailija
17/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö muuten kukaan sellaista pariskuntaa jossa toinen osapuoli olisi näkyvästi perussuomalainen ja toinen näkyvästi vihreä? Monia muita puolue yhdistelmiä on kyllä nähty. Esimerkiksi kepulaisen ja demarien parisuhteita on ollut montakin kuten vaikkapa Taiveaho ja Kaikkonen sekä Feldt-Ranta ja Kalliopää.

Vierailija
18/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ahdasmielisenä jenginä ovat tunnetusti sisäsiittoisia. Persut eivät halua vihervasemmistolaisia kumppaneikseen. On molempien etu selvittää asiat nopeasti alta. Muiden ihmisten keskuudessa poliittinen kanta on toissijainen tai yhdentekevä.

Deittisivuilla tuntuu menevän aika tasan ihmisten kertomukset "olen persu/vihervassari" tai "ethän ole persu/vihervassari". Kummatkin tuntuvat yhtä vihamielisiltä ja suvaitsemattomilta, kohde vain vaihtuu.

Vierailija
19/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse kysyisin juuri nuo peruskysymykset heti alussa.  Lisäksi ottaisin selville suhtautumisen uskontoihin ja erityisesti kristinuskoon, koska haluaisin mahdolloiset lapset kasteelle.  Veganismin ja lihansyönninkin selvittäisin.  Lisäksi musiikkimaku on ehdottoman tärkeä, koska itse kuuntelen musaa useita tunteja päivässä.

Sama! Kuuntelen PALJON musiikkia.

No tässä on kaikki mennyt hieman nurinkurisesti.

en voisi itsekään tapailla persua ja onneksi se tuli selville. Vaikka kyllähän sen jo näki.

ap

Vierailija
20/61 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö muuten kukaan sellaista pariskuntaa jossa toinen osapuoli olisi näkyvästi perussuomalainen ja toinen näkyvästi vihreä? Monia muita puolue yhdistelmiä on kyllä nähty. Esimerkiksi kepulaisen ja demarien parisuhteita on ollut montakin kuten vaikkapa Taiveaho ja Kaikkonen sekä Feldt-Ranta ja Kalliopää.

Persuilla ja vihreillä on paljon yhteistä, mutta vihreät ei ehkä tajua sitä.