Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saikuttaminen on tärkein elåmäntaito, jonka olen oppinut

Vierailija
30.12.2021 |

Sen avulla selviää kaikista yhteiskunnan kyykytys-yrityksistä. Olen myös puhuttanut katukaupassa kuin kuumille kiville meneviä bentsoja kymmeniltä eri lääkäreiltä jo vuosien ajan ja siitä vasta tuleekin voittajafiilis, kun voi viedä niin älykästä ammattikuntaa kuin metrin mittaa. Ja vielä minä, elämäntapatyötön. :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kertaakaan saikuttanut tänä vuonna, kyllä nyt jälkeenpäin kun miettii niin olis pitänyt. Kiittämättömät luteet.

Vierailija
2/9 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo kertaakaan saikuttanut tänä vuonna, kyllä nyt jälkeenpäin kun miettii niin olis pitänyt. Kiittämättömät luteet.

Ei minunkaan ole tarvinnut saikuttaa pariin vuoteen. Saikutan vain silloin, jos työkkäri yrittää pakottaa aktivoitumaan. Nyt tuntuvat luovuttaneen jo minun suhteeni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa säälittävää ap!

Mulla ainakin niin mielenkiintoinen työ, että en millään jäisi edes tarpeelliselle saikulle. Eikä tarvitse muutenkaan huijata ihmisiä tai tehdä rikoksia.

Vierailija
4/9 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa säälittävää ap!

Mulla ainakin niin mielenkiintoinen työ, että en millään jäisi edes tarpeelliselle saikulle. Eikä tarvitse muutenkaan huijata ihmisiä tai tehdä rikoksia.

Joo onhan tämä hirmuisen säälittävää elämää, kun nyttenkin aamukahvittelen täysin kiireettä jo kolmatta tuntia. Tänään(kin) aion kuntoilla päivän aikana useamman tunnin ja vielä jää silti aikaa monille muille harrastuksille. Lisäksi joka kesä saa tehdä "talkoohommia" niin paljon kuin huvittaa ja niistä jää talkoo-lisää ihan kivasti sukanvarteen talveksi. Ap

Vierailija
5/9 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. E-reseptin ja kannan aikoina ei ole voinut enää kusettaa lääkkeitä koska pkv-lääkkeet näkyvät jokaiselle lääkärille annoit luvan tai et.

Vierailija
6/9 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ne elämämkoululaiset ovat. Jos tuo on tosiaan tärkein taito minkä olet oppinut, niin sääliksi käy.

Vierailija
7/9 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten ap:n kaltaisten uunojen takia monet yksityislääkärit ilmoittavat, etteivät he kirjoita rauhoittaviin reseptejä.

Vierailija
8/9 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupes omatunto soimaan kun soitin aamulla töihin ja sanoin olevani kuumeessa. Kuinka te muut pärjäätte omantunnon kanssa?

Vierailija
9/9 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia ne elämämkoululaiset ovat. Jos tuo on tosiaan tärkein taito minkä olet oppinut, niin sääliksi käy.

Yritäppä itse puhuttaa ja vedättää kymmeniä eri lääkäreitä ja tule sitten sössöttämään jotain säälittävyydestä. Minulle tuo on virkistävää älypeliä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän