Kenet olette ilmoittaneet sairaalaan lähiomaiseksi jos ei ole puolisoa?
Kommentit (40)
Minä olen tätini lähin omainen sairaalan papereissa, hänellä ei puolisoa tai lapsia.
Veljeni, vaikkei olla missään tekemisissä. Pitäiskin ilmoittaa kaveri tilalle. Voiko tuota hoitaa sähköisesti?
Äitini, kun hän oli vielä elossa. Sen jälkeen sisareni.
On avopuoliso mutta lähin omainen on silti aikuinen lapseni.
Ennen nykyistä miestä siellä oli mun äiti ja entinen avomies. Exä sen takia, että lapsi oli vielä reilusti alaikäisen ja jos mulle olisi tapahtunut jotakin, niin exä olisi saanut tiedon. Kun tapasin nykyisen miehen, niin jonkun ajan päästä vaihdoin hänet sinne.
Kyselläänkö tuota yleensä muulloin kun leikkausten yhteydessä? Olin n. 10 vuotta sitten leikkauksessa ja silloin se kysyttiin, laitoin äitini, kun ei puolisoa ollut, mutta ei sitä ole sen koommin missään kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Kyselläänkö tuota yleensä muulloin kun leikkausten yhteydessä? Olin n. 10 vuotta sitten leikkauksessa ja silloin se kysyttiin, laitoin äitini, kun ei puolisoa ollut, mutta ei sitä ole sen koommin missään kysytty.
Se pysyy minkä olet kerran ilmoittanut niin kauan kunnes itse muutat sen. Itseltäni aika ajoin kysytään polikäynneilläkin onko tiedot pysyneet muuttumattomina.
Ennenkuin esikoinen oli täysi-ikäinen, pyysin sisartani.
Huomasin että tiedoissa on isäni. Ei kyllä mitään muistikuvaa milloin olisin hänet ilmoittanut.
Siskoni, koska vanhemmat ovat jo iäkkäitä. Itse olen tätini edunvalvoja ja yhteyshenkilö, koska hänellä ei ole lapsia.
Ei ole omaisia eikä siskoksia siis ei omaisia.Tämä sitten tarkoittaa jos on omaisuutta vähäkään kaikki menee Valtiolle.
Ensimmäinen ex mieheni, koska hänen kanssaan on lapset. Sen jälkeen on äitini.
Kaverin