Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pyytää ystävääni mukaan ultraa, joka

Vierailija
16.04.2015 |

yrittänyt lasta jo monta vuotta, mutta ei vain ole kuulunut?

Mieheni on reissussa, joten hän ei pääse mukaan. Äitini hoitaa erikoista, joten en voi äitiänikään pyytää. Yksin olisi kurja mennä :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista siis hoitaa :)

Vierailija
2/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen outo, mutta en ole kokenut, että sinne pitäisi jotain seuraa saada. Ylipäänsä menen mieluummin kaikkiin lääkärikäynteihin yksin kuin jonkun kaverin kanssa. Toki ymmärrän, että mies olisi kiva ottaa mukaan miehen itsensä takia, niin näkisi vauvan, mutta jos ei pääse, niin ei se mun maailmaa kaataisi.

Jos joku kaveri pyytäisi mua seurakseen ultraan, niin olisin vähän ihmeissäni. En mä gynekologillekaan ota kaveria mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa pyytää jotakuta muuta, ehkä perheellstä. Tai toki voit kysellä varovasti ystävältäsi haluaako hän mutta älä painosta. Mites jos ystäväsi katsoisi esikoista sen aikaa (ottakaa vaik sairaalaan mukaan ja ovat pihalla tms.) ja äitisi tulisi ihailemaan ultranäkymiä kanssasi?

Vierailija
4/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olis parempi, ette pyydä tätä ystävää. Hän ei välttämättä kehtaa kieltäytyä, ja kokemus voi olla hänelle raskas.

Vierailija
5/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:39"]

yrittänyt lasta jo monta vuotta, mutta ei vain ole kuulunut? Mieheni on reissussa, joten hän ei pääse mukaan. Äitini hoitaa erikoista, joten en voi äitiänikään pyytää. Yksin olisi kurja mennä :(

[/quote]

Skype-yhteydellä mieskin voi olla "mukana" ultrassa. Sinulla ja miehelläsi on siihen oikeus. Soita sinne ja vaadi oikeuksiasi! Synnytyksessä sama juttu :))

Vierailija
6/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 10:49"]

Ehkä olis parempi, ette pyydä tätä ystävää. Hän ei välttämättä kehtaa kieltäytyä, ja kokemus voi olla hänelle raskas.

[/quote]

Kaveria voi pyytää, koska otsikon mukaan ultra on yrittänyt lasta monta vuotta. Martina-kieltä!

Vierailija
7/7 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sitten yksin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme