Kaunis nainen ja naispuoliset kaverit / tuttavat / ystävät....
Kommentit (10)
En nyt kaunis ollut, mutta hieman keskivertoa nätimpi. Kavereiden suunnalta tuli kokoajan "läski" "kukaan poika ei koskaan tykkää susta" jne kommentteja, jotka kyllä nuorena satutti. En todellakaan ollut lihava vaan tosi hoikka, ja sain ihan kiitettävästi huomiota pojilta, mutta kun tuontapaisia kommentteja kuulee jatkuvasti ihmisiltä jota pitää ystävinään niin väkisinkin se satuttaa. Seurauksena bulimia josta parannuin täysin vasta 5 vuotta sen alkamisen jälkeen
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 15:37"]
Kertokaas kokemuksia.
[/quote]
No kateutta ainakin saa osakseen roppakaupalla. Uudessa duunipaikassa eräs vanhempi ja vähemmän kaunis nainen ei edelleenkään edes tervehdi takaisin. Tosin luulen että häntä nyppii enemmänkin laaja kielitaitoni kuin hyvä ulkonäkö.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 16:17"]En nyt kaunis ollut, mutta hieman keskivertoa nätimpi. Kavereiden suunnalta tuli kokoajan "läski" "kukaan poika ei koskaan tykkää susta" jne kommentteja, jotka kyllä nuorena satutti. En todellakaan ollut lihava vaan tosi hoikka, ja sain ihan kiitettävästi huomiota pojilta, mutta kun tuontapaisia kommentteja kuulee jatkuvasti ihmisiltä jota pitää ystävinään niin väkisinkin se satuttaa. Seurauksena bulimia josta parannuin täysin vasta 5 vuotta sen alkamisen jälkeen
[/quote]
Miksi alapeukut?
Mitä hittoa. Näin miehenä kuulostaa taas absurdin vieraalle.
Kateutta, ilkeilyä selän takana, todella ikäviä temppuja ihmisiltä joita olen aidosti pitänyt ystävinäni sekä hyljeksintää. Joskus minuun ei edes haluta tutustua kun "minua ei voi sietää" =( Minulla on vain muutama, mutta sitäkin rakkaampi ja ihanampi tosiystävä.
Naisten kateus on myytti. Kauniille naisille ollaan kivoja jos hekin ovat kivoja. Yleensä kauniilla ihmisillä on enemmän ystäviä ja tutkimusten mukaan parempi palkkakin! Ulkonäkö menettää hyvin pian merkityksensä kun toiseen ihmiseen tutustuu.
Kateutta, kateutta ja vielä kerran kateutta.....kokemusta on