Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sorruin tilaamaan detoxkuurin, kiitos yves rocher

Vierailija
16.04.2015 |

Onko teillä kokemuksia? Kesto 10 päivää.. Tulisipa se pian. Minulla on atooppinen iho ja kiinnostaa vaikuttaako se ihoni kuntoon, miten muilla on vaikuttanut.. Toki ehkä se koskee vain 'normaaleja' eikä kaltaistani rupikonnaa ja hilsehirviötä, mutta se nähdään sitten.

Kiinnostaa myös se 'luvattu' energialataus.. :) ehkä se tosiaan tekee hyvää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:00"]

Minkälaisia ainesosia siinä on? Atooppinen ihottuma ei kyllä lähde helposti mihinkään; tutkimusten mukaan se on biofilmi-infektio, joka koostuu bakteereista, joita on normaalistikin iholla, mutta siinä biofilmissä on osa hankalia bakteereja, osa antibioottiresistenttejä (termi on lääketieteellistä humpuukia, sillä kyllähän bakteeri kuin bakteeri kuolee, kun sitä pommittaa tarpeeksi suurella konsentraatiolla/usealla antibiootilla). Vetyperoksidi, 35%, paukauttaa biofilmin varmuudella rikki esim. mutta siinä ei ole niin hyvät oltavat, koska tekee kipeää. Samaten raaka valkosipuli hierottuna ihoon, ja taas paukkuu. Konstit ovat monet, kunhan teette asioita mitä ei yleensä tehdä, saatte jotakin aikaiseksi. Tiedän että olette tyhmiä, niin olisin minäkin jos olisin saanut lääkärin koulutuksen, tai jos olisin sillä periaatteella liikkeellä, että minun ei tarvitse tietää mitään, kun muut tietävät asiat puolestani. The presence and impact of biofilm-producing staphylococci in atopic dermatitis. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24452476 Joka tapauksessa lääketiede, niin humpuukia kuin se on, ei voi kiistää sitä tosiseikkaa että ATOOPPINEN IHOTTUMA ON BIOFILMI-INFEKTIO, ja sellaisia hoidetaan teorian mukaan kombinaatioantibioottihoidolla. Kortsoni, ja muut immunosuppressiiviset aineet vain pahentavat infektiota, eikä se lähde ainakaan niillä pois.

[/quote]

Siis ***** idioottinako mua pidät? Jos olen koko elämäni elänyt tämän kanssa ni enköhän tiedosta asioita ilman sinuakin. 

Kaipaan enemmänkin teidän kokemuksia, jos niitä on, enkä tälläisiä palautteita mitä nyt saanut. 
[/quote]

Siis ethän sinä tajunut mitään kirjoituksestani!! Haistakaa ISO PASKA, vähämieliset idiootit, ja haistakaa samaten paska kaikki palstaa lukevat kääk-ärit.

Vierailija
2/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu, hei. Ei se maksa puhdistu millään huijausjuomilla, granaattiomenoiden kuorilla, eikä pikana ASAP. Pitää oikeasti jättää lääkkeet ja alkoholi ja jaksaa syödä hyvin, liikkua hyvin, nukkua säännöllisesti. Samaahan vanhemmat yrittivät Jullenkin kohdalla, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiseen hömppään sitä suomalainenkin, kouluja käynyt länsimaisen sivistyksen ihminen sortuukin.

Vierailija
4/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:19"]

Kaikenlaiseen hömppään sitä suomalainenkin, kouluja käynyt länsimaisen sivistyksen ihminen sortuukin.

[/quote]

No älä muuta sano! Onneksi ei maksanut kuin vajaa 10e. AP.

Vierailija
5/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teho=nolla

Vierailija
6/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä sortunut vaan katsot Liviä ja kekseit tämän siitä. Huijari.

Vierailija
7/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillähän ne rikastuvat. Riittää kun jokainen tilaa sen yhden paketin ja rahat kilisevät kassaan. Toivottavasti et ole tilannut mitään kestotilausta "jonka voi katkaista ihan milloin haluaa". Tulee olemaan vaikeata ellei mahdotonta. Näitä tapauksia on kuluttaja-asiamiehellä paljon.

Vierailija
8/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 11:38"]

Etkä sortunut vaan katsot Liviä ja kekseit tämän siitä. Huijari.

[/quote]

En :_D

Vierailija
9/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia ainesosia siinä on? Atooppinen ihottuma ei kyllä lähde helposti mihinkään; tutkimusten mukaan se on biofilmi-infektio, joka koostuu bakteereista, joita on normaalistikin iholla, mutta siinä biofilmissä on osa hankalia bakteereja, osa antibioottiresistenttejä (termi on lääketieteellistä humpuukia, sillä kyllähän bakteeri kuin bakteeri kuolee, kun sitä pommittaa tarpeeksi suurella konsentraatiolla/usealla antibiootilla). Vetyperoksidi, 35%, paukauttaa biofilmin varmuudella rikki esim. mutta siinä ei ole niin hyvät oltavat, koska tekee kipeää. Samaten raaka valkosipuli hierottuna ihoon, ja taas paukkuu. Konstit ovat monet, kunhan teette asioita mitä ei yleensä tehdä, saatte jotakin aikaiseksi.

Tiedän että olette tyhmiä, niin olisin minäkin jos olisin saanut lääkärin koulutuksen, tai jos olisin sillä periaatteella liikkeellä, että minun ei tarvitse tietää mitään, kun muut tietävät asiat puolestani.
The presence and impact of biofilm-producing staphylococci in atopic dermatitis.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24452476

Joka tapauksessa lääketiede, niin humpuukia kuin se on, ei voi kiistää sitä tosiseikkaa että ATOOPPINEN IHOTTUMA ON BIOFILMI-INFEKTIO, ja sellaisia hoidetaan teorian mukaan kombinaatioantibioottihoidolla. Kortsoni, ja muut immunosuppressiiviset aineet vain pahentavat infektiota, eikä se lähde ainakaan niillä pois.

Vierailija
10/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 12:00"]

Minkälaisia ainesosia siinä on? Atooppinen ihottuma ei kyllä lähde helposti mihinkään; tutkimusten mukaan se on biofilmi-infektio, joka koostuu bakteereista, joita on normaalistikin iholla, mutta siinä biofilmissä on osa hankalia bakteereja, osa antibioottiresistenttejä (termi on lääketieteellistä humpuukia, sillä kyllähän bakteeri kuin bakteeri kuolee, kun sitä pommittaa tarpeeksi suurella konsentraatiolla/usealla antibiootilla). Vetyperoksidi, 35%, paukauttaa biofilmin varmuudella rikki esim. mutta siinä ei ole niin hyvät oltavat, koska tekee kipeää. Samaten raaka valkosipuli hierottuna ihoon, ja taas paukkuu. Konstit ovat monet, kunhan teette asioita mitä ei yleensä tehdä, saatte jotakin aikaiseksi. Tiedän että olette tyhmiä, niin olisin minäkin jos olisin saanut lääkärin koulutuksen, tai jos olisin sillä periaatteella liikkeellä, että minun ei tarvitse tietää mitään, kun muut tietävät asiat puolestani. The presence and impact of biofilm-producing staphylococci in atopic dermatitis. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24452476 Joka tapauksessa lääketiede, niin humpuukia kuin se on, ei voi kiistää sitä tosiseikkaa että ATOOPPINEN IHOTTUMA ON BIOFILMI-INFEKTIO, ja sellaisia hoidetaan teorian mukaan kombinaatioantibioottihoidolla. Kortsoni, ja muut immunosuppressiiviset aineet vain pahentavat infektiota, eikä se lähde ainakaan niillä pois.

[/quote]

Siis ***** idioottinako mua pidät? Jos olen koko elämäni elänyt tämän kanssa ni enköhän tiedosta asioita ilman sinuakin. 

Kaipaan enemmänkin teidän kokemuksia, jos niitä on, enkä tälläisiä palautteita mitä nyt saanut. 

Vierailija
11/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Teejuoma oli ihan hyvänmakuista, mutta ei mitään vaikutusta.

Vierailija
12/14 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata odottaa liikoja. Mä joskus tilasin jollain superalella sen persikanmakuisen. Hyvää oli ja vaikutukset oli samat kuin joisi vettä litran päivässä. Siihen nesteen juontiin se vaan perustuu. Mut hyvää se oli, litra meni kerrasta alas! :)

Vierailija
13/14 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Yves Rocherin nettisivujen kautta kannata tilata mitään kun maksutapoja on huonosti ja sivut ovat todella alkeelliset. Ei mitenkään nykyaikainen yritys. Tässä sähköposti firmasta 1.12.2016: "Ostoehdot ovat samat kaikille asiakkaillemme, mutta ne vaihtelevat kampanjasta ja myyntikanavasta riippuen. Tarjoamme korkeamman luottorajan ja pidemmän maksuajan postimyynnin tilauksille. Kotisivujen ja uutiskirjeen tarjouksista tehtyjen tilausten luottoraja on alhaisempi ja maksuaika on aina lyhyempi. Tämän päätöksen olemme tehneet maailmanlaajuisesti Yves Rocher’lla." Oikeasti? Yritys selvästi haluaa asiakkaita lähinnä postimyynnin kautta. Erikoista menoa!

Vierailija
14/14 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun julkkikset ja youtubettajat mainostaa tätä roskaa. Pitävät faneja ihan tyhminä. Pelkän rahan vuoksi hehkuttavat tuotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän